Przetargi.pl
Dostawa szczepionek przeciwko wirusowi HPV dla potrzeb Zamawiającego.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 98-240 Szadek, ul. Piotrkowska 25
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0-43 8215009 , fax. 0-43 8215505
  • Data zamieszczenia: 2010-03-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Piotrkowska 25 25
    98-240 Szadek, woj. łódzkie
    tel. 0-43 8215009, fax. 0-43 8215505
    REGON: 73102352900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozszadek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa szczepionek przeciwko wirusowi HPV dla potrzeb Zamawiającego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna ( w trzech dostawach) dostawa 309 sztuk szczepionek stosowanych w zapobieganiu wystąpieniu przednowotworowych zmian narządów płciowych (szyjki macicy, sromu, pochwy), raka szyjki macicy oraz brodawek zewnętrznych narządów płciowych (kłykcin kończystych) związanych przyczynowo z zakażeniem wirusem brodawczaka ludzkiego (HPV) typu 6, 11, 16, 18, zwanych dalej produktami leczniczymi. KOD CPV- 33652100-6 - szczepionki przeciwnowotworowe. Produkty lecznicze muszą być dopuszczone do obrotu na terenie RP, to jest posiadać świadectwo rejestracji zgodnie z ustawą z dnia 06.09.2001 roku Prawo farmaceutyczne (t.j. Dz. U. 2008 roku Nr 45, poz. 271 z późn. zm.). 2. Okres ważności produktów leczniczych nie może być krótszy niż 2/3 całego okresu ważności dla poszczególnych produktów. Dostawa produktu leczniczego z terminem krótszym niż wskazany może nastąpić wyłącznie po konsultacji z dyrektorem SPZOZ AGATĄ SULIŃSKĄ, wyłącznie w uzasadnionych przypadkach. Stosowny dokument gwarancyjny będzie wymagany przez Zamawiającego przy odbiorze każdej partii przedmiotu dostawy. Zamawiający uznaje jako potwierdzenie warunków gwarancji umieszczenie informacji o przydatności do użycia na opakowaniu szczepionki. 3. Dla każdego z produktów leczniczych objętych przedmiotem zamówienia wymaga się dostarczenia instrukcji używania lub innego równoważnego dokumentu potwierdzającego wymagania techniczno-eksploatacyjne oraz określającego przewidywane zastosowanie wyrobu zgodne z oczekiwaniami Zamawiającego. W szczególności opakowania i/lub instrukcje używania winny zawierać: oznaczenie (nazwę) szczepionki, nazwę producenta, datę ważności oraz numer serii. 4. Zamawiający wymaga, aby przedmiot dostawy był każdorazowo (dla każdej dostawy cząstkowej) zapakowany w sposób gwarantujący jego sterylność i nienaruszalność fizyczną, transport winien odbywać się w warunkach chłodniczych. Wymaga się ponadto, aby szczepionki stanowiące przedmiot zamówienia posiadały odrębne opakowanie; pakowania zbiorczego nie dopuszcza się. Nie spełnienie pow. warunków może skutkować brakiem finalizacji odbioru danej partii dostawy przy założeniu zwłoki z winy Wykonawcy. 5. Produkty lecznicze będą dostarczane, zgodnie z potrzebami Zamawiającego na koszt i ryzyko wykonawcy zgodnie ze złożonym zamówieniem - faksowe lub telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego, w ciągu 5 dni roboczych od otrzymania zamówienia. 6. Dostawa przedmiotu zamówienia każdorazowo do SPZOZ ul. Piotrkowska 25, 98-240 Szadek, w godzinach 8-16, od poniedziałku do piątku z wyjątkiem świąt ustawowo wolnych od pracy. Osoba odpowiedzialna za odbiór przedmiotu zamówienia po stronie Zamawiającego pielęgniarka dyplomowana Justyna Szewczyk. 7. Dostawa przedmiotu zamówienia winna odbywać się przy pomocy środka transportowego zapewniającego nienaruszalność przedmiotu dostawy. Uszkodzenia szczepionek lub opakowań szczepionek powodujące niezgodność z warunkami zamówienia lub ujemnie wpływające na funkcjonalność zamawianych wyrobów obciążają w całości Wykonawcę. 8. Z uwagi na strategiczny charakter zamówienia opóźnienie dostawy nie poprzedzone stosownymi uzgodnieniami stron będzie bezwzględnie skutkowało naliczeniem kar umownych określonych we wzorze umowy, a w przypadku powtarzających się uchybień również rozwiązaniem umowy z winy Wykonawcy. Wymóg powyższy będzie traktowany przez Zamawiającego rygorystycznie. 9. Zamawiający zastrzega sobie możliwość obniżenia wielkości zamówienia w zależności od zapotrzebowania. Wskazana zmiana powoduje odpowiednią zmianę wartości zamówienia. Ilości wskazane w pkt 1 mają charakter wielkości prognozowanych, a nie bezwzględnych. 10. W trakcie obowiązywania umowy strony dopuszczają zmiany cen wyłącznie w przypadkach: a)zmiany stawki podatku VAT (cena netto bez zmian), b)zmian cen urzędowych leków, wprowadzonych rozporządzeniem właściwego ministra. Wskazane zmiany mogą dotyczyć podwyższenia, obniżenia cen. Wyżej wymienione zmiany następują z mocy prawa, obowiązują od chwili ich wejścia w życie, nadto muszą być potwierdzone aneksem do umowy. 11. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 12. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 13.Minimalny termin płatności za wykonany przedmiot umowy, na podstawie wystawionej przez Wykonawcę faktury wynosi 30 dni od dnia dostarczenia faktury.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336521006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozszadek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach