Przetargi.pl
Dostawa systemu zapewniającego administrację i obsługę bazy danych o etiudach filmowych, realizowanych w ramach programu dydaktycznego w Szkole Filmowej w Łodzi

Państwowa Wyższa Szkoła Filmowa, Telewizyjna i Teatralna im. L. Schillera w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90323 Łódź, ul. Targowa
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 426 345 800 , fax. 042 674 81 39
  • Data zamieszczenia: 2019-02-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Filmowa, Telewizyjna i Teatralna im. L. Schillera w Łodzi
    ul. Targowa
    90323 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 426 345 800, fax. 042 674 81 39
    REGON: 27585000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.filmschool.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa systemu zapewniającego administrację i obsługę bazy danych o etiudach filmowych, realizowanych w ramach programu dydaktycznego w Szkole Filmowej w Łodzi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu wspomagającego organizację produkcji, administrację i obsługę bazy danych etiud szkolnych, realizowanych w ramach programu dydaktycznego w Szkole Filmowej w Łodzi. 1) Obowiązki Wykonawcy: a) zaprojektowanie, wykonanie, uruchomienie i wdrożenie do użytkowania w pełni skonfigurowanego systemu, opartego na bazie danych umożliwiającej dostęp, przetwarzanie i archiwizację informacji z przypisaniem jej do konkretnej etiudy szkolnej i konkretnego studenta z każdej pozycji systemu; b) dostarczenie platformy systemowej i bazodanowej; c) opracowanie specyfikacji wymagań programowych i sprzętowych (serwera dedykowanego do sytemu) wraz z niezbędnymi licencjami; Zamawiający zamierza wszcząć postępowanie na dostawę serwera, w związku z powyższym Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania ustawy Pzp przy dokonywaniu opisu zamówienia; d) przeprowadzenie szkoleń dla użytkowników i administratorów systemu; e) zapewnienie obsługi wdrożeniowej sytemu na minimum trzy miesiące od daty odbioru końcowego systemu; f) zapewnienie usługi serwisu gwarancyjnego na okres minimum trzech lat od daty odbioru końcowego oraz zapewnienie usługi serwisu pogwarancyjnego. 2) System ma uwzględniać rozwiązania organizacyjne oraz techniczne funkcjonujące u Zamawiającego i przeznaczony jest do wspomagania podejmowania decyzji dla potrzeb prowadzenia produkcji etiud szkolnych. 3) Do grupy modułów wchodzących w skład systemu muszą należeć wszystkie niżej wymienione moduły z dostępem online dla studentów oraz użytkowników systemu: 1. Moduł Planowania i Zdjęć: a. kalendarz terminów etiud szkolnych; b. opracowanie bazy studentów i etiud realizowanych w danym roku akademickim; c. składanie wniosków i podań produkcyjnych; d. system zleceń produkcyjnych na sprzęt i transport; e. dostęp do baz danych (dokumenty i materiały audiowizualne). 2. Moduł Postprodukcji: a. składanie podań postprodukcyjnych; b. system zleceń postprodukcyjnych; c. możliwość zaimportowania wybranych materiałów filmowych w niskiej rozdzielczości (wersje filmu, układki, wersje egzaminacyjne i mastery). 3. Moduł administracyjno-raportowy ma umożliwiać: a. zaawansowana i wielowarstwowa ewidencja etiud i studentów realizujących etiudy szkolne, umożliwiająca filtrowanie danych; b. określenie etapu realizacji na jakim znajduje się etiuda według ścieżki i punktów krytycznych: zatwierdzenie scenariusza i skierowanie do produkcji, okres zdjęciowy, archiwizacja materiałów z planu, regulacja praw autorskich, postprodukcja obrazu i dźwięku, wersja egzaminacyjna, poprawki i eliminacja wad prawnych w prawach autorskich, wersja finalna, archiwizacja filmu (metryki), umożliwiającym koordynację postępu prac nad etiudą; c. możliwość generowania raportów (dokumentów tekstowych i arkuszy kalkulacyjnych); d. administrowanie i zarządzanie systemem; e. możliwość utworzenia elektronicznej ewidencji korespondencji, pism i umów zw. Z bieżącym funkcjonowaniem Działu. Moduły są elementami jednego systemu i jednej bazy danych, dlatego wszelkie informacje wpisywane z dowolnego modułu, muszą być widziane w innych, jeżeli są częścią wspólną (jak np. nazwisko studenta, tytuł filmu itp.). Zamawiający rozważa także: • możliwość opracowania modułu księgowego służącego do budżetowania kosztów etiud (jednostkowych i całkowitych) z możliwością (opcja) zintegrowania go z modułem magazynowym; • możliwości utworzenia modułu zarządzania gospodarka magazynową sprzętu techniki zdjęciowej i oświetlenia oraz dźwiękowego lub integracji z dotychczas istniejącym rozwiązaniem; • możliwość integracji jednostronnej programu z już z istniejącym programem elektronicznego składania wniosków i podań umożliwiających kierowanie etiudy szkolnej do realizacji poprzez możliwość przekazywania niektórych danych automatycznie; • możliwość integracji dwustronnej programu z już z istniejącym programem Media Asset Management (zarządzającym danymi w Archiwum), poprzez możliwość przekazywania niektórych danych automatycznie. Ponadto system musi zapewniać możliwość dalszej rozbudowy, więc musi spełniać wymogi sytemu otwartego. Ważna jest również konieczność zapewnienia w ramach systemu możliwości nieograniczonej liczby jednocześnie zalogowanych użytkowników. UWAGA: Opis potrzeb i wymagań Zamawiającego, określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się Wykonawców do udziału w dialogu, znajduje się również na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem bip.filmschool.lodz.pl w zakładce „Przetargi podlegające ustawie”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72000000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w następującej wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy zł 00/100). UWAGA! Na etapie składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu Wykonawcy nie wnoszą wadium. Wadium należy wnieść na etapie składania ofert przed upływem wyznaczonego terminu na ich złożenie. 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Millennium nr rachunku 79 1160 2202 0000 0002 4705 0622, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu DK/01/MBH/2019 na „Dostawę systemu zapewniającego administrację i obsługę bazy danych o etiudach filmowych, realizowanych w ramach programu dydaktycznego w Szkole Filmowej w Łodzi”. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. VIII. 3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia (potwierdzona za zgodność z oryginałem) w ofercie. 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy, zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, poza Oświadczeniami, o których mowa w pkt III.3) Ogłoszenia, należy dołączyć: a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy; b) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c) wykaz osób przeznaczonych do realizacji zamówienia. UWAGA: Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. III.7) lit. a). Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt III.7) lit a): – składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej, zastępuje się go dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji o wynikach oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu i otrzymanych ocenach spełniania tych warunków, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach