Przetargi.pl
Dostawa -Tablic rejestracyjnych

Starostwo Powiatowe w Ząbkowicach Śląskich ogłasza przetarg

  • Adres: 57-200 Ząbkowice Śląskie, ul. Sienkiewicza 11
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8162800 , fax. 074 8162850
  • Data zamieszczenia: 2010-02-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Ząbkowicach Śląskich
    ul. Sienkiewicza 11 11
    57-200 Ząbkowice Śląskie, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8162800, fax. 074 8162850
    REGON: 89072208900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zabkowicki.powiat.pl.
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa -Tablic rejestracyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych aluminiowych: 1) samochodowe zwyczajne jednorzędowe - 5000 kpl. 2) samochodowe zwyczajne dwurzędowe - 150 kpl. 3) do przyczep zwyczajne jednorzędowe -250 szt. 4) do przyczep zwyczajne dwurzędowe - 200 szt. 5) motocyklowe zwyczajne - 400 szt. 6) motorowerowe zwyczajne - 500 szt. 7) samochodowe indywidualne - 10 kpl. 8) motocyklowa indywidualna - 10 szt. 9) samochodowe zabytkowe - 5 kpl. 10) motocyklowe zabytkowe - 5 szt. 11) samochodowa tymczasowa jednorzędowa - 25 kpl. 12) przyczepa tymczasowa jednorzędowa - 25 szt. 13) motocyklowa tymczasowa - 25 szt. 14) motorowerowa tymczasowa - 25 szt. 2. Dostarczane tablice rejestracyjne wzorami i wymiarami winny odpowiadać wymogom określonym w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002r. w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów ( Dz. U z 2002r. Nr 133, poz.1123 z późn. zm). 3. Realizacja dostaw odbywać się będzie partiami wg potrzeb Zamawiającego na podstawie pisemnych zamówień. 4. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy tablic na własny koszt i ryzyko do Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego przy ul. Prusa 5 w Ząbkowicach Śl. oraz odbiór tablic wycofanych z użytku do złomowania. 5. Wykonawca bezpłatnie odbierze i dokona kasacji tablic rejestracyjnych zniszczonych i wycofanych z użytku, przez złomowanie lub utylizację w sposób uniemożliwiający ich powtórne użytkowanie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 147000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 5.000 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zabkowicki.powiat.pl.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną