Starostwo Powiatowe w Suchej Beskidzkiej ogłasza przetarg
- Adres: 34-200 Sucha Beskidzka, ul. Mickiewicza 19
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 33 875 79 00 , fax. 33 874 15 52
- Data zamieszczenia: 2010-10-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Suchej Beskidzkiej
ul. Mickiewicza 19 19
34-200 Sucha Beskidzka, woj. małopolskie
tel. 33 875 79 00, fax. 33 874 15 52 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatsuski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa systemu kopiująco-drukująco-skanującego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa systemu kopiująco-drukująco-skanującego do tworzenia i archiwizacji wielkoformatowej dokumentacji w kolorze wraz z oprogramowaniem do Starostwa Powiatowego w Suchej Beskidzkiej przy ul. Mickiewicza 19: Dostawca dostarczy system kopiująco-drukująco-skanujący do tworzenia i archiwizacji wielkoformatowej dokumentacji w kolorze wraz z oprogramowaniem niezbędnym do prawidłowego działania systemu, spełniający niżej wymienione parametry: System musi być fabrycznie nowy - pod tym terminem zamawiający rozumie urządzenia fabrycznie nowe, nie regenerowane, nie instalowane nigdy wcześniej w żadnym celu, wyprodukowane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego dostawą do zamawiającego. Funkcje systemu ? Drukowanie, kopiowanie i skanowanie dokumentacji kolorowej i czarnobiałej dla dokumentacji do formatu A0+. ? Cały system musi stanowić jedno kompaktowe urządzenie z maksymalnie jednym wbudowanym panelem operatorskim do obsługi funkcji drukowania, kopiowania i skanowania. ? Wbudowany polskojęzyczny, kolorowy panel operatorski urządzenia oraz całe dostarczone oprogramowanie do komunikacji z urządzeniem oraz obsługi ze sterownikami włącznie w języku polskim. Wszelkie komunikaty urządzenia i oprogramowania (np. o błędach w urządzeniu czy systemie), wyświetlane informacje o stanie i ustawieniach całego systemu minimum w zakresie informacji o założonych nośnikach (rozmiar, rodzaj), obciążeniu modułu drukującego (zadania oczekujące na wydruk, nazwa użytkownika), stanie urządzenia (drukowanie, wolne) na stanowiskach użytkowników muszą być w języku polskim ? Urządzenie musi posiadać 2-rolkowy podajnik automatyczny materiału z automatycznym obcinaniem. ? Urządzenie musi posiadać możliwość rozbudowy o zintegrowaną, górną tacę odbioru kopii i wydruków. ? Urządzenie musi posiadać wbudowany w panel operatora port USB umożliwiający bezpośredni wydruk z pamięci USB prac oraz możliwość skanowania na port USB. ? System musi mieć osobne głowice drukujące dla każdego z kolorów. ? Wydajność systemu: wydruk rysunku A1 w ciągu maksymalnie 45 sekund. Potwierdzeniem powyższych wymogów powinien być odpowiedni zapis w oficjalnej ulotce urządzenia. Urządzenie powinno być gotowe do pracy. Pakiet startowy powinien zawierać co najmniej: - komplet głowic drukujących - atramenty startowy - nie mniej niż 1200 ml tuszu, - rolkę papieru o szerokości 914 mm. Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny świadczony bezpośrednio przez pracowników wykonawcy posiadających odpowiednie certyfikaty producenta potwierdzające ich kwalifikacje do naprawy urządzenia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301213006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatsuski.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy urządzeń wielofunkcyjnych dla Działu Rekrutacji na Studia UJ
Dodano: 2015-11-24 - Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego dla Wydziału Matematyki i Informatyki Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie (30-348) przy ul. Prof. St. Łojasiewicza 6.
Dodano: 2015-08-12 - Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego dla Działu Inwestycji Budowlanych Uniwersytetu Jagiellońskiego
Dodano: 2013-11-20 - Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego dla Instytutu Archeologii Uniwersytetu Jagiellońskiego (Nr postępowania: CRZP/UJ/745/2013)
Dodano: 2013-11-20 - Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego dla Centrum Innowacji, Transferu Technologii i Rozwoju Uniwersytetu Jagiellońskiego (Nr postępowania: CRZP/UJ/743/2013)
Dodano: 2013-11-20 - Dostawa kserokopiarki wraz z materiałami eksploatacyjnymi.
Dodano: 2013-07-30 - wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy 9 (dziewięciu) sztuk fotopowielaczy dla Instytutu Fizyki na Wydziale Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej Uniwersytetu Jagiellońskiego, położonego przy ul. Reymonta 4 w Krakowie. Nr sprawy: CRZP/UJ/409/2013.
Dodano: 2013-07-18 - Zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie, ul.Gołębia 24
Dodano: 2012-12-03 - Dzierżawa kserokopiarek z przeznaczeniem na wykonywanie kserokopii druków
Dodano: 2012-06-04 - wyłonienie wykonawcy w zakresie dostawy skanera z podajnikiem dokumentów dla Działu Spraw Osobowych Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie, nr sprawy: CRZP/UJ/ 280/2012.
Dodano: 2012-05-30