Przetargi.pl
Dostawa szwów mechanicznych jednorazowych- staplerów dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Koninie

Wojewódzki Szpital Zespolony ogłasza przetarg

  • Adres: 62-504 Konin, ul. Szpitalna 45
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 2404133 , fax. 063 2404134
  • Data zamieszczenia: 2009-07-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Zespolony
    ul. Szpitalna 45 45
    62-504 Konin, woj. wielkopolskie
    tel. 063 2404133, fax. 063 2404134
    REGON: 00031159100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-konin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa szwów mechanicznych jednorazowych- staplerów dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Koninie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Pakiet 1 Staplery liniowe z nożem oraz ładunki do tych staplerów, gdzie nóż jest integralną częścią ładunku lub staplera Lp.,Przedmiot zamówienia,Rozmiar,Ilość 1.,Stapler liniowy,55-60 mm / 3,8 mm,20 1a.,Ładunek do staplera liniowego,55-60 mm / 3,8 mm,20szt 2.,Stapler liniowy,75-80 mm / 3,8 mm,20szt 2a.,Ładunek do staplera liniowego,75-80 mm / 3,8 mm,20szt 3.,Stapler liniowy,75-80 mm / 4,8 mm,10 3a.,Ładunek do staplera liniowego,75-80 mm / 4,8 mm,10szt 4.,Stapler liniowy,55-60 mm / 4,8 mm,10 4a.,Ładunek do staplera liniowego,55-60 mm / 4,8 mm,10szt Pakiet 2 Staplery liniowe bez noża lub ładunki do stalowych rękojeści posiadanych przez szpital. Numery rękojeści TA 90 MJ 6322, TA 55 L 6122 M Lp.,Przedmiot zamówienia,Rozmiar,Ilość 1.,Stapler liniowy lub ww. ładunek,55-60 mm / 3,5 mm,100 szt. 2.,Stapler liniowy lub ww. ładunek,55-60 mm / 4,8 mm,50 szt. 3.,Stapler liniowy lub ww. ładunek,90 mm / 3,5 mm,70 szt. 4.,Stapler liniowy lub ww. ładunek,90 mm / 4,8 mm,50 szt. Pakiet 3 Staplery jednorazowe okrężne proste lub ładunki do stalowej rękojeści posiadanej przez szpital tj. EEA 4 MIO 523 Lp.,Przedmiot zamówienia,Rozmiar,Ilość 1.,Stapler lub ww. ładunek,31 mm,10 szt. 2.,Stapler lub ww. ładunek,28 mm,10 szt. 3.,Stapler lub ww. ładunek,25 mm,4 szt. Pakiet 4 Staplery jednorazowe do szycia skóry Lp.,Przedmiot zamówienia,Ilość 1.,Stapler skórny ( 35 szerokich zszywek ),200 szt. Pakiet 5 Staplery jednorazowe zakrzywione z łamaną główką Lp.,Przedmiot zamówienia,Rozmiar,Ilość 1.,Stapler,25 mm,3 szt. 2.,Stapler,28 - 29 mm,3 szt. 3.,Stapler,31 - 33 mm,3 szt. 4.,Stapler,34 - 33 mm,3 szt. Pakiet 6 Jednorazowe kapciuchownice do staplera okrężnego prostego Lp.,Przedmiot zamówienia,Rozmiar,Ilość 1.,Jednorazowe kapciuchownice do staplera okrężnego prostego,45 mm,1 szt. 1a.,Jednorazowe kapciuchownice do staplera okrężnego prostego,65 mm, 1 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331620003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie zastosowano
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1 są uprawnieni do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez Wykonawców dokumenty i oświadczenia (o których mowa w § 10 SIWZ) potwierdzające ich spełnianie zgodnie z formułą spełnia nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity, Dz.U. z 2007 r., Nr 223 , poz. 1655 z późn. zm. ) i zgodnie z §9 i §10 SIWZ nr 59/09, -zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia ( jeżeli dotyczy) ,- załącznik 3A do SIWZ - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek ,potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert , W celu potwierdzenia ,że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, wykonawca ma obowiązek złożyć: - materiały informacyjne uwiarygodniające podane informacje techniczne (katalogi, opisy, foldery, itp.), - próbki do wszystkich pozycji w pakietach w ilości 1 sztuki

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Funkcjonalność
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-konin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach