Gmina Gołuchów ogłasza przetarg
- Adres: 63-322 Gołuchów, ul. Lipowa 1
- Województwo:
- Telefon/fax: tel. 062 7617017
- Data zamieszczenia: 2009-06-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Gołuchów
ul. Lipowa 1 1
63-322 Gołuchów
tel. 062 7617017
REGON: 00054395300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: ww.goluchow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa szczepionek przeciw wirusowi HPV - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa szczepionek przeciw wirusowi HPV - szczepionka czterowalentna przeciw wirusowi HPV typu 6, 11, 16, 18 Wymagana ilość : 216 dawek szczepionki przeciwko wirusowi brodawczaka ludzkiego (HPV) , dla 72 osób w trzech dawkach szczepieniowych. Zamawiający wymaga, aby 1 dawka zawiesiny do wstrzykiwań zaopatrzona była w ampułko- strzykawkę z korkiem tłoka oraz z igłą, w opakowaniach po 1 szt. Oferowana przez Wykonawcę szczepionka przeciw wirusowi brodawczaka ludzkiego (HPV) musi być dopuszczona do obrotu i stosowania na terenie Polski na podstawie wpisu do rejestru środków farmaceutycznych lub materiałów medycznych. Okres ważności dostarczonych szczepionek musi być nie krótszy niż do 31.12.2010 r. Wykonawca zapewni odpowiednią obsługę transportu, dostawy oraz jakość zamawianej szczepionki. Dostawa szczepionki odbywać się będzie w trzech partiach po 72 szczepionki w terminie do 3 dni od momentu złożenia zamówienia przez odbiorcę szczepionki tj. NIEPUBLICZNY ZAKŁAD PODSTAWOWEJ OPIEKI ZDROWOTNEJ ESKULAP , ul. Mickiewicza 1, 63 - 322 Gołuchów (dopuszcza się składanie zamówień w formie pisemnej, faxem lub przez telefon). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336510402
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - wzór załącznik nr 2 - świadectwo rejestracji leku lub inny dokument wymagany przepisami prawa dopuszczający lek do obrotu na terenie RP - koncesja na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.goluchow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną