Szpital Specjalistyczny ogłasza przetarg
- Adres: 38-200 Jasło, ul. Lwowska 22
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 013 4437500 , fax. 013 4468322
- Data zamieszczenia: 2009-12-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny
ul. Lwowska 22 22
38-200 Jasło, woj. podkarpackie
tel. 013 4437500, fax. 013 4468322
REGON: 37044448600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.jaslo.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa szwów chirurgicznych dla Szpitala Specjalistycznego w Jaśle - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
dostawa szwów chirurgicznych dla Szpitala Specjalistycznego w Jaśle - poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PAKIET 1 - syntetyczny, jednowłóknowy polipropylenowy szew niewchłanialny, PAKIET 2 - syntetyczna plecionka wchłanialna z kwasu poliglikolowego (wchłanianie 60-90 dni) szwy o dł. 45cm pakowane po 3 w saszetce. PAKIET 3 - syntetyczna plecionka wchłanialna, kolorowa, wchłanianie do 70dni. PAKIET 4 - syntetyczna, kolorowa, powlekana plecionka z polimeru kwasu glikolowego i mlekowego o okresie wchłaniania 56-70 dni. PAKIET 5 - syntetyczny, poliester niewchłanialny, taśma. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331411221
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: wykonali co najmniej 2 dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia poparte dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie dostaw, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 i spełniają warunki zawarte w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Ocena spełnienia warunków udziału będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia w oparciu o dokumenty, oświadczenia dołączone do oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2. Wykaz wykonywanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich 3 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie. 3. Oświadczenie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.jaslo.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawy klipsów chirurgicznych wraz z dzierżawą klipsownic dla Bloku Operacyjnego Ogólnego
Dodano: 2016-07-15 - DOSTAWY MATERIAŁÓW SZEWNYCH
Dodano: 2015-05-04 - Zakup i dostawy zacisków do hemostazy brzegu płata skórnego, klipsów do tętniaków mózgowych, biomatryc stosowanych do rekonstrukcji opony twardej, hemostatyków uszczelniających.
Dodano: 2014-06-18 - DOSTAWA MATERIAŁÓW SZEWNYCH
Dodano: 2014-04-08 - DOSTAWA MATERIAŁÓW SZEWNYCH
Dodano: 2013-03-18 - Zakup i dostawy staplerów dla Bloku Operacyjnego Ogólnego
Dodano: 2012-01-16 - zakup i dostawy wyrobów medycznych dla Bloku Operacyjnego Dzieci.
Dodano: 2011-07-18 - zakup wyrobów medycznych dla Bloku Operacyjnego Kardiochirurgii
Dodano: 2010-02-18