Pomorski Uniwersytet Medyczny w Szczecinie ogłasza przetarg
- Adres: 70-204 Szczecin, ul. Rybacka
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 91 48 00 779, , fax. 91 48 00 769
- Data zamieszczenia: 2019-09-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Pomorski Uniwersytet Medyczny w Szczecinie
ul. Rybacka 1
70-204 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
tel. 91 48 00 779, , fax. 91 48 00 769
REGON: 28888600000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pum.edu.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa systemu 'Wirtualny Pacjent' z oprogramowaniem i wyposażeniem - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu „Wirtualny Pacjent” wraz z oprogramowaniem i wyposażeniem na potrzeby Centrum Symulacji Medycznej Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagane odpowiednio minimalne lub maksymalne parametry oraz wszystkie standardy jakościowe zawiera załącznik nr 2 do siwz – „Zestawienie parametrów techniczno-użytkowych”. Wykonawca zobowiązany jest do zaoferowania przedmiotu zamówienia, o parametrach opisanych w załączniku nr 2 „Zestawienie parametrów techniczno-użytkowych”. Dostarczony system musi być kompatybilny z posiadanym przez Zamawiającego systemem "Wirtualny Pacjent" firmy Sim Art Center Sp. z o.o. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nie powystawowy, kompletny, nieużywany do prezentacji, wolny od wad fizycznych i prawnych oraz oryginalnie zapakowany w sposób zabezpieczający przed przypadkowym uszkodzeniem. Ponadto Zamawiający wymaga, aby poniżej wymieniony sprzęt był wyprodukowany nie wcześniej niż w 2019 roku. Wykonawca w ramach ceny oferty dostarczy zaawansowany system tworzenia nowych scenariuszy. Wykonawca w ramach ceny oferty dostarczy (w terminie uzgodnionym z Zamawiającym po dostawie głównego przedmiotu zamówienia) pięć (5) scenariuszy dedykowanych dla Zamawiającego, stworzonych według koncepcji i we współpracy z Zamawiającym. Zamawiający wymaga udzielenia na przedmiot zamówienia minimum 24 miesięcznego okresu gwarancji, licząc od daty podpisania przez Zamawiającego protokołu zdawczo-odbiorczego. Wykonawca w ramach gwarancji zapewni całkowicie bezpłatne naprawy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48931000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną