Przetargi.pl
Dostawa tablic rejestracyjnych

Zarząd Powiatu Starogardzkiego ogłasza przetarg

  • Adres: 83-200 Starogard Gdański, ul. Kościuszki
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 767 35 00 , fax. 58 767 35 05
  • Data zamieszczenia: 2019-10-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Starogardzkiego
    ul. Kościuszki 17
    83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie
    tel. 58 767 35 00, fax. 58 767 35 05
    REGON: 19168643700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.powiatstarogard.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa tablic rejestracyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych w 2020 roku, wykonanych zgodnie z wymogami określonymi ustawą z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2018r., poz. 1990 ze zm.), Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 marca 2019r. w sprawie profesjonalnej rejestracji pojazdów, stosowanych oznaczeń oraz opłat związanych z profesjonalną rejestracją pojazdów (Dz. U. z 2019r., poz. 546) oraz ze wzorami i warunkami technicznymi określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz. U. z 2017r., poz. 2355 ze zm.), co zostanie potwierdzone certyfikatem uprawnionego podmiotu potwierdzającego zgodność oferowanych tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi określonymi w ww. Rozporządzeniu. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wraz z transportem, rozładowaniem i wniesieniem tablic do Wydziału Komunikacji, Transportu i Dróg Starostwa Powiatowego w Starogardzie Gdańskim. 2. Tablice podczas transportu powinny być odpowiednio zabezpieczone. Każdy komplet tablic osłonięty powinien być osłonięty folią ochronną i zapakowany w kartonach czytelnie opisanych serią i numerami tablic. Cena opakowania zamówionego towaru winna się mieścić w cenie przedmiotu umowy. 3. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia 36 miesięcznej gwarancji na dostarczone tablice rejestracyjne. 4. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnej wymiany wadliwych tablic w terminie do 5 dni roboczych od dnia powiadomienia go przez Zamawiającego. 5. Podane w SIWZ ilości są szacunkowe i służą Wykonawcy do prawidłowego skalkulowania ceny oferty. 6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia wielkości zamówienia do 20%. 7. Tablice rejestracyjne stanowiące przedmiot umowy Wykonawca będzie realizował partiami, wg składanego zapotrzebowania określającego ilość, rodzaj tablic oraz wyróżniki literowe i kolejne numery. 8. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. 9. Termin dostawy tablic rejestracyjnych będzie wynosić 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia, zaś w przypadku zamawianych wtórników tablic rejestracyjnych termin będzie wynosił 2 dni robocze od dnia złożenia zamówienia. 10. W przypadku zmiany wzorów tablic rejestracyjnych wprowadzonych w drodze zmiany przepisów, o których mowa powyżej Wykonawca będzie wykonywał i dostarczał tablice według nowych przepisów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30195000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli figuruje w odpowiednim rejestrze zawodowym lub handlowym oraz posiada aktualne zaświadczenie o dokonaniu wpisu do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne wydane przez marszałka województwa właściwego ze względu na siedzibę przedsiębiorcy zgodnie z przepisami art. 75a – 75c ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2018r., poz. 1990 ze zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (Załącznik nr 6 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach