Przetargi.pl
Dostawa systemu TAP do przechwytywania ruchu sieciowego.

Najwyższa Izba Kontroli ogłasza przetarg

  • Adres: 02-056 Warszawa, Filtrowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 224 445 000, , fax. 22 4445415
  • Data zamieszczenia: 2020-08-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Najwyższa Izba Kontroli
    Filtrowa 57
    02-056 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 224 445 000, , fax. 22 4445415
    REGON: 52000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.nik.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Naczelny organ kontroli państwowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa systemu TAP do przechwytywania ruchu sieciowego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu TAP do przechwytywania ruchu sieciowego w tym: 1.1 dostawy sprzętu, licencji i pozostałych niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia komponentów systemu przechwytywania ruchu sieciowego TAP zgodnie z minimalnymi wymaganiami opisanymi w pkt 7 Załącznika nr 1 do SIWZ (OPZ) oraz dokumentów, w których producent potwierdza możliwość korzystania przez Zamawiającego z usług wsparcia technicznego producenta dostarczonego systemu, 1.2 przeprowadzenie wdrożenia, 1.3 opracowanie dokumentacji powykonawczej, 1.4 przeprowadzenie przez Wykonawcę dwudniowego technicznego warsztatu powdrożeniowego z wdrożonego systemu, 1.5 świadczenie wsparcia technicznego producenta, dla dostarczonego urządzenia, licencji oraz wszystkich pozostałych i dostarczonych w ramach dostawy komponentów systemu, 1.6 świadczenie Asysty Technicznej Wykonawcy w ramach puli 100 godzin, 1.7 udzielenie gwarancji, 1.8 przeprowadzenie certyfikowanego szkolenia z dostarczonego systemu TAP (w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) znajduje się w: 2.1 Załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. 2.2 Załączniku nr 2 do SIWZ – Wzór Formularza oferty. 2.3 Załączniku nr 3 do SIWZ – Wzór umowy Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy wraz z załącznikami. 3. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia. Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia jest siedziba Zamawiającego w Warszawie, ul. Filtrowa 57, 02-056 Warszawa. Zamawiający dopuszcza zdalne wykonanie usługowej części Umowy na zasadach określonych w pkt 15 Załącznika nr 2 do Umowy. 4. Terminy wykonania zamówienia: 4.1 Dostawa sprzętu i licencji oraz pozostałych niezbędnych do realizacji przedmiotu Umowy komponentów systemu przechwytywania ruchu sieciowego TAP w terminie do 30 dni od dnia podpisania Umowy (dokładna liczba dnia zostanie ustalona na podstawie oferty Wykonawcy). 4.2 Przeprowadzenie wdrożenia w terminie do 14 dni od dnia podpisania protokołu odbioru dostawy. 4.3 Opracowanie i dostarczenie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej wdrożonego systemu w terminie do 21 dni od dnia podpisania protokołu odbioru wdrożenia. 4.4 Przeprowadzenie przez Wykonawcę jednego technicznego warsztatu powdrożeniowego wdrożonego systemu, w terminie do 21 dni od dnia podpisania protokołu odbioru wdrożenia. 4.5 Świadczenie wsparcia technicznego producenta od dnia podpisania protokołu odbioru dostawy przez okres kolejnych trzydziestu sześciu miesięcy. 4.6 Świadczenie Asysty Technicznej Wykonawcy w ramach puli 100 godzin do wykorzystania od momentu podpisania protokołu odbioru wdrożenia do terminu upływu wsparcia technicznego producenta oraz udzielenie gwarancji dla dostarczonego rozwiązania na ten sam okres. 4.7 Przeprowadzenie certyfikowanego szkolenia może się odbyć w dowolnym momencie realizacji umowy (w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32420000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 17 000 zł, przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: 2.1 pieniądzu, 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3 gwarancjach bankowych, 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, ze zm.). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego o numerze 92 1010 1010 0036 7813 9120 0000. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt VIII. 3, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 5.1 pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty, 5.2 innej niż pieniądz – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium został złożony w siedzibie Zamawiającego przy ul. Filtrowej 57, a jego kopia załączona do oferty. 6. Z treści gwarancji / poręczenia powinno wynikać: 6.1 nazwa zleceniodawcy (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji / poręczenia (Zamawiającego), gwaranta / poręczyciela (podmiotu udzielającego gwarancji / poręczenia) oraz adresy ich siedzib, 6.2 określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją / poręczeniem, 6.3 kwota gwarancji / poręczenia, 6.4 termin ważności gwarancji/poręczenia, obejmujący cały okres związania ofertą, począwszy od dnia wyznaczonego na dzień składania ofert, 6.5 bezwarunkowe, nieodwoływalne oraz płatne na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta / Poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu, maksymalnie w terminie 30 dni od dnia żądania, pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy – zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium oraz jego przepadku, określa ustawa Pzp. 9. W przypadku złożenia oferty w postaci elektronicznej, wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia dokument potwierdzający wniesienie wadium należy złożyć w oryginale, w formie elektronicznej. Dokument musi być podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez Gwaranta, tj. wystawcę gwarancji /poręczenia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie ustanawia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wzór wg Załącznika nr 4 do SIWZ). 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu, BEZ DODATKOWEGO WEZWANIA, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór wg Załącznika nr 9 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia o których mowa w sekcji III.3 ogłoszenia oraz oświadczenie w sprawie Grupy Kapitałowej składa każdy z Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach