Przetargi.pl
dostawa systemu rehabilitacji kardiologicznej

Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im. dr Emila Warmińskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 85-826 Bydgoszcz, ul. Szpitalna 19
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3709124 , fax. 052 3709125
  • Data zamieszczenia: 2009-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im. dr Emila Warmińskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Szpitalna 19 19
    85-826 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3709124, fax. 052 3709125
    REGON: 09235474600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.bydgoszcz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa systemu rehabilitacji kardiologicznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    dostawa systemu rehabilitacji kardiologicznej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331550001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia , w tym wykażą się wykonaniem w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie , min. 1 dostawy systemu rehabilitacji kardiologicznej na kwotę min. 40 tys. zł brutto -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Ocena spełniania w/w warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów . Dokumenty i oświadczenia będą oceniane w trybie spełnia / nie spełnia, czyli: nie spełnia warunku - za brak dokumentu lub przedstawienie niewłaściwego dokumentu , spełnia warunek - za przedstawienie ważnego i zgodnego z SIWZ dokumentu. Zamawiający wezwie Wykonawców do uzupełnienia dokumentów, oświadczeń i pełnomocnictw na zasadach określonych w art. 26 ust. 3 ustawy PZP.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) dostaw , odpowiadających rodzajem i wartością dostawom , stanowiącym przedmiot zamówienia wg niniejszej SIWZ ( w tym wykazanie się min. 1 dostawą systemu rehabilitacji kardiologicznej na kwotę określoną w pkt 4.1.2. SIWZ ) ,z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie ( np. referencje, pozytywne opinie) , zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ . (W przypadku składania oferty wspólnej , przedmiotowy warunek musi spełnić co najmniej jeden z wykonawców). -Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Adnotacja na zaświadczeniu z ewidencji działalności gospodarczej, dokonana przez właściwy organ, z której jednoznacznie będzie wynikać, że dane zawarte w zaświadczeniu są aktualne, spełnia wymóg zaświadczenia aktualnego.( W przypadku oferty składanej wspólnie, każdy wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie ). -Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.( W przypadku oferty składanej wspólnie , każdy wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie). -Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu ( W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, każdy wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie lub składają jeden dokument podpisany przez pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia). Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej , składają dokumenty równoważne, zgodnie z rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz formy, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. nr 87, poz. 605) z późn. zmiana W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w niniejszej SIWZ, Zamawiający wymaga załączenia do oferty: 1/ katalogi/ opisy/ ulotki informacyjne/ broszury / prospekty itp., zawierające opisy parametrów technicznych oferowanego przedmiotu zamówienia i potwierdzające jego zgodność z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w SIWZ 2/ aktualne dokumenty potwierdzające , że oferowany przedmiot zamówienia jest dopuszczony do obrotu i do używania zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 93, poz. 896 z poźn. zm.) ( wpis/zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych i/lub certyfikat CE).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.bydgoszcz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach