Przetargi.pl
Dostawa szafek specjalistycznych do przechowywania sprzętu dla skoczków spadochronowych, wykonanych na zamówienie na podstawie projektu

22 Baza Lotnictwa Taktycznego ogłasza przetarg

  • Adres: 82200 Malbork, ul. 17 Marca
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 261 536 713, 261 536 216, , fax. 261 536 275, 261 536 713
  • Data zamieszczenia: 2018-07-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 22 Baza Lotnictwa Taktycznego
    ul. 17 Marca 20
    82200 Malbork, woj. pomorskie
    tel. 261 536 713, 261 536 216,, fax. 261 536 275, 261 536 713
    REGON: 19247126500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.22blot.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa szafek specjalistycznych do przechowywania sprzętu dla skoczków spadochronowych, wykonanych na zamówienie na podstawie projektu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa szafek specjalistycznych do przechowywania sprzętu dla skoczków spadochronowych, wykonanych na zamówienie na podstawie projektu. Pomocnicza dokumentacja fotograficzna wraz z rysunkiem poglądowym stanowią załącznik nr 6 do SIWZ. Opis przedmiotu zamówienia: wymiary (wys. x szer. x gł.) 1100 mm x 500 mm x 600 mm, konstrukcja zgrzewano - skręcana z blachy stalowej grubości 1,1 - 1,2 mm, półki 0,9 - 1,0 mm, tył i przód szafki z otworami wentylacyjnymi o takim samym umieszczeniu by odprowadziła wilgoć z mokrej odzieży oraz wyposażenia, podłoga i boki gęsto perforowane, tył szafki zaginany na bokach celem uzyskania większej sztywności, drzwiczki rama stalowa wewnątrz pleksi o grubości 2,5 -3 mm z otworami na środku nad nią wizytownik oraz system wewnętrzny umożliwiający zmianę wewnętrznego wizytownika tak, aby od zewnątrz nie było możliwości jego zmiany, a jednocześnie był widoczny (wizytownik w dwóch kolorach, zielono-żółty, metalowy, przesuwny), drzwiczki wyposażone w zamek mechaniczny z kluczem typu „MASTER” - 2szt. do każdej szafki, środek zawiasu w stosunku do zagięcia bocznej ściany powinien być maksymalnie w odległości 15 mm, w miarę możliwości technicznych wartość 10 mm od środka zawiasu do bocznej ściany będzie optymalna, zagięcia bocznych ścian umożliwiające stawianie 2 szafek w pionie, wewnątrz szafki cztery komory zgodnie z wymiarami podanymi na rysunku, wewnętrzne przegrody komór podgięte w celu wyeliminowania ewentualnych urazów podczas wkładania i wyjmowania przedmiotów z szafki, jedna z komór wyposażona w drążek i 3 wieszaki proste stalowe nierdzewne o udźwigu minimum 10 kg, drzwiczki malowane proszkowo na kolor RAL 9006, całość szafki malowana na kolor RAL 5010, konstrukcja szafki wzmacniana na dole i górze umożliwiająca bezpieczne sztaplowanie szafek. Zamówienie obejmuje dostawę szafek wykonanych zgodnie z projektem i rozładunek asortymentu w miejsce wskazane przez odbiorcę: 49. Baza Lotnicza ul. Powstańców Warszawy 28B, 83–000 Pruszcz Gdański. Ilość zamawianych szafek: 110 sztuk. Zamawiający przewiduje proporcjonalne obniżenie bądź podwyższenie (+/- 10 %) ilości zamawianych szafek do posiadanych środków budżetowych. Oznacza to, że ostateczna ilość szafek będzie uzależniona od wysokości środków budżetowych jakie Zamawiający zamierza przeznaczyć na wykonanie niniejszego zadania. Wysokość tych środków, zostanie podana na sesji otwarcia ofert oraz w informacji z jej przebiegu. Ilość 110 sztuk zamawianych szafek służy Zmawiającemu do porównania złożonych ofert.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43800000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Ustala się wadium dla przedmiotu zamówienia w wysokości: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100). Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy Gdańsk nr konta: 58 1010 1140 0173 1413 9120 3000 z adnotacją: „Wadium - „Dostawa szafek specjalistycznych do przechowywania sprzętu dla skoczków spadochronowych, wykonanych na zamówienie na podstawie projektu” - Nr sprawy : 22.BLT.SZP.2612.44.2018”; 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym; 3) w gwarancjach bankowych; 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2010 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110). Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy Gdańsk nr Konta 58 1010 1140 0173 1413 9120 3000 z adnotacją „wadium – „Dostawa szafek specjalistycznych do przechowywania sprzętu dla skoczków spadochronowych, wykonanych na zamówienie na podstawie projektu”- 22.BLT.SZP.2612.44.2018. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć najpóźniej na dzień przed terminem otwarcia ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą w osobnej kopercie natomiast potwierdzoną kopię tego dokumentu należy wpiąć do oferty lub złożyć w kasie w siedzibie Zamawiającego bud. Nr 1 I piętro – kasa czynna w dni powszednie: poniedziałek, wtorek, czwartek, piątek w godzinach 11:00 – 14:00. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta / poręczyciela. Niedopuszczalny jest również zapis żądający potwierdzenia przez notariusza lub bank, że podpisy na żądaniu do zapłaty zostały złożone przez osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań majątkowych Zamawiającego. W przypadku niezabezpieczeni oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium oferta Wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający zatrzymuje wadium wniesione w postępowaniu, w sytuacji zaistnienia przesłanek art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy Pzp, jeżeli Wykonawca: - w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1 oraz w art. 25 a ust 1, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienia omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, - którego oferta została wybrana odmawia podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46 Prawa zamówień publicznych. Zamawiający dopuszcza złożenie jednej gwarancji. Jednocześnie aby uniknąć wykluczenia z postępowania wskazane jest aby gwarancja zwierała informacje, których ofert dotyczy poprzez określenie sum gwarancyjnych odpowiadających kwotom wadiów lub jednej sumy gwarancyjnej równej sumie kwot wadiów.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony Formularz Ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ). Informację o części zamówienia, którą Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom (zgodnie ze wzorem załącznika nr 5 do SIWZ). Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie). Dokument potwierdzający wniesienie wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach