Leśny Bank Genów Kostrzyca ogłasza przetarg
- Adres: 58-535 Miłków, Miłków
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 75 7131048 wew. 131 , fax. 757 131 754
- Data zamieszczenia: 2019-10-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Leśny Bank Genów Kostrzyca
Miłków 300
58-535 Miłków, woj. dolnośląskie
tel. 75 7131048 wew. 131, fax. 757 131 754
REGON: 23029624100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/lbg_kostrzyca/zamowienia_publiczne
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa szafy termostatycznej - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego tj. do Leśnego Banku Genów Kostrzyca szafy termostatycznej – 1 sztuka. Opis przedmiotu zamówienia: Szafa termostatyczna służy do utrzymywania temperatury niezależnie od temperatury otoczenia w ustalonym zakresie (urządzenie wyposażone jest w system grzewczy i chłodzący). Pozwala na hodowlę organizmów w ściśle określonych warunkach temperatury. Parametry techniczne szafy termostatycznej: • Wnętrze wykonane ze stali nierdzewnej lub nierdzewnej kwasoodpornej; • Drzwi pełne; • Wymuszony obieg powietrza; • Minimalny zakres temperatur od +5°C do +20°C; • Możliwość ręcznej regulacji temperatury przez użytkownika; • Minimalna regulacja temperatury co 1,0°C; • Wyświetlacz temperatury na zewnątrz urządzenia pokazujący temperaturę panującą wewnątrz urządzenia; • Pojemność użytkowa komory 500 l (dopuszcza się +/- 50 l); • W zestawie 6 półek drucianych ze stali nierdzewnej; • Regulowane ułożenie prowadnic; • Funkcja automatycznego odszraniania; • Sygnalizacja otwartych drzwi; • Oświetlenie wewnętrzne; • Wymiary zewnętrzne urządzenia [mm]: (dopuszcza się +/- 100 mm od każdego wymiaru) szerokość: 750 mm; wysokość: 2000 mm; głębokość 850 mm. Warunki dodatkowe: • Urządzenie wykonane i zgodne z obowiązującymi normami i ze standardami CE. • Do urządzenia dołączona instrukcja użytkowania w języku polskim w wersji papierowej lub elektronicznej oraz specyfikacja techniczna producenta. • Okres gwarancyjny minimum 24 miesiące od daty podpisania protokołu odbioru.. • Urządzenie fabrycznie nowe, wyprodukowane w 2019 r. • Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny na terenie Polski. • Dostawa, instalacja i uruchomienie urządzenia oraz szkolenie dla 4 pracowników w siedzibie Zamawiającego – uwzględnione w cenie urządzenia. We wszystkich miejscach SIWZ, w których użyto przykładowego znaku towarowego, patentu, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu lub jeżeli Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy PZP, a w każdym przypadku, działając zgodnie z art. 29 ust. 3 PZP i art. 30 ust. 4 PZP, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, oznaczając takie wskazania lub odniesienia odpowiednio wyrazami „lub równoważny” lub „lub równoważne” (m.in. zastosowanie innych materiałów i urządzeń) pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38000000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Poza oświadczeniami, o których mowa w Sekcji III.3 niniejszego ogłoszenia Wykonawca wraz z ofertą składa: 1) formularz ofertowy (sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ), 2. pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą; pełnomocnictwo powinno być załączone w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej, 3. pełnomocnictwo dla pełnomocnika ustanowionego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, pełnomocnictwo powinno być załączone w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej, 4.zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument służący wykazaniu udostępnienia Wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci zgodnie z rozdziałem VI pkt 5 SIWZ, jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach innych podmiotów. 5.w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP Wykonawca będzie zobowiązany złożyć oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ). 6. Niezwłocznie po otwarciu ofert Zamawiający zamieści na stronie internetowej informacje dotyczące: (1) kwoty jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, (2) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie oraz (3) ceny, okresów gwarancji jakości i terminu płatności zawartych w ofertach. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej ww. informacji przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z takich wykonawców.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego z podziałem na 4 części na potrzeby Łukasiewicz - PORT”
Dodano: 2024-04-28 - SZP/242-026/2024, Dostawa aparatu do elektroprzędzenia dla Katedry Katedry Zaawansowanych Technologii Materiałowych dla Wydziału Chemicznego PWr
Dodano: 2024-02-16 - Dostawa młyna planetarno-kulowego dla Katedry Zaawansowanych Technologii Materiałowych Politechniki Wrocławskiej
Dodano: 2023-12-21 - SZP/242-315/2023, Dostawa komory do hodowli / badań w warunkach beztlenowych dla Katedry Biomedycznej i Bioobrazowania Wydziału Chemicznego PWr
Dodano: 2023-11-27 - SZP/242-283/2023 Dostawa młyna miksującego na 2 stanowiska do mielenia dla Katedry Chemii Bioorganicznej.
Dodano: 2023-09-15 - Dostawa drobnego sprzętu dla Ogrodów doświadczeń w podziale na 2 części
Dodano: 2023-05-30 - Dostawa materiałów optomechanicznych dla Wydziału Podstawowych Problemów Techniki Politechniki Wrocławskiej – zadania.
Dodano: 2023-04-13 - Dostawa drobnego sprzętu dla Ogrodów doświadczeń w podziale na 2 części
Dodano: 2023-04-06 - Dostawa materiałów zużywalnych z podziałem na 48 części na podstawie umowy ramowej
Dodano: 2023-02-21 - Dostawa sprzętu laboratoryjnego na potrzeby jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
Dodano: 2022-12-20