Przetargi.pl
Dostawa systemu teleinformatycznego dla WORD w Gorzowie Wlkp.

Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Gorzowie Wlkp. ogłasza przetarg

  • Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Podmiejska
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 957 324 377, , fax. 957 257 643
  • Data zamieszczenia: 2019-11-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Gorzowie Wlkp.
    ul. Podmiejska 18
    66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
    tel. 957 324 377, , fax. 957 257 643
    REGON: 21046564700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wordgorzow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: samorządowa wojewódzka osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa systemu teleinformatycznego dla WORD w Gorzowie Wlkp.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa obejmująca wdrożenie, instalację, konfigurację i utrzymanie systemu teleinformatycznego (w skrócie STW) dla potrzeb przeprowadzania egzaminów państwowych na prawo jazdy w Wojewódzkim Ośrodku Ruchu Drogowego w Gorzowie Wlkp. 1.1. System informatyczny w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2019 r. poz. 700 t.j. ze zm.) - art. 3 pkt. 3, oznacza zespół współpracujących ze sobą urządzeń informatycznych i oprogramowania zapewniający przetwarzanie, przechowywanie, wysyłanie i odbieranie danych przez sieci telekomunikacyjne za pomocą właściwego dla danego rodzaju sieci telekomunikacyjnego urządzenia końcowego. Zamawiający wymaga, aby dostarczony system Wykonawcy był zintegrowany z systemem teleinformatycznym, o którym mowa w art.16a ustawy o kierujących pojazdami przy wykorzystaniu infrastruktury technicznej będącej w dyspozycji Zamawiającego określonej w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z wdrożeniem, instalacją, konfiguracją i utrzymaniem w okresie obowiązywania umowy oraz usługami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia. 1.2. System teleinformatyczny musi być w pełni funkcjonalny, przez co Zamawiający rozumie realizację w sposób niezakłócony zadań publicznych, które polegają na obsłudze administracyjnej oraz przeprowadzaniu egzaminów państwowych teoretycznych i praktycznych na prawo jazdy. Zadania publiczne Zamawiającego muszą być realizowane dzięki należytemu zabezpieczeniu integracji systemu ze wszystkimi systemami wymaganymi do wymiany Profili Kandydatów na Kierowców (PKK) i innych informacji, zgodnie ze stanem prawnym obowiązującym w okresie związania umową niezależnie od zachodzących w tym czasie zmian w zakresie sposobu funkcjonowania ww. systemów a także zmian ich dostawców i/lub dysponentów. 1.3. Zamawiający nie posiada informacji dotyczących warunków integracji z systemem CEPIK 2.0, który zgodnie z zapisami ustawy z dnia 16 grudnia 2015 r. o zmianie ustawy Prawo o ruchu drogowym oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2015 r. poz. 2183 ze zm.) będzie realizował kluczowe procesy związane z nabywaniem uprawnień do kierowania pojazdami, w tym obsługę PKK. Zamawiający upoważni i zobowiąże Wykonawcę do występowania w jego imieniu do właściwych instytucji celem uzyskania informacji niezbędnych do zintegrowania systemu teleinformatycznego z CEPIK 2.0, a w przypadku wprowadzenia dalszych zmian ustawowych w tym zakresie - z każdym innym systemem zabezpieczającym funkcje, o których mowa w art.16a ustawy o kierujących pojazdami. 2. Zamawiający wymaga, aby oprogramowanie wchodzące w skład systemu teleinformatycznego zapewniało realizację zadań określonych w aktach prawnych wymienionych w rozdziale 1 pkt 1.3 SIWZ oraz w ich nowelizacjach. Minimalne wymagania oprogramowania STW zawiera zał. nr 2 do SIWZ. 3. System teleinformatyczny musi być wdrożony przy zapewnieniu ciągłości procesów egzaminacyjnych (długość przerwy nie więcej niż 2 dni robocze) i musi obejmować następujące elementy: 1) dostosowanie konfiguracji istniejącej infrastruktury technicznej i urządzeń, którymi dysponuje Zamawiający, łącznie z instalacją i konfiguracją oprogramowania; 2) umożliwienie pełnej obsługi PKK w siedzibie Zamawiającego w zakresie pobierania PKK i jego aktualizacji w funkcjonalnościach określonych w zał. nr 2 do SIWZ, zgodnie z przepisami prawa przez cały okres trwania umowy; 3) zapewnienie niezbędnych urządzeń i konfiguracja usługi sieciowej dostępu do systemu teleinformatycznego określonego w art. 16a ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (zwanego dalej SI Kierowca) oraz do integracji STW z SI Kierowca; 4) przeprowadzenie migracji danych z obecnie eksploatowanego systemu przez Zamawiającego. Zamawiający nie posiada wiedzy opisującej strukturę bazy danych oraz relacji między zbiorami bazy danych. Wiedza opisująca bazę danych jest własnością dotychczasowego dostawcy systemu teleinformatycznego tj. Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych S.A. Wykonawca jest zobowiązany przeprowadzić migrację korzystając z własnej wiedzy lub we własnym zakresie i uzgodnić z obecnym dostawcą systemu dla Zamawiającego tj. Polską Wytwórnią Papierów Wartościowych S.A. warunki i tryb wykonania migracji danych z obecnie wykorzystywanego przez Zamawiającego systemu. Koszty związane z migracją bazy danych muszą być uwzględnione w ramach wynagrodzenia określonego w Umowie. Migracja kompletnych danych musi być zrealizowana w terminie nieprzekraczającym prac wdrożeniowych. Niewprowadzenie powyższej migracji jest traktowane jako niewykonanie umowy; 5) zapewnienie bezpieczeństwa elektronicznego przesyłania danych przy zastosowaniu czytników, kart, certyfikatów oraz należytego bezpieczeństwa przed nieautoryzowanym dostępem osób nieuprawnionych na zasadach uzgodnionych przez Strony w Umowie. 4. Usługi dostarczone razem z systemem teleinformatycznym powinny obejmować co najmniej następujące elementy: 1) Świadczenie usługi gwarancyjnej oraz rozwój i utrzymanie STW w stanie pełnej funkcjonalności poprzez usuwanie błędów pojawiających się w czasie pracy w systemie teleinformatycznym oraz bieżące aktualizowanie i dostosowanie do zmian przepisów powszechnie obowiązujących na terenie kraju oraz wynikających w zakresie, w jakim mają wpływ na prawidłowe tj. skuteczne i celowe działanie systemu teleinformatycznego w uzgodnieniu z przedstawicielami Stron. 2) Organizację spotkań Zespołu Przedstawicieli Stron, powołanego w celu przedstawiania i zatwierdzania wspólnie z Wykonawcą bieżących aktualizacji STW, składający się z przedstawicieli Wykonawcy oraz przedstawicieli Zamawiającego, zatwierdzonych pisemnie przez upoważnionych przedstawicieli wszystkich podmiotów korzystających z STW w okresach nie rzadziej niż raz na 6 miesięcy. 3) Wsparcie techniczne polegające na utrzymaniu telefonicznej pomocy technicznej (helpdesk) świadczonej w dni robocze od poniedziałku do soboty, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy na terenie RP, w godzinach 7:00 - 20:00, w soboty 7:00 - 16:00. Wykonawca prowadzi rejestr wszelkich zgłoszeń serwisowych dokonywanych przez Zamawiającego w toku realizacji zamówienia. Rejestr ten musi być dostępny w przeznaczonym do tego celu portalu intranetowym zawierającym dodatkowo aktualne wersje instalacyjne oprogramowania, instrukcje obsługi, procedury. Aktualizacje oprogramowania muszą być dostarczane zdalnie w sposób wymuszający ich zainstalowanie przy pierwszym uruchomieniu aplikacji w dniu w którym aktualizacja jest dostępna. Czas reakcji na zgłoszenia serwisowe w zależności od ich statutu powinien być następujący: a) Status TOP krytyczny: Błędne działanie STW poprzez brak możliwości uruchomienia aplikacji oraz przejścia podstawowych ścieżek w aplikacjach związanych z procesem losowania egzaminów praktycznych oraz przeprowadzeniem państwowego egzaminu teoretycznego lub zgłoszenia braku działania telefonicznej pomocy technicznej helpdesk, podjęcie działań 2 godziny z czasem naprawy liczonym z pominięciem dni ustawowo wolnych od pracy 24 godziny. b) Status HIGH pilny: Błędne działanie STW poprzez brak możliwości uruchomienia aplikacji oraz przejścia podstawowych ścieżek w aplikacji związanych z zarządzaniem infrastrukturą oraz zapisów na egzaminy państwowe lub brak możliwości wykonania poprawnych wydruków wymaganych prawnie, podjęcie działań 4 godziny z czasem naprawy liczonym z pominięciem dni ustawowo wolnych od pracy do końca następnego dnia roboczego, po dniu roboczym w którym nastąpiło Zgłoszenie. c) Status MEDIUM standardowy: Błędne działanie STW niesklasyfikowane jako TOP lub HIGHT w wyniku którego występuje brak możliwości obsługi interesanta lub sprawy w zakresie dostępnych funkcji oprogramowania, podjęcie działań do końca następnego dnia roboczego z czasem naprawy 72 godziny w dni robocze. d) Status LOW niski: Zgłoszenie zdarzeń niemających bezpośredniego wpływu na bieżącą pracę Lokalizacji WORD, takich jak prośba o informację lub prośba o zmianę, podjęcie działań w ciągu 72 godzin w dni robocze z czasem reakcji 120 godzin w dni robocze. e) Status NONE: Wszystkie Zgłoszenia niepodlegające statusom TOP, HIGH, MEDIUM, LOW, podjęcie działań w ciągu 72 godzin w dni robocze bez określenia czasu reakcji. Jeżeli podczas zgłoszeń serwisowych zostanie stwierdzony błąd w STW - błędna implementacja funkcji w systemie niemożliwa do usunięcia w czasie określonym dla statusu opisanego powyżej, czas wdrożenia poprawki usuwającej ten błąd będzie nie dłuższy niż: f) Dla błędów: blokujących możliwość prowadzenia egzaminu teoretycznego, blokujących możliwość obsługi procesu egzaminu praktycznego, blokujących możliwość zapisania na egzamin, blokująca możliwość potwierdzenia planu egzaminów i podpisania protokołu - czas reakcji wdrożenie poprawki do 600 godzin pod warunkiem zastosowania w ciągu maksymalnie 24 godzin rozwiązania zastępczego umożliwiającego obsługę interesanta. g) Dla pozostałych błędów - czas wdrożenia poprawki do 1000 godzin. 4) Przeprowadzenie w siedzibie Zamawiającego - w uzgodnionym przez Strony terminie - przed wdrożeniem systemu teleinformatycznego oraz każdorazowo po wprowadzeniu istotnych zmian w jego funkcjonowaniu, szkolenia pracowników (operatorów i administratorów) Zamawiającego w zakresie pełnej funkcjonalności dostarczanego systemu teleinformatycznego, jego instalacji, konfiguracji - odpowiednio wg potrzeb oraz kompetencji użytkowników. 5) Zapewnienie Usługi Sieciowej do dostępu do systemu teleinformatycznego SI Kierowca oraz do integracji STW z SI Kierowca wraz z umożliwieniem pełnej elektronicznej obsługi PKK w siedzibie Zamawiającego w zakresie pobierania PKK i jego aktualizacji (Zamawiający nie ma wiedzy na temat integracji STW z systemem teleinformatycznym opisanym w art. 16a ustawy o kierujących pojazdami - wiedzę tę posiada właściciel tj. PWPW S.A.). Usługa Sieciowa winna zapewnić Zamawiającemu realizację innych wymagań opisanych w niniejszym SIWZ oraz: a) korzystanie z usługi udostępniania plików, b) korzystanie z usługi pulpitu zdalnego pomiędzy stacjami roboczymi, c) pobieranie oprogramowania antywirusowego, d) automatyczną aktualizację systemów operacyjnych. 6) Zapewnienie możliwości korzystania przez Zamawiającego z bazy pytań w systemie teleinformatycznym, w zakresie dotyczącym przeprowadzania części teoretycznej egzaminu państwowego, stosownie do obowiązujących przepisów prawa w sposób gwarantujący automatycznie wykluczenie z egzaminów wycofanych pytań oraz automatyczne dodanie do egzaminów nowo zatwierdzonych pytań. 7) Utrzymanie Zintegrowanej Platformy Internetowej Rezerwacji Egzaminów i Płatności. 8) Bieżące dostarczanie urządzeń służących do identyfikacji użytkownika w systemie oraz potwierdzania operacji w systemie czytniki i karty z certyfikatami w ilościach zapewniających realizację zadań Zamawiającego. Na dzień dzisiejszy niezbędne jest dostarczenie 14 czytników i około 30 kart. Szczegółowe zestawienie osób dla których należy dostarczyć karty z certyfikatem zostanie przekazane po podpisaniu umowy. Ilości te mogą ulec zmianie, jeżeli zostaną stworzone nowe stanowiska komputerowe lub zostaną zatrudnieni nowi pracownicy. Nie jest wymagane dostarczanie czytników kart, jeżeli do podpisu będą używane standardowe stykowe karty procesorowe. 9) Bieżące dostosowywanie systemu do możliwości korzystania z kwalifikowanego podpisu elektronicznego wystawianego przez kwalifikowanych dostawców usług zaufania oraz podpisu osobistego. 10) Udzielenie licencji na oprogramowanie stanowiące element systemu teleinformatycznego. 11) Utrzymanie komunikacji z centralną ewidencją kierowców - wymaganie obowiązuje od momentu formalnego obowiązku korzystania z komunikacji. System w pełni funkcjonalny umożliwi realizowanie przez Zamawiającego w sposób niezakłócony zadań publicznych polegających na obsłudze administracyjnej i przeprowadzaniu egzaminów państwowych teoretycznych i praktycznych na prawo jazdy, poprzez należyte zabezpieczenie integracji systemu ze wszystkimi systemami wymaganymi do wymiany Profili Kandydatów na Kierowców (PKK), w tym z centralną ewidencją kierowców i innych informacji, wg stanu wymaganego przepisami obowiązującymi w okresie związania umową, niezależnie od zachodzących w tym okresie zmian w zakresie sposobu funkcjonowania ww. systemów oraz zmian ich dostawców i/lub dysponentów. Aktualnie dostępne warunki integracji z systemem teleinformatycznym, o którym mowa w art. 16a ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (Dz.U. z 2019 r. poz. 341 ze zm.) tj. SI Kierowca zostały określone w zał. nr 7 do SIWZ. Zamawiający upoważnia i zobowiązuje Wykonawcę do występowania w imieniu Zamawiającego do właściwych instytucji, w celu uzyskania informacji niezbędnych do zintegrowania STW z systemem SI Kierowca, centralną ewidencją kierowców, a w przypadku wprowadzenia dalszych zmian ustawowych w tym zakresie - z każdym innym systemem spełniającym funkcje, o którym mowa w art. 16a ustawy o kierujących pojazdami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych zero groszy). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 Pzp: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2019 r. poz. 310 t.j. ze zm.). 4. Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Pzp musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty określonej w gwarancji: 4.1. jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 4.2. Jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Pzp, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr: 54 1240 3640 1111 0000 4177 5402. 6. Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium (jeżeli wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert). 7. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt. 2-5 Pzp Wykonawca składa wraz z ofertą. 8. Jeżeli wadium zostanie wniesione w walucie obcej, kwota wadium zostanie przeliczona na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela a kursów średnich walut obcych) w dniu zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. 9. W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu oraz z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt. 2 - 5 Pzp, jeżeli wadium będzie wniesione w tych formach, musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę Wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na „Dostawa systemu teleinformatycznego dla WORD w Gorzowie Wlkp.” oznaczenie sprawy: AG.030.1.2019.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień. Zamawiający nie określa warunków na spełnianie wymagań udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt 4.3. SIWZ Zamawiający żąda od Wykonawcy: 1) wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane (wzór wykazu zawarty jest w Formularzu cenowym, stanowiącym zał. nr 3 do SIWZ); oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – składanych wraz z ofertą. 2) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 1 000 000, 00 zł - składane wraz z ofertą. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1)odpisu z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp - składanego razem z ofertą; 2)zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - składanego razem z ofertą; 3)zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - składanego razem z ofertą; 4)oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp stanowi zał. nr 6 do SIWZ. Uwaga. Ww. oświadczenie nie będzie wymagane w przypadku złożenia w postępowaniu tylko jednej oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach