Przetargi.pl
Dostawa tabletów medycznych (Nr rej. I/23/14)

Ortopedyczno-Rehabilitacyjny Szpital Kliniczny im. W. Degi UM im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-545 Poznań, ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 135/147
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8310142, 8310242 , fax. 61 8310107
  • Data zamieszczenia: 2014-11-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ortopedyczno-Rehabilitacyjny Szpital Kliniczny im. W. Degi UM im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
    ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 135/147
    61-545 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8310142, 8310242, fax. 61 8310107
    REGON: 00028885700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.orsk.ump.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa tabletów medycznych (Nr rej. I/23/14)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja, wdrożenie i serwis gwarancyjny tabletów medycznych i oprogramowania aplikacyjnego Eskulap na potrzeby usprawnienia procesu leczenia pacjentów, określone w Załączniku nr 2 do SIWZ, w którym podano szacunkową ilość produktów. Zamawiający wymaga od Wykonawcy: - Zaoferowania sprzętu i ewentualne części zamiennych (dostarczanych w trakcie trwania serwisu gwarancyjnego) fabrycznie nowych, nieużywanych i nieregenerowanych. - Rok produkcji sprzętu i ewentualnych części zamiennych: minimum 2014. - Aby tablety przeznaczone były do zastosowań na rynku medycznym, powinny posiadać oznakowanie CE, deklarację zgodności z dyrektywą dotyczącą kompatybilności elektromagnetycznej (EMC 2004/108/WE) oraz dyrektywą dotyczącą niskonapięciowych wyrobów elektrycznych (2006/95/WE). - wszystkie egzemplarze dostarczonych tabletów medycznych mają być tego samego typu/modelu. - zapewnienia Zamawiającemu minimum 60-miesięcznego wsparcia (m.in. dostęp do aktualizacji, opieka autorska) dla rozwiązania będącego przedmiotem zamówienia, w szczególności także w zakresie jego dostosowywania do zmienianych przez ustawodawcę przepisów. Rozwiązanie będące przedmiotem zamówienia powinno umożliwiać jego rozwój w kierunku elektronicznej dokumentacji medycznej, bez konieczności wymiany oprogramowania aplikacyjnego a także bez konieczności wymiany i rozbudowy sprzętu nabywanego w niniejszym postępowaniu. - Przedmiot zamówienia nie może mieć gorszych parametrów technicznych, aniżeli te opisane w poniższej Tabeli: Nazwa komponentu Minimalne wymagania Procesor min. 1,5 GHz Pamięć Wewnętrzna min. 16GB, z możliwością rozszerzenia Ekran o Przekątna ekranu min. 10 cali o Rozdzielczość natywna 1280x800 o Wielodotykowy Obudowa producenta o Możliwa dezynfekcja roztworem z zawartością alkoholu o Norma szczelności minimum IP67 o Konstrukcja wytrzymująca upadek z wysokości do 1 metra Wbudowane czytniki o Czytnik kodów kreskowych 1D i 2D o Czytnik NFC i RFID Komunikacja o Bluetooth o Wireless 802.11b/g/n o 3G Inne o Programowalne przyciski o Waga tabletu do 1 kg o Wbudowane kamery przednia i tylna o Wbudowane mikrofon i głośniki o Port ładowania o Uchwyt na rękę Bateria o Typu hot-swap o Czas pracy do 8 godzin pracy Stacja dokująca o Dedykowana do ładowania jednego urządzenia. o Tego samego producenta co tablet o Możliwa dezynfekcja roztworem z zawartością alkoholu Gwarancja i warunki serwisu tabletu o Gwarancja producenta - 36 miesięcy o Czas reakcji Wykonawcy na awarię - do 24 godz. o Czas naprawy sprzętu liczony od czasu reakcji - określony w ofercie - do 21 dni. Brak naprawy sprzętu w terminie do 21 dni skutkuje koniecznością dostarczenia przez Wykonawcę, bez dodatkowych opłat, nowego sprzętu o parametrach nie gorszych niż uszkodzony tablet. o W przypadku dwóch awarii sprzętu uniemożliwiających jego użytkowanie w pełnym zakresie funkcjonalnym, Wykonawca wymieni urządzenie na nowe, o parametrach nie gorszych niż uszkodzony tablet, bez dodatkowych opłat. o Gwarancja na wymienione tablety czy podzespoły - 36 miesięcy Oprogramowanie dostępowe na urządzenie: Licencja dostępowa Windows Client Access License (CAL) w wersji edukacyjnej (na urządzenie) Oprogramowanie aplikacyjne Eskulap na nieograniczoną liczbę użytkowników o Licencja otwarta na moduł Eskulap - ordynacja lekarska o Licencja otwarta na moduł Eskulap - panel lekarski wraz z licencją na Eskulap NT oraz migracją licencji na sprzęt o Licencja otwarta na moduł Eskulap - mObchód Wykonawca zobowiązany jest: - wskazać w ofercie producenta, model oraz dokładny opis parametrów, jeśli producent przewiduje konfiguracje alternatywne dla danego modelu - Załącznik 2 do SIWZ - dostarczyć licencje niewyłączne, na czas nieokreślony, do użytku przez nieograniczoną liczbę użytkowników (licencje otwarte) na oprogramowanie aplikacyjne Eskulap na potrzeby usprawnienia procesu leczenia pacjentów, tj. moduły: Eskulap - ordynacja lekarska, Eskulap - mObchód, Eskulap - panel lekarski wraz z licencją Eskulap NT oraz migracją licencji na sprzęt. Serwis i opieka autorska dla oprogramowania licencyjnego - 12 m-cy. Warunki usług towarzyszących dostawie tabletów medycznych i oprogramowania aplikacyjnego określono w umowie. Czas trwania gwarancji na tablety medyczne - 36 miesięcy, czas trwania serwisu gwarancyjnego i opieki autorskiej na oprogramowanie aplikacyjne - 12 m-cy. Termin dostawy zamówienia - maksymalnie 14 dni od daty zawarcia umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331970007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium wniesione w formie pieniężnej winno wpłynąć na rachunek Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania! Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy 00/100 złotych) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - w pieniądzu; - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - w gwarancjach bankowych; - w gwarancjach ubezpieczeniowych; - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz.275). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na poniższy rachunek bankowy: PKO Bank Polski 12 1020 4027 0000 1802 1079 7183 z dopiskiem Wadium - I-23-14 Dowód wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dołączyć do oferty. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie kserokopię potwierdzenia (Za zgodność z oryginałem) należy dołączyć do oferty, natomiast oryginał potwierdzenia włożyć do koperty. Zamawiający zwraca wadium: 1. wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po unieważnieniu postępowania; 2. wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza; 3. niezwłocznie, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie punktu 2, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami: 1. jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2. jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin dostawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.orsk.ump.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną