Powiatowe Centrum Usług Medycznych w Kielcach ogłasza przetarg
- Adres: 25-014 Kielce, ul. Żelazna 35
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 041 3683092 , fax. 041 3683092 w. 13
- Data zamieszczenia: 2009-07-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Usług Medycznych w Kielcach
ul. Żelazna 35 35
25-014 Kielce, woj. świętokrzyskie
tel. 041 3683092, fax. 041 3683092 w. 13
REGON: 00098533200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcum-kielce.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa szczepionek przeciw grypie VAXIGRIP -lub równoważnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa szczepionek przeciw grypie Vaxigrip lub równoważnych, sukcesywnie przez okres 6 miesięcy do Powiatowego Centrum Usug Medycznych w Kielcach, ul. Żelazna 35. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr. 1 do SIWZ-opis przedmiotu zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336516004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: Prowadzą działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń metodą: spełnia / nie spełnia. Kryterium oceny cena brutto 100%
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy -załącznik nr 2do SIWZ, 2. Podpisane oświadczenie Wykonawcy (załącznik nr 3 do SIWZ): - O spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania art. 24 Pzp - Oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się z treścią SIWZ i nie wnosi do niej zastrzeżeń oraz uzyskał konieczne informacje do przygotowania oferty, - Oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się ze wzorem umowy i nie wnosi uwag, co do jej treści, 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wydane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Pełnomocnictwo, z którego wynika zakres pełnomocnictwa, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Firmy Wykonawcy w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. 5. Oświadczenie, że oferowane szczepionki posiadają aktualne dokumenty dopuszczające ich stosowanie na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, zgodnie z wymogami określonymi w prawie polskim. 6. Referencje minimum od trzech odbiorców dotyczące wykonywanych przez Wykonawcę dostaw.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcum-kielce.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA SZCZEPIONEK
Dodano: 2016-04-07 - Dostawa szczepionek dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju
Dodano: 2015-11-10 - Zakup i sukcesywna dostawa szczepionek dla SP ZOZ MSW w Kielcach na okres 12 miesięcy. Znak sprawy:12/PN/2015
Dodano: 2015-11-02 - ZAKUP I DOSTAWA SZCZEPIONEK DLA SAMORZĄDOWEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W PIŃCZOWIE
Dodano: 2015-09-01 - Zakup i dostawa szczepionek dla SPZOZMSW w Kielcach na okres 12 miesięcy. Znak sprawy:16/PN/2014
Dodano: 2014-11-06 - Zakup i dostawa szczepionek dla Samorządowego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Pińczowie
Dodano: 2014-06-18 - Dostawa szczepionek dla PCUM w Kielcach
Dodano: 2014-02-21 - Zakup i dostawa szczepionek dla SP ZOZ MSW w Kielcach na okres 12 miesięcy. Znak sprawy:22/PN/2013
Dodano: 2013-10-25 - Zakup i dostawa szczepionek dla SP ZOZ MSW w Kielcach na okres 12 miesięcy. Znak sprawy: 21/PN/2013
Dodano: 2013-10-14 - Dostawa szczepionek przeciwko grypie i szczepionek przeciwko wirusowi brodawczaka ludzkiego (HPV)
Dodano: 2013-07-29