Przetargi.pl
Dostawa szczepionek przeciw grypie VAXIGRIP -lub równoważnych

Powiatowe Centrum Usług Medycznych w Kielcach ogłasza przetarg

  • Adres: 25-014 Kielce, ul. Żelazna 35
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3683092 , fax. 041 3683092 w. 13
  • Data zamieszczenia: 2009-07-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Usług Medycznych w Kielcach
    ul. Żelazna 35 35
    25-014 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3683092, fax. 041 3683092 w. 13
    REGON: 00098533200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcum-kielce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa szczepionek przeciw grypie VAXIGRIP -lub równoważnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa szczepionek przeciw grypie Vaxigrip lub równoważnych, sukcesywnie przez okres 6 miesięcy do Powiatowego Centrum Usug Medycznych w Kielcach, ul. Żelazna 35. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr. 1 do SIWZ-opis przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336516004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: Prowadzą działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń metodą: spełnia / nie spełnia. Kryterium oceny cena brutto 100%
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy -załącznik nr 2do SIWZ, 2. Podpisane oświadczenie Wykonawcy (załącznik nr 3 do SIWZ): - O spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania art. 24 Pzp - Oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się z treścią SIWZ i nie wnosi do niej zastrzeżeń oraz uzyskał konieczne informacje do przygotowania oferty, - Oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się ze wzorem umowy i nie wnosi uwag, co do jej treści, 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wydane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Pełnomocnictwo, z którego wynika zakres pełnomocnictwa, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Firmy Wykonawcy w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. 5. Oświadczenie, że oferowane szczepionki posiadają aktualne dokumenty dopuszczające ich stosowanie na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, zgodnie z wymogami określonymi w prawie polskim. 6. Referencje minimum od trzech odbiorców dotyczące wykonywanych przez Wykonawcę dostaw.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcum-kielce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach