Przetargi.pl
Dostawa systemu nadzorowania Strefy Płatnego Parkowania w Prudniku

Zakład Usług Komunalnych Jednoosobowa Spółka Gminy z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 48200 Prudnik, ul. Przemysłowa
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 774 363 265 , fax. 774 363 265
  • Data zamieszczenia: 2019-01-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Usług Komunalnych Jednoosobowa Spółka Gminy z o.o.
    ul. Przemysłowa 1
    48200 Prudnik, woj. opolskie
    tel. 774 363 265, fax. 774 363 265
    REGON: 53054464600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zukprudnik.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka prawa handlowego ze 100 % udziałem gminy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa systemu nadzorowania Strefy Płatnego Parkowania w Prudniku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) W zakres zamówienia wchodzi dostawa systemu nadzorowania Strefy Płatnego Parkowania w Prudniku (zwanej dalej SPP), w tym dostawa 13 sztuk parkometrów, ich montaż na fundamentach wykonanych w miejscach wskazanych przez Zamawiającego z przeniesieniem prawa własności parkometrów i urządzeń do kontroli wnoszenia opłat, dostawa do siedziby Zamawiającego 2 sztuk przenośnych urządzeń do kontroli wnoszenia opłat i 4 sztuk dodatkowych wymiennych kaset na bilon (skarbców), dostęp do internetowego systemu nadzorowania i zarządzania SPP, uruchomienie i wykonanie próby eksploatacyjnej wszystkich dostarczonych urządzeń, przeszkolenie osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi systemu, serwisu i konserwacji parkometrów oraz urządzeń do kontroli przekazanie dokumentacji technicznej, udzielenie gwarancji, oprogramowanie do wystawiania wezwań do wniesienia opłaty dodatkowej z licencją w okresie 48 miesięcy 2) Wszystkie dostarczone parkometry, urządzenia do kontroli i skarbce muszą być fabrycznie nowe, wyprodukowane w 2018 roku, kompletne i gotowe do użytku, wykonane wyłącznie z nowych części i w sposób zgodny z przepisami dopuszczającymi do stosowania w Unii Europejskiej, potwierdzony deklaracją zgodności UE i oznaczeniem CE (Conformite Europeenne) na wyrobie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38730000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wzór stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w sekcji III.4 składa odpowiednio dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby (wystawiony z terminem jak powyżej). UWAGA: W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 3. Ewentualne pełnomocnictwo

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach