Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 07-100 Węgrów, ul. Kościuszki
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 257 922 833 , fax. 257 922 833
- Data zamieszczenia: 2019-08-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Kościuszki 15
07-100 Węgrów, woj. mazowieckie
tel. 257 922 833, fax. 257 922 833
REGON: 30462200000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.wegrow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa szwów chirurgicznych, siatek przepuklinowych, opatrunków hemostatycznych, staplerów, klipsów tytanowych i polimerowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa szwów chirurgicznych, siatek przepuklinowych, opatrunków hemostatycznych, staplerów, klipsów tytanowych i polimerowych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 2 – formularz cenowy do SIWZ. 3. Liczba pakietów: 21. 4. Zamawiający wymaga, aby produkty zaproponowane w obrębie jednego pakietu pochodziły od jednego producenta. 5. Miejsce dostawy: Apteka Szpitala Powiatowego w Węgrowie ul. Kościuszki 201. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141100-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający dla warunków udziału w ww. postępowaniu nie określa szczegółowych wymagań, a za spełnienie warunków uzna złożenie oświadczenia stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, które Wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego informacji, o których mowa w art.86 ust. 5, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 Specyfikacji. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Sporządzony przez Wykonawcę, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do Specyfikacji, Formularz ofertowy. 3. Sporządzony przez Wykonawcę, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do Specyfikacji, Formularz cenowy. Należy również załączyć płytę CD z edytowalną wersją Excel formularza cenowego. 4. Oświadczenie Wykonawcy wykazujące brak podstaw do wykluczenia, które stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ: 4.1. w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających o zamówienie; 4.2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnia – w zakresie w jakim powołuje się na zasoby- warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenie. 5. Dokument KRS lub CEDiG w celu weryfikacji osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy, tym samym składania oświadczenia woli. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, każdy Wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie. 6. Oświadczenie o posiadaniu dokumentów potwierdzających podstawę dopuszczenia przedmiotu zamówienia do obrotu i stosowania na terenie RP, zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010r.o wyrobach medycznych (tekst jedn. Dz. U. z 2019r., poz. 175 ) i przepisami wykonawczymi, zgodne z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 5 Specyfikacji. 7. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) – jeżeli osoba/ osoby podpisująca (e) ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to musi ono w swej treści wyraźnie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Dokument pełnomocnictwa musi zostać złożony jako część oferty, musi być w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów opatrunkowych
Dodano: 2024-03-19 - Dostawy materiałów opatrunkowych
Dodano: 2024-03-15 - Dostawy materiałów opatrunkowych do Warszawskiego Szpitala Południowego sp. z o. o.
Dodano: 2023-10-31 - Dostawa materiałów szewnych
Dodano: 2023-06-21 - Dostawa materiałów opatrunkowych.
Dodano: 2022-12-02 - Zakup i dostawa opatrunków
Dodano: 2021-04-20 - Dostawa materiałów opatrunkowych określonych w 7 pakietach.
Dodano: 2021-03-09 - Dostawa materiałów opatrunkowych dla SPZZOZ w Przasnyszu.
Dodano: 2021-01-14 - Dostawa materiałów opatrunkowych określonych w 7 pakietach.
Dodano: 2020-12-28 - Dosatwa materiałów opatrunkowych dla SPZZOZ w Przasnyszu
Dodano: 2020-12-02