Przetargi.pl
Dostawa systemu zasilania DC/AC do budynku Zaplecza Badawczego Politechniki Wrocławskiej - ul. Janiszewskiego we Wrocławiu

Politechnika Wrocławska ogłasza przetarg

  • Adres: 50-370 Wrocław, ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3202182,3203145 , fax. 071 3202143
  • Data zamieszczenia: 2009-12-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Wrocławska
    ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27 27
    50-370 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3202182,3203145, fax. 071 3202143
    REGON: 55181193009000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwr.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa systemu zasilania DC/AC do budynku Zaplecza Badawczego Politechniki Wrocławskiej - ul. Janiszewskiego we Wrocławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    System zasilania DC/AC o mocy wyjściowej minimum 9000W (dla prądu stałego) i 7500 VA (dla prądu przemiennego), o regulowanym napięciu wyjściowym w zakresie minimum od 0VDC/AC do +- 425VDC i 300VAC (RMS) i częstotliwości wyjściowej ustawianej w zakresie minimum od DC do 5 kHz, z funkcją umożliwiającą zasymulowanie różnego typu zjawisk występujących w sieciach zasilania DC/AC, wyposażony dodatkowo w możliwość sprawdzenia wytrzymałości izolacji na przebicie udarem 1,2/50 us o napięciu szczytowym do 12 kV, przeznaczony do budynku Zaplecza badawczego Politechniki Wrocławskiej - ul. Janiszewskiego, Wrocław. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 4 do SIWZ Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ Dostarczony sprzęt winien posiadać oznakowanie CE, potwierdzające zgodność tego sprzętu z przepisami Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 12.03.2003 w sprawie zasadniczych wymagań dla sprzętu elektrycznego (Dz. U. z dnia 24.03.03 r). 10. Wymagany okres gwarancyjnej obsługi serwisowej - 24 miesiące od dnia podpisania przez strony protokołu odbioru. W okresie trwania gwarancyjnej obsługi serwisowej Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia zdalnej pomocy technicznej w rozwiązywaniu bieżących problemów z obsługą przyrządu i jego oprogramowaniem (e-mail, telefon) oraz bezpłatnej aktualizacji oprogramowania (firmware & software). Wszelkie awarie urządzenia muszą być usunięte w terminie 30 dni od momentu zgłoszenia, którym jest data i godzina nadania faksu przez jednostkę Zamawiającego z informacją o zaistnieniu awarii. Czas reakcji Wykonawcy na informację o usterce oraz określenie sposobu jej usunięcia nie może być dłuższy niż 72 godziny. Wraz z urządzeniem Wykonawca zobowiązany jest przekazać kartę gwarancyjną w języku polskim lub angielskim uwzględniającą postanowienia dotyczące gwarancji zawarte w niniejszej SIWZ oraz wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. WYMAGANY TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: do 6 tygodni od dnia podpisania umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 389700005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy, spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w tym: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. 1) zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie 1 dostawę urządzenia wykorzystywanego w badaniach kompatybilności elektromagnetycznej. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp. 5. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń lub dokumentów złożonych przez Wykonawcę na zasadzie: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp (załącznik nr 2). 3. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp (załącznik nr 3). 4. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, potwierdzających spełnienie warunków sformułowanych w części III.2), z podaniem przedmiotu dostawy, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. 5. W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda opisu przedmiotu zamówienia w języku polskim lub angielskim poprzez dostarczenie w szczególności kart katalogowych producenta z przedstawionymi parametrami i walorami użytkowymi urządzenia lub inny dokument określający specyfikację techniczną urządzenia. Oraz: 6. Wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy (załącznik nr 1). 7. Jeśli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów określonych w par. 2 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. nr 87, poz. 605 z późn. zm.) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Pozostałe dokumenty z części III.2) SIWZ Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa w formie i treści w nim określonej. 8. OFERTA WSPÓLNA Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia a wszystkie warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale V niniejszej SIWZ muszą spełniać łącznie. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (lidera) Wszelka korespondencja dokonywana będzie z Wykonawcą występującym jako pełnomocnik pozostałych (liderem) W przypadku złożenia wspólnej oferty przez kilka podmiotów każdy z nich zobowiązany jest przedstawić dokumenty wystawione na niego wymienione w części III.2) pkt 1, 3. Dokumenty wymienione w cz. III.2) pkt 2, 4, 5, 6 podmioty składają wspólnie, tj. warunki w nich określone są spełnione, gdy podmioty składające wspólną ofertę spełniają je łącznie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwr.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach