Przetargi.pl
Dostawa systemu monitorowania układu sercowo-naczyniowego i czynności oddechowej podczas pneumatycznie wywołanych zmian ciśnienia tętniczego na potrzeby Katedry i Zakładu Patofizjologii Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu.

Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich ogłasza przetarg

  • Adres: 50-367 Wrocław, Wybrzeże L.Pasteura
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 7841174 , fax. 71 7840045
  • Data zamieszczenia: 2017-10-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich
    Wybrzeże L.Pasteura 1
    50-367 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 7841174, fax. 71 7840045
    REGON: 000288981
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umed.wroc.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa systemu monitorowania układu sercowo-naczyniowego i czynności oddechowej podczas pneumatycznie wywołanych zmian ciśnienia tętniczego na potrzeby Katedry i Zakładu Patofizjologii Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa systemu monitorowania układu sercowo-naczyniowego i czynności oddechowej podczas pneumatycznie wywołanych zmian ciśnienia tętniczego na potrzeby Katedry i Zakładu Patofizjologii Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu. Zamówienie zostało podzielone na 3 części tj.: część A Pneumatyczny system cyklicznego napełniania opasek uciskowych (rapid cuff inflation system) wraz z oprogramowaniem część B Ergospirometr VO2max: urządzenie do testów wysiłkowych, z analizą gazów (O2 i CO2 oraz wyznaczania VO2max), w warunkach stacjonarnych w czasie rzeczywistym wraz z oprogramowaniem część C Urządzenie do ciągłego monitorowania ciśnienia tętniczego metodą nieinwazyjną, w czasie rzeczywistym, wraz z oprogramowaniem 2. Miejsce dostawy: część A - C Katedra i Zakład Patofizjologii, ul. Marcinkowskiego 1, 50-368 Wrocław w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00. – na miejsce wskazane przez Użytkownika Katedry - na własny koszt i ryzyko z zapewnieniem właściwego transportu gwarantującego bezpieczną i bezusterkową dostawę. 3. Wykonawca na dostarczony przedmiot zamówienia udzieli minimalnej miesięcznej gwarancji zgodnie z opisem poniżej i maksymalnie 60 miesięcznej gwarancji (okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert). część A 12 m-cy część B 24 m-ce część C 24 m-ce 4. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 2 A-C (Arkusz informacji technicznej) do Siwz. Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa wzór umowy (zał. nr 5 do Siwz). 5. Zamawiający wymaga, by przedmiot zamówienia był dopuszczony do obrotu na terytorium Polski oraz spełniał wymogi zawarte w Arkuszu informacji technicznej - załącznik nr 2 A-C do Siwz. 6. Wykonawca winien podać w Formularzu ofertowym (wzór – zał. nr 1 A-C do Siwz) cenę realizacji przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy (wzór – załącznik 1 A-C do Siwz) – wypełniony przez Wykonawcę, 2) Arkusz informacji technicznej (wzór – załącznik nr 2 A-C do Siwz) – wypełniony przez Wykonawcę, 3) Oświadczenie wymienione w Rozdziale VII pkt. 1 – 4 (wzór załącznik nr 3 do Siwz) – wypełniony przez Wykonawcę, 4) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy – jeżeli dotyczy. Pełnomocnictwa winny być przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach