Przetargi.pl
Dostawa tablic interaktywnych wraz z projektorem i uchwytem ściennym realizowana w ramach projektu pt. „Szansa na sukces-podniesienie jakości edukacji ogólnej w słupskich szkołach podstawowych”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz ze środków budżetu Państwa w ramach RPO WP na lata 2014 -2020 - Umowa o dofinansowanie Nr RPPM.03.02.01-22-0159/15-00 z dnia 15 listopada 2016 r.

Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi Nr 4 ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, ul. Leszczyńskiego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 845 70 66 , fax. 59 841 79 55
  • Data zamieszczenia: 2017-01-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi Nr 4
    ul. Leszczyńskiego 17
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 59 845 70 66, fax. 59 841 79 55
    REGON: 90814200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka organizacyjna administracji samorządowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa tablic interaktywnych wraz z projektorem i uchwytem ściennym realizowana w ramach projektu pt. „Szansa na sukces-podniesienie jakości edukacji ogólnej w słupskich szkołach podstawowych”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz ze środków budżetu Państwa w ramach RPO WP na lata 2014 -2020 - Umowa o dofinansowanie Nr RPPM.03.02.01-22-0159/15-00 z dnia 15 listopada 2016 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa tablic interaktywnych wraz z projektorem i uchwytem ściennym realizowana w ramach projektu pt. „Szansa na sukces-podniesienie jakości edukacji ogólnej w słupskich szkołach podstawowych”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz ze środków budżetu Państwa w ramach RPO WP na lata 2014 -2020 - Umowa o dofinansowanie Nr RPPM.03.02.01-22-0159/15-00 z dnia 15 listopada 2016 r. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzu oferty – Załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Szczegółowy zakres obowiązków w toku realizacji zamówienia zawarty jest we wzorze Umowy stanowiącym Załącznik Nr 4 do SIWZ. 4. Wymagany minimalny okres gwarancji na przedmiot zamówienia 24 miesiące licząc od dnia odbioru przedmiotu zamówienia, z włączeniem lamp projektorów na które minimalny okres gwarancji wynosi 1000 godzin. Okres gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia (z wyłączeniem lamp na które minimalny okres gwarancji wynosi 1000 godzin) stanowi kryterium oceny ofert z wagą 10 % i będzie oceniane zgodnie z zasadami wskazanymi w pkt 14 SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38652000-0

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach