Starostwo Powiatowe w Ząbkowicach Śląskich ogłasza przetarg
- Adres: 57-200 Ząbkowice Śląskie, ul. Sienkiewicza 11
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 074 8162800 , fax. 074 8162850
- Data zamieszczenia: 2010-02-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Ząbkowicach Śląskich
ul. Sienkiewicza 11 11
57-200 Ząbkowice Śląskie, woj. dolnośląskie
tel. 074 8162800, fax. 074 8162850
REGON: 89072208900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zabkowicki.powiat.pl.
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa -Tablic rejestracyjnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych aluminiowych: 1) samochodowe zwyczajne jednorzędowe - 5000 kpl. 2) samochodowe zwyczajne dwurzędowe - 150 kpl. 3) do przyczep zwyczajne jednorzędowe -250 szt. 4) do przyczep zwyczajne dwurzędowe - 200 szt. 5) motocyklowe zwyczajne - 400 szt. 6) motorowerowe zwyczajne - 500 szt. 7) samochodowe indywidualne - 10 kpl. 8) motocyklowa indywidualna - 10 szt. 9) samochodowe zabytkowe - 5 kpl. 10) motocyklowe zabytkowe - 5 szt. 11) samochodowa tymczasowa jednorzędowa - 25 kpl. 12) przyczepa tymczasowa jednorzędowa - 25 szt. 13) motocyklowa tymczasowa - 25 szt. 14) motorowerowa tymczasowa - 25 szt. 2. Dostarczane tablice rejestracyjne wzorami i wymiarami winny odpowiadać wymogom określonym w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002r. w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów ( Dz. U z 2002r. Nr 133, poz.1123 z późn. zm). 3. Realizacja dostaw odbywać się będzie partiami wg potrzeb Zamawiającego na podstawie pisemnych zamówień. 4. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy tablic na własny koszt i ryzyko do Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego przy ul. Prusa 5 w Ząbkowicach Śl. oraz odbiór tablic wycofanych z użytku do złomowania. 5. Wykonawca bezpłatnie odbierze i dokona kasacji tablic rejestracyjnych zniszczonych i wycofanych z użytku, przez złomowanie lub utylizację w sposób uniemożliwiający ich powtórne użytkowanie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 147000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 5.000 zł
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zabkowicki.powiat.pl.
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną