Przetargi.pl
Dostawa systemu oceny dokładności geometrycznej podzespołów wykonawczych urządzeń mechatronicznych (modernizacja współrzędnościowej maszyny pomiarowej w zakresie układu sterowania i systemu przetwarzania danych) na potrzeby Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie

Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-310 Szczecin, Al. Piastów 17
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-91 449 4250, 449 4042 , fax. 0-91 449 4690
  • Data zamieszczenia: 2009-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie
    Al. Piastów 17 17
    70-310 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 0-91 449 4250, 449 4042, fax. 0-91 449 4690
    REGON: 32058816100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zut.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa systemu oceny dokładności geometrycznej podzespołów wykonawczych urządzeń mechatronicznych (modernizacja współrzędnościowej maszyny pomiarowej w zakresie układu sterowania i systemu przetwarzania danych) na potrzeby Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa: systemu oceny dokładności geometrycznej podzespołów wykonawczych urządzeń mechatronicznych (modernizacja współrzędnościowej maszyny pomiarowej w zakresie układu sterowania i systemu przetwarzania danych). Szczegółowe wyszczególnienie (opis) urządzeń wraz z wyposażeniem, w tym wskazany tam system sterowania, pomiaru i akwizycji (przetwarzania) danych, określa załącznik nr 1 specyfikacji. 2. Dostawa stanowiąca przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje przeniesienie na zamawiającego własności urządzeń określonych w treści załącznika nr 1, dostarczenie jej zamawiającemu, tj. dostarczenie do wskazanego przez zamawiającego pomieszczenia zlokalizowanego przy al. Piastów 19, (hala, parter) 70-310 Szczecin. Dostarczenie obejmuje również rozładunek urządzeń, oraz ich montaż i pierwsze uruchomienie wraz z kalibracją przeprowadzona przez serwis posiadający akredytację na kalibrowanie urządzenia. W przypadku oprogramowania stanowiącego przedmiot niniejszego postępowania dostawa obejmuje przeniesienie prawa do bezterminowego korzystania z niego w zakresie umożliwiającym poprawne korzystanie z urządzeń, instalacja oraz przetestowanie. Czynności instalacji, próbnego uruchomienia oraz przetestowania podlegają wykonaniu w miejscu dostawy urządzeń, po ich dostarczeniu zamawiającemu. 3. Wykonawca zobowiązany będzie w umowie do przeprowadzenia instruktażu dotyczącego zasad korzystania z urządzeń w zakresie obsługi maszyny i układu sterowania. 4. Dostawa stanowiąca przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje również dostarczenie zamawiającemu następujących dokumentów (z prawem do korzystania z tych dokumentów): a) w wersji drukowanej i elektronicznej, w języku polskim instrukcji dotyczącej sposobu korzystania z urządzeń (instrukcja obsługi), b) w wersji drukowanej certyfikat PTB, NPL lub GUM 1 grupy dla dostarczonego oprogramowania stanowiący, że niedokładność algorytmów obliczeń jest mniejsza niż 0,1 mikrometra c) w wersji drukowanej świadectwo kalibracji przedmiotowej WMP po przezbrojeniu układu sterowania oraz po zainstalowaniu nowego systemu przetwarzania danych w siedzibie zamawiającego d) w wersji drukowanej, w języku polskim, dokumentu gwarancyjnego, w przypadku gdy świadczenie usług gwarancyjnych, stosownie do działu XIV ust. 8 specyfikacji, uzależnione będzie od otrzymania od wykonawcy dokumentu gwarancyjnego. Szczegóły w siwz
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 384240003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie niniejsze może ubiegać się wykonawca, który zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 PZP: 1. Nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne w związku z zaistnieniem okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 2 PZP 2. Nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne w związku z zaistnieniem okoliczności, o których mowa w art. 24 PZP innych niż wymienione w ust. 1 niniejszego działu. 3. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania niniejszego zamówienia wyrażające się tym, że wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania (a jeżeli okres działalności jest krótszy niż trzy lata, to w tym okresie), wykonał co najmniej trzy zamówienia (każde zamówienie rozumiane jako odrębnie zawarta umowa) na dostawy o zbliżonym do przedmiotu zamówienia przeznaczeniu, o wartości łącznej dostaw nie mniejszej niż równowartość kwoty 200 000 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych). Przez wartość, o której mowa w niniejszym ustępie rozumieć należy kwotę stanowiąca uzyskaną od odbiorcy cenę (kwotę zapłaty wraz z należnym podatkiem VAT) za urządzenia. 4. Dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 5. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. Na okoliczność spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca przedłoży wraz z ofertą oświadczenie na piśmie o spełnieniu tych warunków oraz dodatkowo potwierdzi spełnianie warunku udziału w postępowaniu określonego w art. 24 ust. 1 pkt. 2 oraz w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy - PZP poprzez przedłożenie dokumentów niżej wskazanych. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie ustalenia prawdziwości jednego z dwóch alternatywnych zdań: spełnia, nie spełnia warunek. Ocena zostanie dokonana w oparciu o obowiązujące przepisy PZP.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu określonego w art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp przedkłada zamawiającemu następujące (spośród i na podstawie wskazanych w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich dokumenty te mogą być składane - Dz. U. Nr 87, poz. 605z poz. zm.) dokumenty: a) z zastrzeżeniem pkt b) niniejszego ustępu, aktualny odpis z właściwego rejestru przedsiębiorców albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (odpowiednio, w zależności od formy organizacyjno-prawnej prowadzenia przez wykonawcę działalności gospodarczej), jeżeli przepisy prawa wymagają wpisu do właściwego rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Za aktualne w rozumieniu niniejszego punktu uznaje się dokument wystawiony z datą nie wcześniejszą niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, b) wykonawca zagraniczny, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt a)niniejszego ustępu, przedkłada aktualny dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym wykonawca zamieszkuje lub ma siedzibę (odpowiednio, w zależności od formy organizacyjno-prawnej prowadzenia przez wykonawcę działalności gospodarczej), potwierdzających, że nie otwarto wobec niego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości. Jeżeli w kraju wykonawcy zagranicznego nie wydaje się dokumentów, o których mowa w niniejszym punkcie wymagane jest przedłożenie w ich miejsce dokumentu zawierającego aktualne oświadczenie wykonawcy odnośnie wskazanych okoliczności złożone (według wyboru wykonawcy zagranicznego) przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju siedziby lub miejsca zamieszkania wykonawcy zagranicznego (odpowiednio, w zależności od formy organizacyjno-prawnej prowadzenia przez niego działalności gospodarczej). Za aktualne w rozumieniu niniejszego punktu uznaje się dokumenty wystawione lub sporządzone z datą nie wcześniejszą niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu. 2. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunku udziału w postępowaniu określonego w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp wykonawca przedkłada zamawiającemu łącznie następujące dokumenty (spośród i na podstawie wskazanych w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich dokumenty te mogą być składane - Dz. U. Nr 87, poz. 605z poz. zm.): a) wykaz już wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, tj. przed dniem 18.11.2009 r. (a jeżeli okres działalności jest krótszy niż trzy lata, to w tym okresie) co najmniej trzech dostaw urządzeń o zbliżonym do przedmiotu zamówienia przeznaczeniu, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Za dostawy o zbliżonym do przedmiotu zamówienia przeznaczeniu zamawiający uzna dostawę współrzędnościowej maszyny pomiarowej wraz z systemem przetwarzania danych (tj. oprogramowaniem kompatybilnym z maszyną pomiarową) lub modernizację istniejącej współrzędnościowej maszyny pomiarowej z aktualizacją systemu przetwarzania danych. Oświadczenie należy złożyć według wzoru podanego na druku stanowiącym załącznik nr 3 specyfikacji. W wykazie wystarczające będzie wyszczególnienie trzech dostaw rozumianych jako trzy odrębnie zawarte umowy, b) dokumenty potwierdzające, iż dostawy wymienione w wykazie, o którym mowa w pkt a) niniejszego ustępu zostały wykonane należycie (dokumentami takimi mogą być referencje, protokoły odbioru oraz każdy innych dokument wystawiony przez odbiorcę wykonanej dostawy zawierający jego oświadczenie woli o wykonaniu dostawy należycie). Oświadczenie o należytym wykonaniu dostawy za odbiorcę złożyć może również jego pracownik lub inna osoba użytkująca z upoważnienia odbiorcy urządzenie objęte przedmiotem dostawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zut.edu.pl, zamówienia publiczne, dostawy
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach