Przetargi.pl
Dostawa systemu monitoringu, alarmowego i wideokonferencji

Wyższa Szkoła Kryminologii i Penitencjarystki w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 02-520 Warszawa, Wiśniowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 602 44 14, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-10-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wyższa Szkoła Kryminologii i Penitencjarystki w Warszawie
    Wiśniowa 50
    02-520 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 602 44 14, , fax. -
    REGON: 381510697
  • Adres strony internetowej zamawiającego: wskip.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Publiczna uczelnia zawodowa służb państwowych

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa systemu monitoringu, alarmowego i wideokonferencji
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu monitoringu, alarmowego i wideokonferencji. Zamówienie będzie zrealizowane na rzecz Wyższej Szkoły Kryminologii i Penitencjarystyki w Warszawie na podstawie umowy nr DFS-V.7211.8.2020 na powierzenie realizacji zadań z Funduszu Pomocy Pokrzywdzonym oraz Pomocy Postpenitencjarnej – Funduszu Sprawiedliwości, określonych w fiszce projektowej na wykonanie projektu pod nazwą „Podniesienie jakości i efektywności systemu kształcenia i szkolenia kadry penitencjarnej poprzez utworzenie nowej infrastruktury edukacyjnej”. Zamówienie dotyczy trzech zadań z ww. projektu: 1) Monitoring dozorowy obiektów 2) System alarmowy obiektów 3) System do videokonferencji Miejsce realizacji zamówienia: obiekt po byłym Zakładzie Karnym w Kaliszu, ul. Łódzka 2, 62-800 Kalisz, należący do Wyższej Szkoły Kryminologii i Penitencjarystyki w Warszawie (zwanej dalej „WSKiP”). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 1a, 1b i 1c do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32323500-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca musi dołączyć do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 5 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania. 2. Wykonawca, który składa ofertę na część I lub II musi dołączyć do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym odpowiednio w załącznikach nr 7a i nr 7b do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa: 1) w pkt. 1, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia. 2) w pkt. 2, składa ten z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, który spełnia warunki udziału w postępowaniu. 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 5. W zakresie nieuregulowanym SIWZ zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126 z późn. zm.). 6. Jeżeli wykonawca nie złoży oświadczenia, o których mowa w pkt. 1 ÷ 4, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty będą niekompletne, będą zawierać błędy lub budzić wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 7. Forma dokumentów 1) Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty złożone w formie kopii muszą być opatrzone klauzulą „za zgodność z oryginałem” i poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 2) Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów innych niż oświadczenia, wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 3) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach