Centrum Szkolenia Sił Powietrznych Koszalin ogłasza przetarg
- Adres: 75-903 Koszalin, ul. Wojska Polskiego 66
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 094 3456672 , fax. 094 3437730
- Data zamieszczenia: 2009-06-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Szkolenia Sił Powietrznych Koszalin
ul. Wojska Polskiego 66 66
75-903 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
tel. 094 3456672, fax. 094 3437730
REGON: 33025024700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.cssp.sp.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa tablic korkowych, znak sprawy 11/SZP/szkol./09 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa fabrycznie nowych, nieużywanych tablic korkowych estetycznie oblistwowanych ramą z drewna, przeznaczonych do częstego wpinania (pinezki wbijają się łatwo i mocno trzymają), mocowanych na ścianie w dwóch punktach, z możliwością zawieszenia w poziomie i w pionie, z elementami mocującymi w komplecie, w tym: tablic o wymiarach 120 cm x 90 cm w ilości 8 szt. i tablic o wymiarach 100 cm x 60 cm w 34 ilości szt. 2. Wymagania w stosunku do przedmiotu zamówienia: 1) W celu prawidłowego sporządzenia oferty, Wykonawca powinien zapoznać się z oczekiwaniami i wymogami Zamawiającego oraz uzyskać wszystkie niezbędne informacje, co do ryzyka, trudności wszelkich innych okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia. 2) Przedmiot zamówienia musi odpowiadać określonym przez Zamawiającego parametrom technicznym, użytkowym i jakościowym wskazanym w pkt. 1. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty równoważnej w zakresie oferowanego przedmiotu zamówienia pod warunkiem spełnienia określonych wyżej parametrów. 4. Informacja o miejscu i sposobie dostawy: 1) Miejscem dostawy będzie magazyn LOCO siedziba Zamawiającego w Koszalinie. 2) Dostawa odbędzie się jednorazowo w terminie do 10 dni licząc od momentu podpisania przedmiotowej umowy. 3) Realizacja przedmiotu zamówienia odbędzie się transportem Wykonawcy, na jego koszt i ryzyko. 4) Dostawa towaru winna się odbyć w dzień roboczy, w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 14:00. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301950002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium nie obowiązuje
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt. 1-3 uPzp. 2) Spełniają warunki określone przepisami art. 22, ust. 1, pkt. 1 - 3 uPzp: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Spełnienie wymaganych warunków będzie dokonywane na podstawie oceny złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, o których mowa w SIWZ, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymagania określone przez prawo, w szczególności: a) czy dany dokument został wystawiony przez podmiot lub organ uprawniony do jego wystawienia; b) czy dokument został wystawiony w okresie ustalonym przez prawo (jest aktualny); c) czy zawiera on informacje wymagane dla tego dokumentu; d) czy adresatem tego dokumentu jest Wykonawca uczestniczący w przedmiotowym postępowaniu; e) czy kserokopia załączona przez Wykonawcę w miejsce oryginału została potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione lub pełnomocnictwa udzielonego przez osoby uprawnione. f) czy dokument jest kompletny
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1, pkt. 1 - 3 Ustawy - Prawo zamówień publicznych (na załączonym do SIWZ druku). 3) Oświadczenie Wykonawcy o części zamówienia, którego realizację Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy (na załączonym do SIWZ druku)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cssp.sp.mil.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa tablic rejestracyjnych w roku 2016
Dodano: 2015-12-09 - Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Policach w latach 2016-2018
Dodano: 2015-11-30 - Wykonanie, dostawa i złomowanie tablic rejestracyjnych
Dodano: 2015-10-30 - Dostawa wykonanych tablic informacyjnych z regulaminami dla wybranych rezerwatów przyrody położonych na terenie obszarów Natura 2000 wraz z montażem w terenie, w ilości 46 sztuk, finansowanych ze środków NFOŚiGW w Warszawie
Dodano: 2015-09-23 - dostawa tablic informacyjnych regulaminowych i urzędowych dla wybranych rezerwatów przyrody i obszarów Natura 2000 wraz z montażem w terenie
Dodano: 2015-08-31 - Opracowanie tłumaczenia tekstów źródłowych na tablice oraz zaprojektowanie, wykonanie i dostarczenie do biura projektu LIFEDrawaPL w Złocieńcu 8 szt. tablic informacyjnych o projekcie oraz 7 szt. tablic informacyjno-edukacyjnych, w ramach projektu LIFE13 NAT/PL/000009 LIFEDrawaPL, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach instrumentu finansowego LIFE+ oraz oraz przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie (NFOŚiGW)
Dodano: 2015-08-19 - Wykonanie tablic informacyjnych i ostrzegawczych dla Jednostki Wojskowej 3378Drawsko Pomorskie.
Dodano: 2015-04-07 - Wykonanie dostawy i montaż wykonanych tablic informacyjnych i pamiątkowych
Dodano: 2015-03-31 - Dostawa tablic rejestracyjnych w roku 2015
Dodano: 2014-12-02 - WYKONANIE TABLIC INFORMACYJNYCH I OSTRZEGAWCZYCH DLA JEDNOSTKI WOJSKOWEJ 3378 DRAWSKO POMORSKIE
Dodano: 2014-11-06