Przetargi.pl
Dostawa systemu teleinformatycznego dla WORD we Wrocławiu

Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-512 Wrocław, ul. Łagiewnicka
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 774 67 70 , fax. 71 774 67 99
  • Data zamieszczenia: 2019-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego we Wrocławiu
    ul. Łagiewnicka 12
    50-512 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 774 67 70, fax. 71 774 67 99
    REGON: 93119136700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.word.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: samorządowa wojewódzka osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa systemu teleinformatycznego dla WORD we Wrocławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    dostawa, wdrożenie oraz konfiguracja systemu teleinformatycznego w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700 ze zm.) dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego we Wrocławiu. 2. System teleinformatyczny w rozumieniu art. 3 pkt. 3) powyższej ustawy oznacza zespół współpracujących ze sobą urządzeń informatycznych i oprogramowania zapewniający przetwarzanie, przechowywanie, wysyłanie i odbieranie danych przez sieci telekomunikacyjne za pomocą właściwego dla danego rodzaju sieci telekomunikacyjnego urządzenia końcowego. 3. Zamawiający wymaga, aby system spełniał warunki wynikające z ustawy o kierujących pojazdami (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 155, ze zm.) wraz z przepisami wykonawczymi, według stanu na dzień składania ofert, a także dostosowanie ww. systemu do wymogów prawnych przez okres trwania zawartej umowy 4. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie mieć miejsce w każdym miejscu, w którym będzie w okresie umowy wykonywana przez zamawiającego jego działalność statutowa oraz w oddziałach i delegaturach. 5. System teleinformatyczny musi funkcjonować przy wykorzystaniu infrastruktury będącej w posiadaniu zamawiającego określonej szczegółowo w załączniku nr 6 do SIWZ. 6. Wykonawca zobowiązany będzie do zabezpieczenia systemu przed nieautoryzowanym dostępem osób nieuprawnionych, należytego zabezpieczenia styku systemu z innymi sieciami do wymaganej ustawowo wymiany danych z ewidencjami, przeprowadzenie testów systemu, a nadto utrzymywanie Systemu w stanie pełnej funkcjonalności w trakcie trwania umowy, a ponadto do udzielania bieżącego wsparcia technicznego. 7. Wykonawca zobowiązany będzie do dokonania migracji danych z obecnie eksploatowanego systemu w uzgodnieniu z jego dostawcą. Obecnie zamawiający używa systemu SI WORD, opracowanego przez PWPW S.A. Proces migracji powinien odbyć się w terminie uzgodnionym z zamawiającym i przeprowadzony w sposób umożliwiający zamawiającemu zachowanie ciągłości pracy. 8. Podstawową, wymaganą przez zamawiającego cechą systemu jest jego integralność z systemem SI Kierowca oraz każdym innym systemem, który na podstawie odrębnych przepisów będzie obsługiwał Profile Kandydatów na Kierowców (PKK) w trakcie obowiązywania niniejszej umowy – w tym z systemem CEPiK 2.0 i umożliwienie pełnej elektronicznej obsługi PKK w lokalizacjach WORD, w zakresie pobierania PKK i jego aktualizacji. 9. W celu przeprowadzenia egzaminu teoretycznego na prawo jazdy system teleinformatyczny musi korzystać z bazy pytań, o których mowa w art. 51 ust. 2a ustawy o kierujących pojazdami (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 155), umożliwiającej przeprowadzenie egzaminu państwowego zgodnie z zasadami określonymi w art. 51 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 pkt. 1 ustawy o kierujących pojazdami oraz rozdziałem 4 Rozporządzenia w sprawie egzaminowania kandydatów na kierowców i kierowców, wraz z aplikacją o której mowa w § 17 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju w sprawie Komisji do spraw weryfikacji i rekomendacji pytań egzaminacyjnych z dnia 21 listopada 2014 r. (Dz. U. z 2014 r. poz. 1629). 10. System dostarczony przez wykonawcę musi umożliwiać: 10.1. zarządzanie infrastrukturą i zasobami Zamawiającego, a nadto użytkownikami systemu i ich uprawnieniami; 10.2. zarządzanie harmonogramem egzaminów, elektroniczną obsługę planu egzaminów, sporządzanie statystyk; 10.3. obsługę zapisów kandydatów na egzamin w tym również przez serwis internetowy i ich ewidencjonowanie, w sposób uwzględniający rozliczenia finansowe; 10.4. obsługę rezerwacji egzaminów znajdujących się w harmonogramie egzaminów i dokonywania płatności elektronicznych dokonywanych przez kandydatów poprzez serwis internetowy obsługiwany przez wykonawcę. 10.5. możliwość przeprowadzenia części teoretycznej egzaminów poza siedzibą zamawiającego przy użyciu przenośnego sprzętu (stacji egzaminacyjnej), 10.6. możliwość zatwierdzania wyników oraz dokonywania innych czynności wynikających z Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 28 czerwca 2019 r. w sprawie egzaminowania osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez egzaminatorów oraz wzorów dokumentów stosowanych w tych sprawach (Dz.U. 2019 poz. 1206) przy wykorzystaniu podpisu osobistego znajdującego się na e-dowodzie. 11. Dodatkowe elementy przedmiotu zamówienia: 11.1. w przypadku uznania przez zamawiającego za konieczne - zapewnienie szkolenia dla pracowników zamawiającego w zakresie prawidłowej obsługi narzędzi dostarczonych przez Wykonawcę. Szkolenia prowadzone będą w salach wykładowych zamawiającego, udostępnianych wykonawcy bezpłatnie. 11.2. bieżące wsparcie techniczne wykonawcy przez cały okres trwania umowy, przynajmniej w godzinach pracy zamawiającego, zapewniające niezwłoczne reagowanie na zgłoszenia zamawiającego dotyczące systemu teleinformatycznego WORD; 11.3. System musi umożliwiać wielu użytkownikom równoległy dostęp do tych samych danych lub obszarów funkcjonalnych bez utraty integralności danych. 11.4. dokonywanie niezbędnej optymalizacji sytemu w przypadku wykrycia i wykazania przez zamawiającego funkcji realizowanej z niewystarczającą wydajnością. 11.5. dostęp do platformy internetowej służącej do rezerwacji terminów egzaminów oraz pobierania opłat, 11.6. dostarczenie oraz konfiguracja terminali płatniczych służących do pobierania opłat związanych z działalnością Zamawiającego 11.7. prowadzenie ewidencji dokonywanych przez WORD zgłoszeń na HelpDesk w formie elektronicznej, zawierającą co najmniej: a. datę i godzinę zarejestrowania zgłoszenia, b. datę i godzinę zamknięcia zgłoszenia oznaczającą wykonanie naprawy (realizację wniosku), c. numer zgłoszenia, d. priorytet zgłoszenia, e. oznaczenie osoby zgłaszającej, f. oznaczenie statusu zgłoszenia, g. tytuł sprawy, h. opis sprawy, i. informacje dla zgłaszającego. 12. Opis szczegółowych funkcjonalności systemu teleinformatycznego dla WORD we Wrocławiu załącznik nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 Pzp: a. pieniądzu, b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c. gwarancjach bankowych, d. gwarancjach ubezpieczeniowych, e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Pzp musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz zamawiającego kwoty określonej w gwarancji: 4.1. jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 4.2. jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Pzp, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego nr: 15 1090 2486 0000 0001 1876 2014 prowadzony przez Santander Bank Polska S.A. Kopię polecenia przelewu lub wydruk z przelewu elektronicznego zaleca się złożyć wraz z ofertą. 5. Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium (jeżeli wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert). 6. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężna oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć wraz z ofertą w kopercie, jednakże dokumentu nie należy spinać trwale z ofertą. 7. Jeżeli wadium zostanie wniesione w walucie obcej, kwota wadium zostanie przeliczona na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela a kursów średnich walut obcych) w dniu zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. 8. Jeżeli wadium zostanie wniesione w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2 - 5 Pzp i kwota wadium zostanie w tych formach określona w walucie obcej, kwota wadium zostanie przeliczona na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela a kursów średnich walut obcych) w dniu zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. 9. W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu oraz z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt. 2 - 5 Pzp, jeżeli wadium będzie wniesione w tych formach, musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na Dostawę systemu teleinformatycznego dla WORD we Wrocławiu, oznaczenie sprawy: OL-ZP/01/19.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełnienia niniejszego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia – załącznik nr 2 do SIWZ;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zgodnie ze stanowiskiem Urzędu Zamówień Publicznych, wyrażonym w odpowiedziach na pytania dotyczące znowelizowanych przepisów ustawy, zamieszczonym na stronie Urzędu Zamówień Publicznych, w przypadku, gdy w postępowaniu zostanie złożona tylko jedna oferta wykonawca nie ma obowiązku złożenia ww. oświadczenia. - W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. - Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (spółka cywilna, konsorcjum) - art. 23 ust. 1 ustawy Pzp. W takim przypadku wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, oraz załączają do oferty - pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. - W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: a. zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b. sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c. zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d. czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Zobowiązanie podpisane przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione zgodnie z zasadami reprezentacji podmiotu udostępniającego dany zasób należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje przez opatrzenie kopii zobowiązania sporządzonego w postaci papierowej własnoręcznym podpisem osoby upoważnionej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach