Szkoła Podstawowa nr 22 im.Rafała Pomorskiego ogłasza przetarg
- Adres: 43-100 Tychy, ul. Harcerska 25
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. (032) 218 28 51 , fax. (032) 218 28 51
- Data zamieszczenia: 2009-09-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa nr 22 im.Rafała Pomorskiego
ul. Harcerska 25 25
43-100 Tychy, woj. śląskie
tel. (032) 218 28 51, fax. (032) 218 28 51
REGON: 00072579500000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: placówka oświatowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa szafek ubraniowych dla potrzeb Szkoły Podstawowej nr 22 w Tychach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż (zgodnie z projektem szatni) szafek ubraniowych dla potrzeb Szkoły Podstawowej nr 22 w Tychach. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż: - Szafek ubraniowych wolnostojących (bez ławek) o wym. 60cm x 49cm x 150cm w ilości 17 szt. - Szafek ubraniowych wolnostojących z ławeczką o wym. 60cm x 49cm x 150cm (plus wysokość ławeczki - 41cm) w ilości 140 szt. Każda z szaf winna mieć 4 niezależne komory z osobnym skrzydłem drzwi, wyposażonym w wywietrzniki oraz miejsce na identyfikator (ramka z etykietą), zamykanym na zamek cylindryczny patentowy, zamek wyposażony w komplet 2 kluczy. Każda komora powinna posiadać drążek na ubrania z 3 przesuwanymi haczykami z tworzywa sztucznego oraz półki na książki (półki na książki malowane proszkowo na kolor szary RAL: 7035). Korpus szafy wykonany z blachy o grubości 1 mm, malowany proszkowo na kolor szary RAL: 7035, wnętrze szafki malowane na kolor szary RAL: 7035, drzwiczki z blachy o grubości 1 mm, malowane proszkowo na kolor czerwony RAL: 3020. Ławeczki powinny być wykonane z profili metalowych z siedziskiem z listew drewnianych, zabezpieczonych lakierem przed wilgocią. Wszystkie ww. szafki muszą posiadać certyfikat na znak bezpieczeństwa, certyfikat zgodności lub deklarację zgodności z polską Normą lub z aprobatą techniczną. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 361600001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 5 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS lub KRUS- Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) oświadczenie Wykonawcy na podstawie art. 22 ustawy Pzp - załącznik nr 2 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzo.tychy.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną