Przetargi.pl
Dostawa szafy termostatycznej

Leśny Bank Genów Kostrzyca ogłasza przetarg

  • Adres: 58-535 Miłków, Miłków
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 75 7131048 wew. 131 , fax. 757 131 754
  • Data zamieszczenia: 2019-10-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Leśny Bank Genów Kostrzyca
    Miłków 300
    58-535 Miłków, woj. dolnośląskie
    tel. 75 7131048 wew. 131, fax. 757 131 754
    REGON: 23029624100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/lbg_kostrzyca/zamowienia_publiczne
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa szafy termostatycznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego tj. do Leśnego Banku Genów Kostrzyca szafy termostatycznej – 1 sztuka. Opis przedmiotu zamówienia: Szafa termostatyczna służy do utrzymywania temperatury niezależnie od temperatury otoczenia w ustalonym zakresie (urządzenie wyposażone jest w system grzewczy i chłodzący). Pozwala na hodowlę organizmów w ściśle określonych warunkach temperatury. Parametry techniczne szafy termostatycznej: • Wnętrze wykonane ze stali nierdzewnej lub nierdzewnej kwasoodpornej; • Drzwi pełne; • Wymuszony obieg powietrza; • Minimalny zakres temperatur od +5°C do +20°C; • Możliwość ręcznej regulacji temperatury przez użytkownika; • Minimalna regulacja temperatury co 1,0°C; • Wyświetlacz temperatury na zewnątrz urządzenia pokazujący temperaturę panującą wewnątrz urządzenia; • Pojemność użytkowa komory 500 l (dopuszcza się +/- 50 l); • W zestawie 6 półek drucianych ze stali nierdzewnej; • Regulowane ułożenie prowadnic; • Funkcja automatycznego odszraniania; • Sygnalizacja otwartych drzwi; • Oświetlenie wewnętrzne; • Wymiary zewnętrzne urządzenia [mm]: (dopuszcza się +/- 100 mm od każdego wymiaru)  szerokość: 750 mm;  wysokość: 2000 mm;  głębokość 850 mm. Warunki dodatkowe: • Urządzenie wykonane i zgodne z obowiązującymi normami i ze standardami CE. • Do urządzenia dołączona instrukcja użytkowania w języku polskim w wersji papierowej lub elektronicznej oraz specyfikacja techniczna producenta. • Okres gwarancyjny minimum 24 miesiące od daty podpisania protokołu odbioru.. • Urządzenie fabrycznie nowe, wyprodukowane w 2019 r. • Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny na terenie Polski. • Dostawa, instalacja i uruchomienie urządzenia oraz szkolenie dla 4 pracowników w siedzibie Zamawiającego – uwzględnione w cenie urządzenia. We wszystkich miejscach SIWZ, w których użyto przykładowego znaku towarowego, patentu, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu lub jeżeli Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy PZP, a w każdym przypadku, działając zgodnie z art. 29 ust. 3 PZP i art. 30 ust. 4 PZP, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, oznaczając takie wskazania lub odniesienia odpowiednio wyrazami „lub równoważny” lub „lub równoważne” (m.in. zastosowanie innych materiałów i urządzeń) pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38000000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Poza oświadczeniami, o których mowa w Sekcji III.3 niniejszego ogłoszenia Wykonawca wraz z ofertą składa: 1) formularz ofertowy (sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ), 2. pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą; pełnomocnictwo powinno być załączone w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej, 3. pełnomocnictwo dla pełnomocnika ustanowionego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, pełnomocnictwo powinno być załączone w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej, 4.zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument służący wykazaniu udostępnienia Wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci zgodnie z rozdziałem VI pkt 5 SIWZ, jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach innych podmiotów. 5.w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP Wykonawca będzie zobowiązany złożyć oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ). 6. Niezwłocznie po otwarciu ofert Zamawiający zamieści na stronie internetowej informacje dotyczące: (1) kwoty jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, (2) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie oraz (3) ceny, okresów gwarancji jakości i terminu płatności zawartych w ofertach. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej ww. informacji przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z takich wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach