Przetargi.pl
Dostawa szafek ubraniowych basenowych .

Miasto Ostrów Mazowiecka ogłasza przetarg

  • Adres: 07-300 Ostrów Mazowiecka, ul. 3-go Maja 66/16
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 6440759 , fax. 029 6440760
  • Data zamieszczenia: 2009-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Ostrów Mazowiecka
    ul. 3-go Maja 66/16 66/16
    07-300 Ostrów Mazowiecka, woj. mazowieckie
    tel. 029 6440759, fax. 029 6440760
    REGON: 00052592600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrowmaz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa szafek ubraniowych basenowych .
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakup i dostawa szafek ubraniowych basenowych z płyty HPL. I .Szafki typu L2 dla dwóch osób ( 80 zestawów) z ławeczkami . Konstrukcja szafki : korpus aluminiowy anodowany . Zawiasy wykonane ze stali nierdzewnej , niedostępne z zewnątrz .Wysokość całkowita szafek min.1820mm, szerokość min.400mm, głębokość min.420mm, ławka zintegrowana z konstrukcją szafki . Szafka wyposażona w obrotowy wieszak sufitowy, zamek cylindryczny z dwoma kluczami oraz paski do kluczy. Kolorystyka : jasny beż i brąz . II. Szafki ubraniowe dla personelu typ I - 20sztuk Szafka wyposażona w obrotowy wieszak sufitowy, zamek cylindryczny z dwoma kluczami . Kolorystyka : jasny beż . Dostawa obejmuje transport i montaż loco Ostrów Mazowiecka - obiekt Krytej Pływalni.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391513008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Sytuacja podmiotowa wykonawcy, Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Foldery, Do oferty należy dołączyć foldery oferowanych szafek i kabin . Ocena spełniania warunku zostanie dokonana wg. formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru, Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, Oświadczenie z art. 22 i 24,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ostrowmaz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach