Przetargi.pl
Dostawa systemu wideokonferencyjnego na potrzeby systemu wymiany informacji zarządzenia kryzysowego

Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-713 Poznań, Al. Niepodległości
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48618541300 , fax. +48618541204
  • Data zamieszczenia: 2017-10-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
    Al. Niepodległości 16/18
    61-713 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. +48618541300, fax. +48618541204
    REGON: 000514331
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poznan.uw.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa systemu wideokonferencyjnego na potrzeby systemu wymiany informacji zarządzenia kryzysowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu wideokonferencyjnego na potrzeby systemu wymiany informacji zarządzenia kryzysowego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Dostarczony sprzęt, o których mowa w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 4) musi być fabrycznie nowy i pełnowartościowy oraz nie może nosić znamion używania lub uszkodzenia. 4. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć i zamontować sprzęt we wskazanym pomieszczeniu w Wielkopolskim Urzędzie Wojewódzkim w Poznaniu. 5. Wykonawca powiadomi Zamawiającego o terminie dostawy z wyprzedzeniem co najmniej 2 dni roboczych. 6. Wszystkie użyte do realizacji zamówienia wyroby muszą być pełnowartościowe oraz posiadać wymagane stosownymi przepisami aktualne świadectwa jakości, deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności z Polską Normą. Zaoferowany sprzęt musi spełniać wymagania dyrektywy CE oraz posiadać naniesione oznaczenie CE. 7. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest: 1) udzielić min. 12 miesięcznego bezpłatnego serwisu rozumianego jako aktualizacje oprogramowania do najnowszych wersji i funkcjonalności w terminie 10 dni od dnia wystąpienia aktualizacji oraz świadczenia telefonicznej usługi „help desk” w dni robocze co najmniej w godz. 8 -16; 2) udzielić min. 24 miesięcznej gwarancji na dostarczony sprzęt, 3) przeprowadzić szkolenia dla administratora i moderatorów (łącznie ok. 14 osób). 8. Bieg terminu serwisu i gwarancji liczy się od dnia podpisania protokołu odbioru.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32232000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 3 000 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: formularz ofertowy, pełnomocnictwa

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach