Przetargi.pl
Dostawa szpitalnych wyrobów papierowych oraz jednorazowych środków ochrony indywidualnej.

Kujawsko-Pomorskie Centrum Pulmonologii w Bydgoszczy ogłasza przetarg

  • Adres: 85-326 Bydgoszcz, ul. Seminaryjna
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3256735, 3256609 , fax. 523 256 606
  • Data zamieszczenia: 2020-01-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kujawsko-Pomorskie Centrum Pulmonologii w Bydgoszczy
    ul. Seminaryjna 1
    85-326 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3256735, 3256609, fax. 523 256 606
    REGON: 92356930000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpcp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa szpitalnych wyrobów papierowych oraz jednorazowych środków ochrony indywidualnej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa szpitalnych wyrobów papierowych oraz jednorazowych środków ochrony indywidualnej, która obejmuje: Pakiet 1 – Rękawice nitrylowe pasujące do podajnika naściennego o wymiarach 12cm x13cm ; Pakiet 2 – Odzież chirurgiczna jednorazowa specjalnego przeznaczenia; Pakiet 3 – Myjki do mycia chorych; Pakiet 4 – Odzież jednorazowa; Pakiet 5 – Pieluchomajtki i majtki chłonne; Pakiet 6 – Podkłady chłonne; Pakiet 7 – Prześcieradła papierowe; Pakiet 8 – Podkłady chłonne na stół operacyjny. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem kodów CPV i ilości asortymentu zawierają załączniki nr od 1-1 do 1-8 do SIWZ (Formularz cenowy/Przedmiot zamówienia). 3. Przedmiot zamówienia musi być: 3.1. zgodny z normatywnym standardem medycznym (PN-EN 455-1:2004; PN-EN 455-2:2015-07; PN-EN 455-3:2015-07; PN-EN 455-4:2010) i standardem ochronnym (PN-EN 374-1:2005; PN-EN 374-2:2005; PN-EN 374-3:2005 lub równoważnym PN-EN ISO 374-1:2017; PN-EN 374-2:2015; PN-EN 16523-1:2015; PN-EN 374-4:2014; PN-EN ISO 374-5:2017) – dotyczy Pakietu 1; 3.2. stanowić środek ochrony indywidualnej kategorii III, typ B – dotyczy Pakietu 1; 3.3. skutecznie chroniący w pracy z substancjami chemicznymi, potwierdzony badaniami na przenikanie substancji chemicznych zgodnie z normą PN-EN 374-3 lub równoważną PN-EN 16523-1 – dotyczy Pakietu 1; 3.4. skutecznie chroniący przed przenikaniem cytostatyków, potwierdzony badaniami zgodnie z normą PN EN 374-3 lub normą równoważną PN-EN 16523-1 lub przebadany zgodnie z normą ASTM D 6978-05 – dotyczy Pakietu 1; 3.5. przebadany w zakresie antyalergiczności na brak akceleratorów chemicznych – dotyczy Pakietu 1; 4. Przedmiot zamówienia musi być wyrobem medycznym spełniającym wymagania określone w ustawie z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (tj. Dz. U. 2019 r., poz. 175 z późn. zm.), w szczególności musi być oznakowany znakiem CE, a jeżeli ocena zgodności była przeprowadzana pod nadzorem jednostki notyfikowanej, to obok znaku CE jest umieszczony numer identyfikacyjny właściwej jednostki notyfikowanej. W przypadku Pakietu 3 Zamawiający dopuszcza również możliwość zaoferowania przedmiotu zamówienia, który nie jest wyrobem medycznym. 5. Oferowany przedmiot zamówienia powinien posiadać okres ważności, pozwalający Zamawiającemu na jego zastosowanie w okresie minimum 12 miesięcy od dnia otrzymania dostawy. Dostawa przedmiotu zamówienia z krótszymi terminami będzie każdorazowo uzgadniana z Zamawiającym a ewentualne uzasadnione zastrzeżenia Zamawiającego dotyczące tych terminów będą uwzględniane przez Wykonawcę. 6. Zaoferowany przedmiot zamówienia w ramach Pakietu 1-6 i 8 będzie podlegał weryfikacji pod względem jego zgodności z opisem przedmiotu zamówienia na podstawie dostarczonych, na wezwanie Zamawiającego, próbek, zgodnie z pkt. 10.6 SIWZ. Ponadto, po ewentualnym zawarciu umowy, próbki będą służyły do porównywania zgodności kolejnych partii towaru z umową. 7. Zamawiający określa następujący, dopuszczalny sposób zaoferowania przedmiotu zamówienia: 7.1. w Formularzach cenowych/Przedmiot zamówienia, w kolumnie: „Zaoferowana ilość opakowań”, należy podać wymagane w SIWZ ilości przedmiotu zamówienia tzn. ilość opakowań po przeliczeniu zapotrzebowania. Jeżeli z przeliczeń nie wynikają pełne opakowania należy podać ilość ułamkową z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku (zgodnie z zasadą arytmetyczną). 7.2. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczania towaru w pełnych opakowaniach. Jeżeli ilość wymagana przez Zamawiającego jest mniejsza niż ilość znajdująca się w opakowaniu, Wykonawca powinien uwzględnić tę różnicę w kalkulacji ceny. 8. Opakowanie handlowe przedmiotu zamówienia musi być opatrzone etykietą zawierającą co najmniej: 1) nazwę przedmiotu zamówienia; 2) nazwę producenta; 3) datę ważności; 4) wielkość opakowania; 5) oznakowanie zgodne z normą PN-EN 420+A1:2012 – dotyczy Pakietu 1; 6) rozmiar/wymiar. 9. Szczegółowe zasady realizacji dostaw oraz przewidywane zmiany umowy określa projekt umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33198000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 – przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt. 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 2. Wypełniony i podpisany Formularz cenowy/Przedmiot zamówienia ( zał. nr 1-…). 2. Wypełniony i podpisany formularz Oferty (zał. nr 2). 3. Pełnomocnictwo: oryginał lub kopia uwierzytelniona notarialnie – załączyć, jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach