Przetargi.pl
Dostawa tablic rejestracyjnych

Powiat Sanocki ogłasza przetarg

  • Adres: 38-500 Sanok, ul. Rynek 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4652900 , fax. 013 4652988
  • Data zamieszczenia: 2010-01-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Sanocki
    ul. Rynek 1 1
    38-500 Sanok, woj. podkarpackie
    tel. 013 4652900, fax. 013 4652988
    REGON: 37044070300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-sanok.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa tablic rejestracyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje : -Wytworzenie i dostawa tablic rejestracyjnych, aluminiowych, foliowanych, zgodnie z Ustawą Prawo o Ruchu Drogowym (t.j Dz.U. z 2005r. nr 108 poz. 908 ze zm..) i zgodnie z warunkami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (tj.Dz.U. z 2007r. nr 186 poz. 1322 ze zm.) , w następujących ilościach : - samochodowe zwyczajne jednorzędowe - 5000 kompletów - samochodowe zwyczajne dwurzędowe - 100 kompletów - motocyklowa zwyczajna - 300 kompletów - motorowerowa zwyczajna - 100 kompletów - tymczasowe samochodowe - 200 kompletów Wykonane tablice wykonawca dostarczy własnym transportem i rozładuje we wskazanym miejscu w siedzibie Zamawiającego. Wykonawca dostarczy wykonane tablice w częściach na podstawie zapotrzebowania Zamawiającego - każdorazowo ilość tablic zgodną ze złożonym zapotrzebowaniem, w terminie do 24 godzin od złożenia zapotrzebowania. Przewidywane zapotrzebowanie na tablice rejestracyjne oszacowano na podstawie danych zużycia z roku 2009 oraz najlepszej wiedzy zamawiającego co do potrzeb w okresie realizacji zamówienia. Zamawiający nie gwarantuje dostawcy, że złoży zamówienie (sumaryczne) w pełnym wymiarze. Jest to uzależnione od zapotrzebowania w latach realizacji zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 275200006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy którzy: a)posiadają uprawnienia do wytwarzania i dostawy tablic rejestracyjnych b)spełniają warunki wytwarzania i dostawy tablic rejestracyjnych określone w ustawie Prawo o ruchu drogowym (j.t. Dz.U. z 2005r. nr 108 poz. 908. ze zm.) oraz Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 14 listopada 2002r. w sprawie warunków produkcji oraz sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz.U. nr 193 poz. 1618) c)posiadają wiedzę i doświadczenie w zakresie wytwarzania i dostawy tablic rejestracyjnych d)dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia e)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Komisja oceni spełnianie przez wykonawców powyższych warunków na podstawie wymaganych przez zamawiającego dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane od wykonawców biorących udział w niniejszym postępowaniu: a)Wypełniony formularz oferty zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. b)Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w punkcie 3 SIWZ i nie podleganiu wykluczeniu od udziału w niniejszym postępowaniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ c)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d)Umowę, regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie. e)Oświadczenie, że wykonawca dysponuje lub będzie dysponował niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami a w przypadku oświadczenia, że będzie dysponował narzędziami i urządzeniami - pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, f)Oświadczenie, że wykonawca dysponuje lub będzie dysponował niezbędnymi do wykonania zamówienia osobami które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia a w przypadku oświadczenia, że będzie dysponował niezbędnymi do wykonania zamówienia osobami - pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. g)Oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. h)Dokument potwierdzający posiadanie stosownego zezwolenia właściwego Marszałka Województwa na działalność gospodarczą w zakresie produkcji tablic rejestracyjnych, i)Certyfikat na zgodność tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi o którym mowa w art. 75a ust 1 pkt 3 ustawy Prawo o ruchu drogowym (j.t. Dz.U. z 2005r. nr 108 poz. 908. ze zm.) j)Wykaz wykonanych , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw tablic rejestracyjnych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , z podaniem ich wartości , ilości, dat zamówienia i dostarczenia. Należy dołączyć dokument potwierdzający , że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane terminowo i należycie. W celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu wymagane jest wykazanie co najmniej dwóch porównywalnych do przedmiotu zamówienia dostaw. k)Oświadczenie o zamiarze (lub braku zamiaru) powierzenia części zamówienia podwykonawcom. l) Oświadczenie że tablice każdorazowo dostarczane będą zgodnie ze złożonym zapotrzebowaniem, w terminie do 24 godzin od złożenia zapotrzebowania

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-sanok.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach