Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Cieszynie ogłasza przetarg
- Adres: 43-400 Cieszyn, ul. Bielska 4
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 033 8520742 , fax. 0338520742
- Data zamieszczenia: 2009-11-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Cieszynie
ul. Bielska 4 4
43-400 Cieszyn, woj. śląskie
tel. 033 8520742, fax. 0338520742
REGON: 00031334800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.netus.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa szafek ubraniowych dla potrzeb wyposażenia Pawilonu Diagnostyczno - Zabiegowego Szpitala Śląskiego w Cieszynie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż szafek ubraniowych dla potrzeb wyposażenia Pawilonu Diagnostyczno-Zabiegowego Szpitala Śląskiego w Cieszynie. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż: - Szafek ubraniowych wolnostojących 200 szt. Wymagania konstrukcyjne: Stabilna konstrukcja z blachy stalowej pokrytej farbą proszkową. Korpus szafy wykonany z blachy o grubości 1 mm, malowany proszkowo na kolor szary RAL: 7040, wnętrze szafki malowane na kolor szary RAL: 7040, Wym. 80 cm x 49 cm x 180 cm. Szerokość kolumn 40 cm z podziałem kolumny na czystą i brudną odzież. Każda z komór wyposażona w półkę, drążek na ubrania oraz haczyk. Drzwi w kolorze RAL: 1015 z wywietrznikami oraz miejscem na identyfikator. Zamki kluczowe z trzypunktowym ryglowaniem. - Wyposażenie dodatkowe do w/w szafek - ławeczka o wysokości 34 cm z wysuwanym siedziskiem 75 szt. Ławeczki powinny być wykonane z profili metalowych malowanych proszkowo w kolorze RAL:7040 z siedziskiem z listew drewnianych, zabezpieczonych lakierem przed wilgocią. Wszystkie ww. szafki muszą posiadać certyfikat na znak bezpieczeństwa, certyfikat zgodności lub deklarację zgodności z polską Normą lub z aprobatą techniczną - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności (art. 22 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp) oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp)
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS lub KRUS- Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Oświadczenie Wykonawcy na podstawie art. 22 ustawy Pzp
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.netus.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wybór wykonawcy mebli biurowych do pomieszczeń Straży Granicznej oraz Słuzby Celnej w Terminalu A
Dodano: 2016-07-07 - Dostawa mebli biurowych nr DZP.381.50.2016.DW
Dodano: 2016-05-20 - Dostawa mebli
Dodano: 2016-05-10 - Zakup i dostawa wyposażenia meblowego dla Jednostek Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
Dodano: 2016-04-29 - Wykonanie, dostawa i montaż mebli dla budynku Sosnowiec ul. Żytnia 8
Dodano: 2016-04-20 - Zakup wraz z dostawą foteli biurowych (E/20/DE/2016)
Dodano: 2016-02-19 - Dostawa mebli dla Centrum Onkologii-Instytutu im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach, nr sprawy DO/DZ-381-1-97/15
Dodano: 2015-11-30 - X Dostawa mebli. Oznaczenie sprawy:OZ/D/15/103/JP
Dodano: 2015-11-25 - IX Dostawa mebli. Oznaczenie sprawy: OZ/D/15/100/MW
Dodano: 2015-11-25 - Dostawa mebli na wyposażenie Centralnej Stacji Ratownictwa Górniczego S.A. w Bytomiu
Dodano: 2015-11-10