Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego - SZP ogłasza przetarg
- Adres: 02787 Warszawa, ul. Nowoursynowska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 225 931 390 , fax. 225 931 391
- Data zamieszczenia: 2017-03-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego - SZP
ul. Nowoursynowska 166
02787 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 225 931 390, fax. 225 931 391
REGON: 178450000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa systemu mebli laboratoryjno-biurowych stanowiących wyposażenie pracowni Wydziału Medycyny Weterynaryjnej SGGW w Warszawie w ramach programu restrukturyzacyjnego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Opis przedmiotu zamówienia: Dostawa systemu mebli laboratoryjnych i biurowych stanowiących wyposażenie pracowni Wydziału Medycyny Weterynaryjnej SGGW w Warszawie w ramach programu restrukturyzacyjnego o cechach określonych w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. 2. Inne informacje dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca może przeprowadzić wizję lokalną pomieszczeń, celem sprawdzenia miejsca do, którego mają być dostarczone meble oraz warunków związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca. 2) Wizja lokalna miejsca do, którego mają być dostarczone meble – po uprzednim kontakcie telefonicznym z osobą uprawnioną do porozumiewania się z wykonawcami w zakresie merytorycznym wskazaną w rozdziale XI niniejszej SIWZ. 3) Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany do dokonania obmiaru z natury pomieszczeń w celu weryfikacji wymiarów i ustawienia. Wszystkie ustalenia w powyższym zakresie między Zamawiającym, a Wykonawcą przedmiotu zamówienia muszą być potwierdzone podpisanym przez obie strony protokołem uzgodnień. 4)Dostarczone meble musza być fabrycznie nowe, wykonane zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. 5)W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zapewnia dostawę mebli swoim transportem na koszt własny w ilościach i do miejsc wskazanych przez Zamawiającego. 6) Podczas montażu mebli Wykonawca zobowiązany jest do wykonania nawierceń i zamontowania w meblach przelotek na przewody elektryczne w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. 7) Wykonawca jest zobowiązany do dokonania, niezbędnych przeróbek w meblach znajdujących się w pomieszczeniach Zamawiającego, w celu ich dostosowania do nowo instalowanych mebli. 8) Jeśli w przedmiocie zamówienia nie określono inaczej to obowiązują następujące wymagania: a) wszystkie krawędzie mebli zabezpieczone ABS o grubości 2mm w kolorach płyty; b) wszystkie elementy szklane muszą być wykonane ze szkła bezpiecznego o grubości min.4mm; c) laboratoryjne biurka komputerowe powinny posiadać otwory pozwalające na doprowadzenie przewodów do komputera, tzw. przelotki –miejsce montażu przelotki ustalić z odbiorcą; d)stelaże metalowe w meblach winny być pomalowane farbami proszkowymi o wysokiej odporności na uszkodzenia mechaniczne. 9) Prace dotyczące montażu wykonywane będą w budynku czynnym i użytkowanym przez 7 dni w tygodniu. Eksploatacja budynku jest związana z prowadzeniem prac i zajęć naukowo – dydaktycznych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39180000-7
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: dotyczy części I 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie 4.500,00 (słownie: cztery tysiące pięćset złotych ). 2. Dopuszczalne formy wadium: 1) w pieniądzu, 2) poręczenia bankowe lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancje bankowe, 4) gwarancje ubezpieczeniowe, 5) poręczenia udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić w formie przelewu na rachunek bankowy zamawiającego: Bank PKO S.A. Oddział w Warszawie ul. Nowoursynowska 166 Nr Konta: 77 1240 6003 1111 0000 4942 8931 – z dopiskiem „wadium-przetarg nieograniczony sprawa nr 12/WMW/SGGW/2017 - część I” 4. Wadium w innej formie niż pieniądz (oryginał dokumentu) należy zdeponować w: Kwesturze Zamawiającego u Z-cy Kwestora, mgr Halina Pawlikowska, a do oferty dołączyć kopię dokumentu posiadającą potwierdzenie złożenia w Kwesturze SGGW dokonanie przez Z-cę Kwestora – mgr Halinę Pawlikowską 5. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 5a. Jeżeli zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych lub udziela zamówienia w częściach określa kwotę wadium dla każdej części w wysokości nie większej niż 3 % jej wartości. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 11. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4 a i ust. 5 ustawy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup wraz z dostawą mebli laboratoryjnych.
Dodano: 2024-07-26 - Dostawa mebli laboratoryjnych do NCBJ OR POLATOM
Dodano: 2024-02-26 - Dostawa mebli laboratoryjnych, w podziale na pakiety
Dodano: 2023-10-26 - Dostawa mebli laboratoryjnych
Dodano: 2023-02-28 - Dostawa mebli laboratoryjnych
Dodano: 2022-12-16 - Dostawa i montaż mebli laboratoryjnych.
Dodano: 2022-09-16 - Dostawa i montaż mebli laboratoryjnych
Dodano: 2022-09-10 - Dostawa i montaż dygestoria/szafy na odczynniki przeznaczone do Szkół Podstawowych Dzielnicy Białołęka w podziale na następujące części: Część 1 - dostawa dygestoria/szafy na odczynniki dla Szkoły Podstawowej nr 112 przy ul. Zaułek 34 w Warszawie w ramach projektu pn. „Kompetencje na start w Szkole Podstawowej nr 112”, Część 2 - dostawa i montaż Szafy (metalowa z odciągiem) na odczynniki dla nauczyciela dla Szkoły Podstawowej nr 344 przy ul. Erazma z Zakroczymia 15 w Warszawie w ramach projektu pn. „Zostań Mistrzem Kompetencji w Szkole Podstawowej nr 344”, realizowane przez Urząd Dzielnicy Białołęka m. st. Warszawy, współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014- 2020, w ramach Osi Priorytetowej X Edukacja dla rozwoju regionu, Działanie 10.1 Kształcenie i rozwój dzieci i młodzieży, Poddziałanie 10.01.02. Edukacja ogólna w ramach ZIT.
Dodano: 2021-03-24 - sprzedaż i dostarczenie mebli laboratoryjnych wraz z transportem, montażem, ustawieniem we wskazanych pomieszczeniach dla Centrum Nowych Technologii UW
Dodano: 2021-03-19 - SVA/G/4620-7/2020: Dostawa mebli laboratoryjnych dla pracowni analitycznych. Zadanie nr 12639 pn. Budowa budynku administracyjno-biurowo-magazynowego, modernizacja składu MPS laboratorium na terenie kompleksu wojskowego w Dębogórzu
Dodano: 2021-03-08