105 Szpital Wojskowy z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 68-200 Żary, ul. Domańskiego 2
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 068 4707810, 4707874 , fax. 068 4707815
- Data zamieszczenia: 2009-09-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 105 Szpital Wojskowy z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Domańskiego 2 2
68-200 Żary, woj. lubuskie
tel. 068 4707810, 4707874, fax. 068 4707815
REGON: 97032797400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.105szpital.org.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa systemu zamkniętego do pobierania krwi z dzierżawą aparatu do odczytu OB - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Sukcesywna dostawa systemu zamkniętego do pobierania krwi z dzierżawą całkowicie zautomatyzowanego kompaktowego aparatu do odczytu OB w oparciu o metodę Westerngren´a - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331925007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy; a.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia. c.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. e.zaoferują termin płatności nie krótszy niż 30 dni. f.zaoferują stałość cen przez okres obowiązywania umowy
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c.Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 pkt 1-4, ustawy Prawo zamówień publicznych (według załącznika nr 3). d.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt. a, b, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: -nie otwarto jego likwidacji ani nie zgłoszono upadłości; -nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; -nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. e.Zgłoszenie do rejestru wyrobu medycznego oznaczonego znakiem zgodności CE, dla którego wystawiono deklarację zgodności lub certyfikat CE. f.Świadectwa rejestracji (pozwolenia na dopuszczenie do obrotu Ministra Zdrowia) dla każdego oferowanego produktu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.105szpital.org.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywne dostawy drobnego sprzętu laboratoryjnego, szkiełek mikroskopowych, nożyków mikrotomowych, ostrzy autopsyjnych, gąbek, metalowych przykrywek i kasetek histopatologicznych, pojemników na odpady medyczne, akcesoriów do spirometru PNEUMO i VyntusSPIRO, nakłuwaczy do drenów, protez naczyniowych rozwidlonych oraz jednorazowych wkładów do posiadanego przez zamawiającego wstrzykiwacza kontrastu Medrad Stellant CT Dual i Medrad Spectris Solaris EP
Dodano: 2016-02-29 - Sukcesywne dostawy drobnego sprzętu laboratoryjnego, szkiełek mikroskopowych, nożyków mikrotomowych, ostrzy autopsyjnych, gąbek, metalowych przykrywek i kasetek histopatologicznych, pojemników na odpady medyczne, pudełek tekturowych do archiwizacji, akcesoriów do spirometru PNEUMO i MASTER SCOPE oraz czujników do pomiaru saturacji.
Dodano: 2015-02-16 - Sukcesywne dostawy drobnego sprzętu laboratoryjnego, szkiełek mikroskopowych, nożyków mikrotomowych, gąbek, kasetek, torebek histopatologicznych, pojemników na odpady medyczne oraz akcesoriów do spirometru PNEUMO i MASTER SCOPE
Dodano: 2014-03-03 - Dostawy drobnego sprzętu laboratoryjnego, szkiełek mikroskopowych, nożyków mikrotomowych, kasetek, gąbek i pokrywek histopatologicznych, pojemników na odpady medyczne oraz akcesoriów do spirometru PNEUMO
Dodano: 2013-02-19 - Dostawa systemów próżniowych pobierania krwi do badań laboratoryjnych
Dodano: 2012-11-20 - Sukcesywne dostawy drobnego sprzętu laboratoryjnego,szkiełek mikroskopowych , nożyków mikrotomowych oraz pojemników na odpady medyczne.
Dodano: 2012-02-21 - Sukcesywne dostawy szkła i osprzętu laboratoryjnego,pojemników jednokrotnego użytku na odpady medyczne oraz nożyków mikrotomowych jednokrotnego użytku
Dodano: 2011-02-02