Centrum Kultury AGORA ogłasza przetarg
- Adres: 51-152 Wrocław, ul. Piłsudskiego 2
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 3251483 , fax. 071 3252473
- Data zamieszczenia: 2009-04-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Kultury AGORA
ul. Piłsudskiego 2 2
51-152 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 071 3251483, fax. 071 3252473
REGON: 00060127700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ckagora.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytucja kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa systemu wystawienniczego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa i montaż systemu wystawienniczego w pomieszczeniach budynku Centrum Kultury AGORA przy ul. Serbskiej 5a we Wrocławiu zgodnie z opisami i warunkami realizacji zamówienia zawartymi w załączniku nr 1 do Specyfi - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391330003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu może wziąć udział Wykonawca, który spełnia warunki tj: -posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności; -posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; -znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; -nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy art. 24 ustawy PZP. oraz -wykonał co najmniej jedna dostawę odpowiadającą swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie -udzieli na przedmiot zamówienia min. 24 miesięcznej gwarancji. Termin gwarancji będzie liczony od daty podpisania protokołu odbioru.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zezwolenie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej Specyfikacji. d) Dokumenty, potwierdzające że dostawy, o których mowa w pkt. C) zostały wykonane należycie (referencje). e) Oświadczenie w trybie art. 22 ustawy PZP - załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ckagora.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup, dostawa, transport i montaż toalet publicznych wraz z wyposażeniem oraz stoisk tymczasowych w ramach inwestycji pn. Budowa targowiska stałego w mieście Siechnice - Zagospodarowanie terenu Miejskiego Placu Publicznego w Siechnicach wraz z infrastrukturą techniczną
Dodano: 2014-09-25 - 1. Zakup ekspozycji i wyposażenia obiektu - dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia ekspozycyjnego - manekiny wraz ze strojami 2. Zakup ekspozycji i wyposażenia obiektu - dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia ekspozycyjnego - meble i rekwizyty historyczne 3. Zakup ekspozycji i wyposażenia obiektu - dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia ekspozycyjnego - meble wystawowe i wyposażenie
Dodano: 2011-08-23