Specjalistyczny Szpital im. dr Alfreda Sokołowskiego ogłasza przetarg
- Adres: 58-309 Wałbrzych, ul. Sokołowskiego
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 746 489 742 , fax. 746 489 746
- Data zamieszczenia: 2019-09-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Specjalistyczny Szpital im. dr Alfreda Sokołowskiego
ul. Sokołowskiego 4
58-309 Wałbrzych, woj. dolnośląskie
tel. 746 489 742, fax. 746 489 746
REGON: 89004744600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdrowie.walbrzych.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa szafek ubraniowych (234 sztuki) oraz ławek (14 sztuk) dla wyposażenia szatni pracowniczej - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
„Dostawa szafek ubraniowych (234 sztuki) oraz ławek (14 sztuk) dla wyposażenia szatni pracowniczej” Zp/ 54/PN- 52/19 OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Szafa ubraniowa dwukomorowa – 234 sztuki - materiał – blacha o grubości min. 0,5 mm - kolor – RAL 7035 – jasny popiel -wymiary w mm (wysokość, szerokość, głębokość) – 1800x800x 490 ( w przypadku głębokości zamawiający dopuszcza tolerancję +- 10mm. - szafka podzielona na dwie komory o szerokości 400mm każda zamykane oddzielnymi drzwiami z perforacją - w górnej części każdej komory półka i drążek na wieszaki oraz dwa wieszadła - każde z drzwi zamykane na zamek kluczowy z min. jednopunktowym ryglowaniem - w bocznych ściankach szafek otwory umożliwiające skręcenie kilku szafek ze sobą. 2. Ławka wolnostojąca 14 sztuk - materiał – konstrukcja z profilu metalowego , siedzisko z lakierowanych listew drewnianych. - kolor konstrukcji RAL 7035 – jasny popiel - wymiary w mm (wysokość, szerokość, głębokość) – 400x1200x400 ( w przypadku głębokości i wysokości zamawiający dopuszcza tolerancję +- 10mm) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na podstawie załączonego do oferty przetargowej oświadczenia oraz dokumentów do których przekazania zostanie wezwany Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona zgodnie z art. 26 ustawy p.z.p. lub Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zgodnie z art. 24aa ustawy p.z.p. tj. : posiadanie odpisu z właściwego rejestru – na podstawie odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną