Przetargi.pl
Dostawa tablic interaktywnych, sprzętu multimedialnego i audiowizualnego dla szkół uczestniczących w projekcie pn. Ty też potrafisz współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

Gmina Dobra ogłasza przetarg

  • Adres: 62-730 Dobra, plac Wojska Polskiego 10
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-63 279-90-11 , fax. 0-63 279-90-11
  • Data zamieszczenia: 2010-09-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dobra
    plac Wojska Polskiego 10 10
    62-730 Dobra, woj. wielkopolskie
    tel. 0-63 279-90-11, fax. 0-63 279-90-11
    REGON: 00052819000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa tablic interaktywnych, sprzętu multimedialnego i audiowizualnego dla szkół uczestniczących w projekcie pn. Ty też potrafisz współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa obejmuje: 1 Część I: 1.1 Tablice interaktywne - 8 szt.; 2 Część II: 2.1 Projektory multimedialne - 4 szt.; 2.2 Wizualizery - 3 szt.; 2.3 Kina domowe - 2 szt.; 2.4 Telewizory - 5 szt.; 2.5 Ekrany sufitowe - 6 szt.; 2.6 Radiomagnetofon - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4a, 4b, 4c, 4d, 4e, 4f, 4g do SIWZ.Zamawiający wymaga, aby dostarczony sprzęt był fabrycznie nowy. Sprzęt ma być dostarczony, zamontowany i uruchomiony przez Wykonawcę w szkołach wskazanych przez Zamawiającego. Do dostarczonego sprzętu Wykonawca załączy instrukcję obsługi, kartę gwarancyjną, deklarację zgodności na oznaczenie CE - jeżeli dotyczy. Dokumenty mają być w języku polskim.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 323220006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://dobra.nowoczesnagmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach