Przetargi.pl
„Dostawa systemu teleinformatycznego dla WORD w Wałbrzychu”

Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Wałbrzychu ogłasza przetarg

  • Adres: 58-304 Wałbrzych, ul. Piotra Wysockiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 746 659 111, , fax. 746 659 121
  • Data zamieszczenia: 2019-11-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Wałbrzychu
    ul. Piotra Wysockiego 28
    58-304 Wałbrzych, woj. dolnośląskie
    tel. 746 659 111, , fax. 746 659 121
    REGON: 89067286500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.word.walbrzych.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka sektora finansów publicznych: samorządowa wojewódzka osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dostawa systemu teleinformatycznego dla WORD w Wałbrzychu”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie dla siedziby głównej WORD w Wałbrzychu oraz Oddziałów Terenowych WORD Wałbrzych w Kłodzku i Świdnicy Systemu Teleinformatycznego Wykonawcy ( zwanego dalej STW) w rozumieniu art. 3 pkt 3 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tj. Dz.U. z 2019r. poz. 700 ze zm. ) o właściwościach zespołu współpracujących ze sobą urządzeń informatycznych i oprogramowania zapewniający przetwarzanie, przechowywanie, wysyłanie i odbieranie danych przez sieci telekomunikacyjne za pomocą właściwego dla danego rodzaju sieci telekomunikacyjnego urządzenia końcowego. 1.1.Zamawiający wymaga, aby dostarczony system Wykonawcy był zintegrowany z systemem teleinformatycznym, o którym mowa w art. 16a ustawy o kierujących pojazdami (Dz. U. 2019r. poz. 341 ze zm. ) przy wykorzystaniu infrastruktury technicznej będącej w dyspozycji Zamawiającego określonej w załączniku nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z wdrożeniem, uruchomieniem, instalacją, konfiguracją i utrzymaniem w okresie obowiązywania umowy oraz usługami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia. 1.2.System teleinformatyczny musi być w pełni funkcjonalny, przez co Zamawiający rozumie realizację w sposób niezakłócony zadań publicznych, które polegają na obsłudze administracyjnej oraz przeprowadzaniu egzaminów państwowych teoretycznych i praktycznych na prawo jazdy. Zadania publiczne Zamawiającego muszą być realizowane dzięki należytemu zabezpieczeniu integracji systemu ze wszystkimi systemami wymaganymi do wymiany Profili Kandydatów na Kierowców ( PKK ) i innych informacji zgodnie ze stanem prawnym obowiązującym w okresie związania umową niezależnie od zachodzących w tym czasie zmian w zakresie sposobu funkcjonowania w/w systemów a także zmian ich dostawców i/lub dysponentów. 1.3.Zamawiający nie posiada informacji dotyczących warunków integracji z systemem CEPIK 2.0 , który zgodnie z zapisami ustawy z dnia 16 grudnia 2015 roku o zmianie ustawy Prawo o ruchu drogowym oraz niektórych innych ustaw ( Dz. U. z 2015r. poz. 2183 ze zm. ) będzie realizował kluczowe procesy związane z nabywaniem uprawnień do kierowania pojazdami, w tym obsługę PKK. Zamawiający upoważni i zobowiąże Wykonawcę do występowania w jego imieniu do właściwych instytucji celem uzyskania informacji niezbędnych do zintegrowania systemu teleinformatycznego z CEPIK 2.0 a w przypadku wprowadzenia dalszych zmian ustawowych w tym zakresie – z każdym innym systemem zabezpieczającym funkcje, o których mowa w art. 16a ustawy o kierujących pojazdami. 2.Opis minimalnych wymagań STW znajduje się w załączniku nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3.Wdrożenie STW powinno odbyć się w sposób zapewniający ciągłość procesów egzaminowania (długość przerwy nie dłużej niż 2 dni robocze) i obejmować co najmniej następujące elementy : 1) Dostosowanie konfiguracji istniejącej infrastruktury technicznej i urządzeń znajdujących się w dyspozycji Zamawiającego wraz z instalacją i konfiguracją oprogramowania, 2) Przeprowadzenie migracji danych z obecnie eksploatowanego przez Zamawiającego systemu (Zamawiający nie posiada wiedzy opisującej strukturę bazy danych oraz relacji między zbiorami bazy danych. Wiedza opisująca bazę danych jest własnością dotychczasowego dostawcy systemu teleinformatycznego tj. Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych S.A.). Wszystkie koszty związane z migracją bazy danych muszą być uwzględnione w ramach wynagrodzenia wskazanego w § 8 Umowy, której istotne elementy zostały określone w załączniku nr 5 do SIWZ. Migracja wszystkich i kompletnych danych musi być zrealizowana w terminie nie przekraczającym realizacji prac wdrożeniowych; 3) Zapewnienie niezbędnych urządzeń i skonfigurowanie usługi sieciowej dostępu do systemu teleinformatycznego określonego w art. 16a ustawy z dnia 5 stycznia 2011 roku o kierujących pojazdami (Dz. U. z 2019r., poz. 341 z późn. zm.) dalej zwanego SI KIEROWCA oraz do integracji STW z SI Kierowca wraz z przeprowadzeniem testów tej integracji, które muszą zakończyć się wynikiem pozytywnym, 4) Umożliwienie pełnej elektronicznej obsługi PKK w siedzibie Zamawiającego oraz oddziałów Zamawiającego, w zakresie pobierania PKK i jego aktualizacji w funkcjonalnościach określonych w Minimalnych wymaganiach oprogramowania STW (załącznik nr 7 do SIWZ) zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa przez cały okres obowiązywania umowy, 5) Zapewnienia bezpieczeństwa elektronicznego przesyłania danych z zastosowaniem infrastruktury klucza publicznego PKI (czytniki, karty i certyfikaty) oraz należytego zabezpieczenia przed nieautoryzowanym dostępem osób nieuprawnionych, na zasadach uzgodnionych przez Strony w umowie; 4.Usługi dostarczone wraz z STW dla WORD Wałbrzych i jego oddziałów powinny obejmować, w okresie trwania umowy, co najmniej następujące elementy: 1) Świadczenie usługi gwarancyjnej oraz rozwój i utrzymanie STW poprzez usuwanie błędów ujawniających się podczas pracy w STW oraz bieżące jego aktualizowanie i dostosowywanie do zmian przepisów powszechnie obowiązujących na terenie Polski oraz wynikających w zakresie, w jakim mają wpływać na prawidłowe tj. skuteczne i celowe działanie STW, w uzgodnieniu z Zespołem Przedstawicieli Stron. 2) Organizowanie spotkań Zespołu Przedstawicieli Stron, powołanego w celu przedstawiania i zatwierdzania wspólnie z Wykonawcą bieżących aktualizacji STW. 3) Wsparcie techniczne polegające na utrzymaniu telefonicznej pomocy technicznej (helpdesk) świadczonej w dni robocze od poniedziałku do soboty, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, w godzinach roboczych od 7.00 do 20.00, w soboty od 7.00 do 15.00. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić rejestr wszelkich zgłoszeń serwisowych dokonywanych przez Zamawiającego w toku realizacji niniejszej Umowy. Rejestr ten powinien być dostępny w dedykowanym do tego celu portalu intranetowym zawierającym dodatkowo aktualne wersje instalacyjne oprogramowania, instrukcje obsługi, procedury. Wszystkie aktualizacje oprogramowania STW muszą być dostarczane zdalnie w sposób wymuszający ich zainstalowanie przy pierwszym uruchomieniu w danym dniu aplikacji. 4) Przeprowadzenie w trakcie wdrożenia STW, szkolenia pracowników Zamawiającego z korzystania systemu teleinformatycznego w zakresie niezbędnym do prawidłowego korzystania z STW w siedzibie Zamawiającego w uzgodnionym przez Strony terminie. 5) Zapewnienie Usługi Sieciowej dostępu do systemu teleinformatycznego określonego w art. 16a ustawy z dnia 5 stycznia 2011 roku o kierujących pojazdami (Dz. U. z 2019r., poz. 341 z późn. zm.) oraz do integracji STW z SI Kierowca wraz z umożliwieniem pełnej elektronicznej obsługi PKK w siedzibie Zamawiającego, w zakresie pobierania PKK i jego aktualizacji (Zamawiający nie posiada wiedzy opisującej sposób integracji STW z systemem teleinformatycznym określonym w art. 16a ustawy o kierujących pojazdami. Wiedza ta jest własnością dotychczasowego dostawcy systemu teleinformatycznego tj. Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych S.A.); Usługa sieciowa winna zapewnić Zamawiającemu: Korzystanie z usługi udostępniania plików, • Korzystanie z pulpitu zdalnego pomiędzy stacjami roboczymi, • Pobieranie oprogramowania antywirusowego w tym definicji wirusów • Automatyczną aktualizację systemów operacyjnych 6) Utrzymanie rozwiązania informatycznego umożliwiającego klientom Zamawiającego zarezerwowanie terminu na egzamin państwowy na prawo jazdy oraz dokonanie płatności za ww. egzamin za pośrednictwem zintegrowanej internetowej platformy usług i płatności, zapewnionej przez Wykonawcę oraz generowanie, w formie elektronicznej, raportów o realizowanych opłatach; 7) Zamawiający wymaga aby system teleinformatyczny był zainstalowany i wdrożony z użyciem infrastruktury posiadanej przez zamawiającego jeżeli chodzi o platformę sprzętową i programową ( systemową i bazodanową ) – ( załącznik nr 6 do SIWZ). Zamawiający nie dopuszcza aplikacji na platformy mobilne, aplikacji internetowej z wyjątkiem modułu „Raportowanie statystyki i analizy oraz Internetowego portalu rezerwacji egzaminów i dokonywania płatności”. 8) Dostawę urządzeń przeznaczonych do realizacji bezpiecznego logowania się do systemu – czytniki i karty mikroprocesorowe z certyfikatami (PKI) w odpowiednich ilościach zapewniającymi prawidłową realizację zadań Zamawiającego. System w pełni funkcjonalny umożliwi realizowanie przez Zamawiającego w sposób niezakłócony zadań publicznych polegających na obsłudze administracyjnej i przeprowadzaniu egzaminów państwowych teoretycznych i praktycznych na prawo jazdy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Inne dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania: a) wypełniony formularz ofertowy - o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ b) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, w przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innych podmiotów - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ; c) pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik; d) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie (w tym: konsorcja, spółki cywilne) w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia; W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia o których mowa w Rozdziale VI pkt 1 ppkt 1.1. i 1.2.SIWZ (załączniki nr 2 i 3 do SIWZ ) niniejszej specyfikacji składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia z postępowania w zakresie, w którym Wykonawca zobowiązany jest wykazać brak podstaw wykluczenia z postępowania oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. W przypadku gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca w celu wykazania braku istnienia wobec tych podmiotów podstaw wykluczenia z postępowania, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j.Dz. U. z 2019 r. poz. 369). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach