Państwowa Inspekcja Pracy Główny Inspektorat Pracy ogłasza przetarg
- Adres: 00-926 Warszawa, ul. Krucza 38/42
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 4203754, 4203757 , fax. 22 4203481
- Data zamieszczenia: 2012-09-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Państwowa Inspekcja Pracy Główny Inspektorat Pracy
ul. Krucza 38/42 38/42
00-926 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 4203754, 4203757, fax. 22 4203481
REGON: 00702151900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pip.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Nadzór nad warunkami pracy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa szaf pancernych dla jednostek organizacyjnych Państwowej Inspekcji Pracy. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie fabrycznie nowych szaf pancernych (zwane dalej szafami lub szafami pancernymi). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 444213000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wadium w równowartości kwoty: 2.500 zł należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium w pieniądzu w zł (PLN) należy w wnieść na konto Głównego Inspektoratu Pracy Państwowej Inspekcji Pracy z siedziba w Warszawie przy ulicy Kruczej 38/42 zlokalizowane w Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Warszawie na numer konta 16101010100083541391200000. UWAGA: Wadium wniesione w pieniądzach uznaje się za wniesione w terminie, gdy w chwili upływu terminu składania ofert wadium zostanie zarachowane na rachunku bankowym zamawiającego. 2. W przypadku wniesienia wadium w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 pkt. 2-5 Pzp dokumenty takie muszą zawierać następujące informacje: a) określenie przedmiotu przetargu - należy zacytować dokładnie nazwę przetargu. b) określenie numeru postępowania u zamawiającego; c) określenie podmiotu, który wystawia gwarancję (pełna nazwa, dokładny adres); d) określenie beneficjanta gwarancji - nazwa, adres; e) określenie podmiotu, na rzecz którego wystawiana jest gwarancja - dane wykonawcy (pełna nazwa, dokładny adres); jeżeli ofertę składa konsorcjum lub inny podmiot wspólny w gwarancji muszą być wymienione wszystkie podmioty wchodzące w jego skład; f) określenie kwoty gwarancji - musi ona odpowiadać kwocie wadium; kwota wadium musi być wyrażona w złotych polskich; g) gwarancja musi zapewnić wypłatę pełnej kwoty wadium przetargowego - w razie zaistnienia okoliczności określonych w art. 46 Pzp - pod groźbą wykluczenia wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 Pzp; h) określenie terminu ważności gwarancji - okres ten nie może być krótszy niż 30 dni;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pip.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA SZAF STALOWYCH NA AKTA KLASY C
Dodano: 2016-07-14 - DOSTAWA SZAF STALOWYCH NA AKTA I SEJFU DO PRZECHOWYWANIA WARTOŚCI PIENIĘŻNYCH
Dodano: 2016-06-10 - dostawa szaf metalowych na akta (oznaczenie sprawy: ZP-7-SKW-2016)
Dodano: 2016-03-24 - Dostawa szaf stalowych klasy A, B i C oraz akcesoriów do szaf stalowych, znak sprawy 22/ZP/16
Dodano: 2016-03-11 - dostawa szaf metalowych w ilości 69 sztuk spełniających wymagania klasy odporności na włamanie S2, określone w polskiej normie PN-EN 14450 (oznaczenie sprawy ZP-27-SKW-2015)
Dodano: 2015-08-05 - Zakup i dostawa urządzeń do ochrony dokumentów i materiałów zawierających informacje niejawne (sejfy) oraz urządzeń do ochrony środków finansowych dla instytucji będących na zaopatrzeniu w Jednostce Wojskowej Nr 2063.
Dodano: 2015-05-07 - Zakup urządzeń do ochrony dokumentów i materiałów zawierających informacje niejawne (sejfy) oraz urządzeń do ochrony środków finansowych dla instytucji będących na zaopatrzeniu w Jednostce Wojskowej Nr 2063
Dodano: 2015-03-25 - Zakup i dostawa szaf metalowych w ilości 41 sztuk.
Dodano: 2014-09-22 - zakup i dostawa urządzeń do ochrony dokumentów i materiałów zawierających informacje niejawne (sejfy) dla instytucji będących na zaopatrzeniu logistycznym Jednostki Wojskowej Nr 2063
Dodano: 2014-01-21 - Zakup i dostawa urządzeń do ochrony informacji niejawnych
Dodano: 2014-01-20