Gmina Żabia Wola ogłasza przetarg
- Adres: 96-321 Żabia Wola, ul. Główna
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 046 8578182, 8578224 , fax. 468 578 181
- Data zamieszczenia: 2020-08-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Żabia Wola
ul. Główna 3
96-321 Żabia Wola, woj. mazowieckie
tel. 046 8578182, 8578224, fax. 468 578 181
REGON: 75014857800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zabiawola.akcessnet.net
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Dostawa tabletów dla uczniów w ramach programu Zdalna Szkoła” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres zamówienia obejmuje dostawę fabrycznie nowych, nieużywanych 50 jednakowych tabletów do zdalnej nauki dla uczniów 3 szkół podstawowych znajdujących się na terenie Gminy Żabia Wola. Sprzęt powinien być dostarczony Zamawiającemu w oryginalnych opakowaniach producenta wraz z dokumentami gwarancyjnymi i instrukcją w języku polskim. Serwis urządzeń musi być realizowany przez Producenta lub Autoryzowanego Partnera Serwisowego Producenta, Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia sprzętu, będącego przedmiotem zamówienia na własny koszt do Urzędu Gminy Żabia Wola, ul. Głowna 3, 96-321 Żabia Wola. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213200-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna składać się z: 1) Formularza ofertowego zgodnego z treścią Załącznika nr 1 do SIWZ, 2) Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania (zwane dalej Oświadczeniem) stanowiącego wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału i nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu –zgodnego z treścią Załącznika nr 2 i 3 do SIWZ, 3) zobowiązania innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 22a ust. 2 ustawy Pzp) (jeżeli dotyczy), 4) pełnomocnictwa - w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza (jeżeli dotyczy), 5) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz 2016 poz. 352), o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą. 6) Pozostałe dokumenty - Wykaz wykonanych dostaw, Opis techniczny oferowanych urządzeń -zał. Nr 7 do SIWZ, Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej (KRS, CEIDG), składa Wykonawca najwyżej oceniony w rankingu ofert, na wezwanie Zamawiającego w trybie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp, z zastrzeżeniem, że jeśli Wykonawca w formularzu ofertowym (załącznik nr 1) wskaże dostępność dokumentu KRS/CEIDG, w formie elektronicznej pod określonym adresem internetowym ogólnopolskiej i bezpłatnej bazy danych, Zamawiający pobierze samodzielnie z tej bazy danych wskazany przez Wykonawcę dokument. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – załącznik nr 4 do SIWZ (w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem). Przedmiotowe oświadczenie można również przesłać na adres email: przetargi@zabiawola.pl w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DZP.261.14.2024 Dostawa tabletów, klawiatur i myszek komputerowych
Dodano: 2024-04-17 - Dostawa tabletów
Dodano: 2023-11-15 - „Dostawa urządzeń na potrzeby testów aplikacji Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej”
Dodano: 2023-06-06 - Zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla szkół w ramach projektu „Droga do sukcesu” (znak sprawy UD-IX-ZP-15-2022)
Dodano: 2022-09-15 - Zakup tableta multimedialnego
Dodano: 2021-11-16 - Zakup 2 tabletów
Dodano: 2021-05-17 - Zakup tabletów - 2 szt.
Dodano: 2021-05-13 - Sprzedaż i dostarczenie sprzętu komputerowego (tabletów) dla jednostek organizacyjnych i administracji centralnej Uniwersytetu Warszawskiego - 8
Dodano: 2021-01-25 - „Dostawa tabletów dla uczniów w ramach programu Zdalna Szkoła +”
Dodano: 2021-01-08 - Sprzedaż i dostarczenie sprzętu komputerowego (tabletów) dla jednostek organizacyjnych i administracji centralnej Uniwersytetu Warszawskiego - 8
Dodano: 2020-12-17