Przetargi.pl
dostawa szwów chirurgicznych dla Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym

Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym ogłasza przetarg

  • Adres: 05-092 Łomianki, ul. Marii Konopnickiej 65
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7513092, 7511215-18 w. 121 , fax. 022 7512707
  • Data zamieszczenia: 2010-01-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym
    ul. Marii Konopnickiej 65 65
    05-092 Łomianki, woj. mazowieckie
    tel. 022 7513092, 7511215-18 w. 121, fax. 022 7512707
    REGON: 00029121000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-dziekanow.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa szwów chirurgicznych dla Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa szwów chirurgicznych w zakresie określonym w specyfikacji rodzajowo-ilościowej stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ. Zakres zamówienia stanowi 8 odrębnych pakietów na które można składać oferty częściowe. Pakiet nr 1 - Plecionka wchłanialna , powlekana , syntetyczna , mieszanina kwasu glikolowego i mlekowego ; powlekana mieszanką kopolimeru kaprolaktonu/glikolidu i laktydu stearylowo-wapniowego; zdolność podtrzymywania tkankowego po 2 tyg. min 80% pierwotnej siły, a po 3 tyg. min 30%, czas podtrzymywania tkankowego 21-28 dni, czas wchłaniania 56-70 dni PAKIET NR 2 - Plecionka wchłanialna , powlekana , syntetyczna , mieszanina kwasu poliglikolowego i polimlekowego ; czas podtrzymywania tkankowego 10-14 dni, czas wchłaniania 42 dni PAKIET NR 3 - Plecionka wchłanialna , powlekana , syntetyczna , mieszanina kwasu poliglikolowego i polimlekowego ; z powleczeniem antybakteryjnym, zdolność podtrzymywania tkankowego po 2 tyg. 75% pierwotnej siły, a po 3 tyg. 50%, po 4 tyg. 25% ; czas wchłaniania 56-70 dni PAKIET NR 4 - Plecionka syntetyczna, niewchłanialna, poliestrowa, powlekana silikonem PAKIET NR 5 Monofilament syntetyczny , niewchłanialny , polipropylen z dodatkiem glikolu polietylenowego PAKIET NR 6 - Monofilament syntetyczny , niewchłanialny , polibutester PAKIET NR 7 Monofilament syntetyczny , niewchłanialny , polipropylenowy z kontrolowanym rozciąganiem i plastycznym odkształcaniem węzła PAKIET NR 8 Wchłaniany syntetyczny system do zamykania ran, monofilamentowy, zbudowany z kopolimeru kwasu glikolowego i węglanu trimetylenu. System składający się z igły chirurgicznej na jednym końcu, pętlowy chwytak na drugim końcu oraz jednokierunkowych haczyków. Czas podtrzymywania około 60 dni, czas całkowitego wchłaniania do 180 dni. Zdolność zbliżania tkankowego: po 7 dniach min 80% pierwotnej wytrzymałości, po 14 dniach min 75% pierwotnej wytrzymałości, po 21 dniach min 65% pierwotnej wytrzymałości, Wielkość zamówienia poniżej 125 000 euro
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331411221
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty, wskazanych w Rozdziale IV SIWZ, wg formuły spełnia-nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunku, o którym mowa w Rozdziale III .2) pkt. 2), Wykonawcy zobowiązani są do złożenia następujących dokumentów: 1) wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, ze dostawy te zostały wykonane należycie. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że realizował co najmniej 3 dostawy szwów objętych przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 50 000 zł brutto każde. 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy, Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów: 1) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia, którego wzór stanowi załącznik nr 4B do specyfikacji; 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, w formie oryginału lub kopii - poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem na każdej stronie . Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa dokumenty o których mowa w pkt. 2. 2) odpowiednio zgodnie z przepisami Rozporządzenia wykonawczego do ustawy w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane - zgodnie z § 4 (Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r.(Dz. U Nr 226 z 2009). 2.1 Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 2.2. W celu wykazania, iż w stosunku do podmiotów o których mowa w pkt. 2.1. nie zachodzą okoliczności wskazane w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (o ile podmioty te będą brały udział w realizacji (części) zamówienia, zamawiający żąda złożenia dokumentów, o których mowa w pkt. 2. 1) i 2) dotyczących tych podmiotów. 2.3. W przypadku wykonawców występujących wspólnie do złożenia dokumentów wymienionych w pkt. 2. 1) i 2) zobowiązany jest każdy z wykonawców występujących wspólnie. 3. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda: 1) instrukcji użytkowania w języku polskim 2) Deklaracji zgodności CE wystawionej przez wytwórcę i certyfikat jednostki notyfikowanej w obszarze wyrobów medycznych - wymagane prawem lub zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych wyrobu oznaczonego znakiem CE, dla którego wystawiono deklarację zgodności. Na dołączonym dokumencie w prawym górnym rogu należy wpisać numer Pakietu i pozycji przedmiotu zamówieniu. 3) Fragmentów katalogów przedstawiające numery i rozmiary każdego z proponowanych w ofercie wyrobów (pozycji).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-dziekanow.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach