Przetargi.pl
Dostawa systemu przewodów rurowych z tworzyw sztucznych do podziemnego bezciśnieniowego odwodnienia i kanalizacji

Powiatowy Zarząd Dróg w Przeworsku ogłasza przetarg

  • Adres: 37200 Przeworsk, ul. Słowackiego
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 648-97-24
  • Data zamieszczenia: 2017-05-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Przeworsku
    ul. Słowackiego 17
    37200 Przeworsk, woj. podkarpackie
    tel. 016 648-97-24
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka organizacyjna administracji samorządowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa systemu przewodów rurowych z tworzyw sztucznych do podziemnego bezciśnieniowego odwodnienia i kanalizacji
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa systemu przewodów rurowych z tworzyw sztucznych do podziemnego bezciśnieniowego odwodnienia i kanalizacji” Na przedmiot zamówienia składa się asortyment zgodnie z załączonym wykazem (tabela w ofercie). Nie dopuszcza się składanie ofert częściowych - oferenci pod rygorem odrzucenia oferty zobowiązani są złożyć ofertę na całość zamówienia. Ceny ofertowe (jednostkowe) posłużą rozliczeniu przyszłych dostaw i będą podstawą oceny ofert. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: • dostawa „systemu przewodów rurowych z tworzyw sztucznych do podziemnego bezciśnieniowego odwodnienia i kanalizacji” zgodnie z ofertą, • „Dostawca” zobowiązuje się dostarczyć zamówiony asortyment spełniający wszystkie wymagania zgodnie z obowiązującymi przepisami, oraz zgodnie z obowiązującymi normami jakości. Sztywność obwodowa rur PP nie mniejsza niż 8kN/m2. • Na zamówiony asortyment Dostawca przedstawi stosowną deklarację zgodności wg PN-EN. • zamówienie będzie realizowane sukcesywnie - w ciągu całego sezonu (do 31 grudnia 2017), partiami - w zależności od potrzeb zamawiającego (pojedyncza dostawa – w uzgodnieniu z oferentem, w zależności od rodzaju transportu oferenta). Płatność za każdą dostarczoną i przyjętą dostawę, przelewem w terminie 30 dni. • Dostawca” zobowiązuje się dostarczyć materiały na własny koszt – loco wskazane miejsce na terenie powiatu przeworskiego. • faktyczna ilość zamawianych wyrobów – będzie zależeć od potrzeb i możliwości finansowych zamawiającego; • odbiór ilościowy (ew. jakościowy) – w dniu dostawy. 3. Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy pzp. 1) Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. a) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę osób wykonujących czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem dostaw. b) Wykonawca zobowiązuje się, że Pracownicy wykonujący czynności w zakresie jak wyżej, będą w okresie realizacji umowy zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. -Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.). 2) Sposób dokumentowania zatrudnienia osób , o których mowa w art. 29 ust. 3a oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę ww. warunku. a) Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu w terminie 5 dni od zawarcia umowy imienny wykaz wszystkich osób, które będą brały udział w realizacji zamówienia ze wskazaniem podstawy dysponowania tymi pracownikami. W przedstawionym wykazie, wykonawca wymieni także osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji informacji o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę poprzez; - żądanie przedstawienia kserokopii umów o pracę, Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania  zwrócenie się do właściwych urzędów o potwierdzenie faktu zatrudnienia u wykonawcy (lub podwykonawcy),  legitymowania osób wykonujących dostawę, b) Nieprzedłożenie przez wykonawcę kopii umów zawartych przez wykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności, o których mowa powyżej w terminie wskazanym zgodnie pkt 2a, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę oraz będzie skutkować naliczeniem kar umownych w wysokości określonej w załączonym do SIWZ wzorze umowy. 5. Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP. Zgodnie z zakresem określonym w SIWZ – opis przedmiotu zamówienia. Zamawiający może udzielić zamówień polegających na powtórzeniu podobnych dostaw zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, w zakresie związanym z tym zamówieniem, gdy będzie posiadał niezbędne środki maksymalnie do 20% wartości dostaw podstawowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44160000-9

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach