Przetargi.pl
Dostawa systemu zamkniętego pobierania krwi

Szpital Powiatowy w Chrzanowie ogłasza przetarg

  • Adres: 32-500 Chrzanów, ul. Topolowa 16
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 032 6247777, 6247034 , fax. 032 6239428, 6247032
  • Data zamieszczenia: 2009-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Powiatowy w Chrzanowie
    ul. Topolowa 16 16
    32-500 Chrzanów, woj. małopolskie
    tel. 032 6247777, 6247034, fax. 032 6239428, 6247032
    REGON: 00031010800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-chrzanow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: szpital powiatowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa systemu zamkniętego pobierania krwi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1 p. - probówki, pipety OB, igły wtopione, multiadaptery. Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu zamkniętego pobierania krwi metodą aspiracyjno - próżniową, wyszczególnionego w pakiecie nr 1. Zamawiający posiada system KABE, więc jeśli Wykonawca zaoferuje system zamknięty innego producenta, to musi zapewnić przeszkolenie personelu w zakresie działania i użytkowania tego systemu.Cały asortyment w pakiecie ma pochodzić od jednego producenta. Dopuszczamy wszystkie zamienniki spełniające wymagania systemu aspiracyjno-próżniowego. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: Oferowany system musi umożliwiać wykonywanie następujących badań laboratoryjnych a. koagulologicznych, b. hematologicznych c. biochemicznych d. OB /wersja liniowa/ e. Gazometria krwi Wykonawca musi zaoferować system do pobierania krwi o okresie przydatności do użycia wynoszącym minimum 12 miesięcy od dostawy. Wymagana jest możliwość zastosowania igły systemowej lub igły Luer do tej samej strzykawko-probówki na poszczególne oznaczenia. Minimalne wymagania techniczne dla systemu a. wystandaryzowane probówki zapewniające pobieranie krwi o żądanej objętości b. długi termin ważności materiałów oraz odczynników obecnych w probówkach, c. możliwość stosowania adapterów umożliwiających pobieranie krwi lub podawanie leków d. obecność w probówkach odpowiednich odczynników w zależności od przeznaczenia do danej grupy badań, e. duża odporność probówek na transport i wirowanie f. łatwość utylizacji g. możliwość stosowania do tej samej probówki zarówno igły systemowej jak i igły Luer.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331413003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). W przypadku wniesienia wadium w formie z pkt. 2-5 - do oferty należy dołączyć oryginał tego dokumentu. Poręczenia, gwarancje, o których mowa wyżej muszą być ważne przez okres związania z ofertą tzn. 30 dni od daty otwarcia ofert. 2. Wadium należy wnieść w wysokości: Nr pakietu Wadium (zł) 1 1200,00 w terminie do dnia składania ofert. do godz. 10:00. 3. Wadium w pieniądzu należy wpłacić na konto: Bank Pekao S.A. 38 1240 4748 1111 0000 4877 1892. 4. Kserokopię dowodu wpłaty wadium (w gotówce) należy dołączyć do oferty przetargowej lub złożyć u Zamawiającego w ustalonym terminie składania ofert. Należy zaznaczyć, jakich pakietów dotyczy wpłacone / wnoszone wadium. Oferty bez dowodu wniesienia wadium nie będą rozpatrywane. Za datę wpłacenia wadium uważa się datę wpływu środków pieniężnych na konto bankowe Zamawiającego. Zamawiający podaje, iż kwota wadium wpłacona w pieniądzu zdeponowana będzie na oprocentowanym rachunku bankowym. Dyspozycje w zakresie zwrotu wadium wniesionego w pieniądzu dla wykonawców, których oferty nie zostaną wybrane Zamawiający przekaże do banku niezwłocznie od daty podpisania umowy z Wykonawcą, którego oferta została wybrana, lecz nie później niż następnego dnia po zakończeniu okresu związania z ofertą. 5. Wykonawca, którego oferta została wybrana traci wadium na rzecz Zamawiającego, jeżeli: - odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie większej liczby ofert lub oferty zawierającej propozycje wariantowe spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego Wykonawcę. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 oraz spełniają wymagania na podstawie art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 3. W przypadku składania oferty wspólnej o udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią wymagania podane w art. 23 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 4. Ocena spełniania w/w warunków na podstawie dokumentów i oświadczeń stanowiących ofertę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Każdy z Wykonawców przystępujący do przetargu zobowiązany jest złożyć ofertę w formie formularza zgodnie z przedłożonym przez Zamawiającego wzorem, stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji. 2. Kosztorys szczegółowy (wyceniony pakiet). 3. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty (jeżeli dotyczy). 4. Dowód wpłaty wadium 5. Oświadczenie (art.22 i 24 ustawy PZP) 6. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy PZP do oferty należy dołączyć: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne, i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; W przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokumenty muszą być złożone przez każdego Wykonawcę. 6.W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, do oferty należy dołączyć: 1) Aktualne (wymagane prawem) świadectwa dopuszczenia do obrotu na rynku w Polsce (na każdym świadectwie należy zaznaczyć jakiej pozycji dotyczy). 7.W przypadku, gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty wymienione w §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: ocena techniczna (jakość)
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-chrzanow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach