Przetargi.pl
Dostawa systemu monitoringu wizyjnego terenu nowego parku zdrojowego w Busku-Zdroju wraz z instalacją i stanowiskiem rejestracji

Burmistrz Miasta i Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 28-100 Busko-Zdrój, ul. Adama Mickiewicza 10
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3705200 , fax. 041 3705290
  • Data zamieszczenia: 2009-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta i Gminy
    ul. Adama Mickiewicza 10 10
    28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3705200, fax. 041 3705290
    REGON: 00052369500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umig.busko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa systemu monitoringu wizyjnego terenu nowego parku zdrojowego w Busku-Zdroju wraz z instalacją i stanowiskiem rejestracji
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa, zaprojektowanie i instalacja cyfrowego systemu monitoringu wizyjnego nowego parku zdrojowego przy ul. Waryńskiego w Busku-Zdroju wraz z dostawą i montażem urządzeń Centrum Monitoringu. W zakres prac wchodzi: 1. Wykonanie projektu technicznego systemu monitoringu. 2. Dostawa i instalacja 7 punktów kamerowych opartych o głowice szybkoobrotowe i kamery stałopozycyjne. 3.Wykonanie ziemnej instalacji zasilającej i instalacji sygnałowej w technologii światłowodowej pomiędzy punktami kamerowymi a budynkiem Buskiego Samorządowego Centrum Kultury (BSCK), stanowiącym punkt pośredni transmisji. 4. Dostawa i instalacja linii radiowej pracującej w nielicencjonowanym paśmie 5,4 - 5,7 GHz łączącej budynek BSCK z budynkiem Urzędu Miasta i Gminy w Busku-Zdroju (UMIG). 5. Dostawa i montaż urządzeń Centrum Monitoringu (CM) w siedzibie Straży Miejskiej (budynek UMIG). 6. Wykonanie wyniesionego stanowiska obserwacji w Komendzie Powiatowej Policji w Busku-Zdroju (KPP). 7. Włączenie kamer z istniejącego analogowego systemu monitoringu wizyjnego do nowego systemu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 323235008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: Spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i oświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. e) udokumentują, iż w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie rzetelnie zaprojektowali i dostarczyli: - onitoring wizyjny miasta w ilości min. 6 punktów kamerowych wyposażonych w głowice szybkoobrotowe, w którym transmisja odbywała się w technologii bezprzewodowej w oparciu o urządzenia pracujące w paśmie nielicencjonowanym oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających powyższe informacje oraz zapisem, że dostawy te zostały wykonane należycie. - monitoring wizyjny miasta w miasta w ilości min. 6 punktów kamerowych wyposażonych w głowice szybkoobrotowe i kamery stacjonarne, w którym transmisja odbywała się w technologii światłowodowej, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających powyższe informacje oraz zapisem, że dostawy te zostały wykonane należycie.f) Posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego,że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W przypadku, gdy o udzielenie zamówienia ubiega się konsorcjum, wówczas wymaga się, aby każdy z jego członków nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a członkowie łącznie spełniali warunki określone w/w pkt 1 ppkt 1), 2) i 3) niniejszego rozdziału. Zamawiający dokona ceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale VI specyfikacji Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: a) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy, według wzoru, stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenie Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. d) Wykaz co najmniej 1 dostawy zrealizowanej w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie obejmujący roboty budowlane polegające na zaprojektowaniu i dostarczeniu: - monitoringu wizyjnego miasta w ilości min. 6 punktów kamerowych wyposażonych w głowice szybkoobrotowe, w którym transmisja odbywała się w technologii bezprzewodowej w oparciu o urządzenia pracujące w paśmie nielicencjonowanym, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających powyższe informacje oraz zapisem, że dostawy te zostały wykonane należycie. - monitoringu wizyjnego miasta w miasta w ilości min. 6 punktów kamerowych wyposażonych w głowice szybkoobrotowe i kamery stacjonarne, w którym transmisja odbywała się w technologii światłowodowej, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających powyższe informacje oraz zapisem, że dostawy te zostały wykonane należycie - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do SIWZ. e) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji z załączonymi uprawnieniami. Wykonawca musi posiadać koncesję MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w akresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego. Wykonawca musi dysponować przynajmniej osobami posiadającymi licencję pracownika zabezpieczenia technicznego II stopnia.Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji lokalnej terenu i obiektów będących przedmiotem monitorowania , co potwierdzi oświadczeniem złożonym do oferty. f) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. g) wykaz robót, które będą wykonywane przez podwykonawców - według załącznika nr 5 do SIWZ. 2. Dokumenty, o których mowa w rozdziale VII pkt 1 specyfikacji, należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy. 3. W przypadku konsorcjum dokumenty wymienione w rozdziale VII pkt 1 p.pkt a, b, c, d, e, h specyfikacji przedstawia każdy z członków konsorcjum. Pozostałe dokumenty mogą być przedstawione przez jednego Wykonawcę lub wspólnie. 4. W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale VII, pkt 1, p.pkt b specyfikacji składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 6. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty Wykonawca składa w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski przez tłumacza przysięgłego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.umig.busko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach