Przetargi.pl
Dostawa systemu serwerowego wysokiej dostępności i oprogramowania (WT.2370.9.2020)

Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej Olsztyn ogłasza przetarg

  • Adres: 10-045 Olsztyn, ul. Niepodległości
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 895 229 529 , fax. 895 229 505
  • Data zamieszczenia: 2020-11-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej Olsztyn
    ul. Niepodległości 16
    10-045 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 895 229 529, fax. 895 229 505
    REGON: 17359731005000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kwpsp.olsztyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa systemu serwerowego wysokiej dostępności i oprogramowania (WT.2370.9.2020)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu serwerowego wysokiej dostępności (klaster High Availability, zwany dalej „HA”) dla KW PSP w Olsztynie oraz oprogramowania w postaci systemów operacyjnych do serwerów dla KW/KM/KP PSP woj. warmińsko-mazurskiego. Ww. system serwerowy zawiera głównie następujące elementy: 2 szt. jednakowych serwerów, macierz dyskową, 2 szt. przełączników sieciowych oraz ma zostać odpowiednio skonfigurowany, aby tworzyć niezawodny system serwerowy. Dodatkowo Zamawiający przewiduje prawo opcji dla części II zamówienia, z terminem realizacji do 31.12.2020r. Zamówienie podstawowe zostaje podzielone na części: Część I – dostawa systemu serwerowego HA; Część II – dostawa systemów operacyjnych do serwerów (15 szt.) – prawo opcji 5 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ pn. "Opis przedmiotu zamówienia".
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48822000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy wg załącznika nr 3 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach