Przetargi.pl
Dostawa systemu konferencyjnego obsługującego 35 uczestników, zintegrowanego z systemem do archiwizacji audio i video oraz systemem głosowania i wideokonferencji.

Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im. Jana i Jędrzeja Śniadeckich ogłasza przetarg

  • Adres: 85-796 Bydgoszcz, al. prof. S. Kaliskiego
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 374 92 61 , fax. 52 374 93 27
  • Data zamieszczenia: 2020-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im. Jana i Jędrzeja Śniadeckich
    al. prof. S. Kaliskiego 7
    85-796 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 374 92 61, fax. 52 374 93 27
    REGON: 00000168900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.utp.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia Publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa systemu konferencyjnego obsługującego 35 uczestników, zintegrowanego z systemem do archiwizacji audio i video oraz systemem głosowania i wideokonferencji.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie fabrycznego nowego systemu konferencyjnego obsługującego 35 uczestników, zintegrowanego z systemem do archiwizacji audio i video oraz systemem głosowania i wideokonferencji. Dostawa obejmuje: wdrożenie, instalację urządzeń, programowanie, konfigurację, uruchomienie, testowanie i szkolenie, w szczególności: a) Obsadzenie floorboxa z zasilaniem 230V oraz okablowaniem sieciowym przy jednej z nóg stołu konferencyjnego, jak również rozprowadzenie tegoż okablowania do szafy RACK, wyświetlacza, stanowiska operatora systemu; b) Wykonanie instalacji logicznej: sieci LAN wraz z konfiguracją switcha sieciowego oraz instalacji sieciowej oraz HDMI wymaganej do przesyłania sygnału AV po przewodach klasy CAT5e/CAT6 wymaganej dla sprawnego działania sprzętu; c) Zainstalowanie urządzeń: boxów stołowych, pulpitów konferencyjnych, mikrofonów typu gęsia szyja, kamer wraz z systemem naprowadzania, matryc mikrofonowych, transmiterów sygnału HDMI, USB, jednostki centralnej systemu dyskusyjnego; d) Instalacja oprogramowania jednostki centralnej i pulpitów typu flex; e) Uruchomienie oprogramowania do rejestracji video, oprogramowania do glosowania, oprogramowania dyskusyjnego; f) Instalacja oprogramowania do wyświetlania na zewnętrznych odbiornikach, g) Zaprogramowanie kart RFID, h) Konfiguracja i uruchomienie jednostki centralnej systemu dyskusyjnego, matrycy mikrofonowej, pulpitów typu Flex; i) Instalacja okablowania pod stołem konferencyjnym, podłączenie, testowanie, j) Dostarczenie, złożenie, instalacja, wyposażenie oraz obszycie szafy sprzętowej typu RACK, dostosowanie funkcjonalności do dostarczonych urządzeń oraz wymogów systemu, k) Instalacja i konfiguracja switcha LAN; l) Testowanie systemu, sprawdzenie poprawności działania w postaci przeprowadzenia dwóch próbnych co najmniej 15 minutowych konferencji z przetestowaniem opisanych powyżej funkcjonalności, m) Przeprowadzenie szkoleń dla obsługi – w siedzibie Zamawiającego – dla 2 grup po 25 osób, nie mniej niż 3h na każda grupę oraz 1,5 godziny dla 3 użytkowników w roli przewodniczącego i 1,5 godziny dla 3 użytkowników w roli administratora systemu (technika/operatora), n) Przekazanie Zamawiającemu Sprzętu zostanie dokonane na podstawie protokołu odbioru; protokół odbioru sporządzi Wykonawca i przedstawi go do podpisu Zamawiającemu po wykonanej dostawie. Miejsce dostawy: Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im. Jana i Jędrzeja Śniadeckich w Bydgoszczy, Wydział Hodowli i Biologii Zwierząt, ul. Mazowiecka 28, 85-084 Bydgoszcz
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32232000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium: w kwocie 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach: a. pieniądzu – wpłacone przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez PEKAO S.A. II Oddział w Bydgoszczy nr 33 1240 3493 1111 0000 4279 1269, z adnotacją „wadium do postępowania nr AZZP.243.084.2020” IBAN: PL33 1240 3493 1111 0000 4279 1269 SWIFT: PKOPPLPW b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, c. gwarancjach bankowych, d. gwarancjach ubezpieczeniowych, e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz musi być ważne przez cały okres związania ofertą. 4. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu za moment wniesienia uznaje się moment uznania rachunku Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Dowód wniesienia wadium powinien być załączony do oferty. W przypadku wadium wnoszonego w innej formie niż pieniężna Wykonawca powinien dołączyć do oferty kopię dokumentu oraz oryginał dokumentu w osobnej kopercie, nienumerowany i nieparafowany. 6. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, o której mowa w pkt. 2 lit. c. i d., zaleca się aby dokument gwarancji zawierał między innymi następujące elementy: a. nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im. Jana i Jędrzeja Śniadeckich w Bydgoszczy, Al. prof. S. Kaliskiego 7, 85-796 Bydgoszcz), gwaranta (banku lub instytucji, ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib i adresu; b. przytoczenie nazwy i przedmiotu niniejszego postępowania, znak postępowania nadanego przez Zamawiającego; c. kwotę gwarancji; d. okres na jaki gwarancja została wystawiona (odpowiadający co najmniej terminowi związania ofertą); e. zobowiązanie gwaranta do nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty gwarancji, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 7. W przypadku nie wniesienia wadium lub wniesienia go w sposób nieprawidłowy Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 89 ust 1 pkt. 7b ustawy Pzp. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego zatrzymania określa ustawa Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymagań w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) pełnomocnictwo, jeżeli ofertę podpisuje pełnomocnik (oryginał lub odpis notarialniepoświadczony); 2) pełnomocnictwo upoważniające do reprezentowania Wykonawców wspólnieubiegających się o udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu albo do reprezentowania wniniejszym postępowaniu oraz do zawarcia umowy w sprawie udzielenia zamówieniapublicznego(oryginał lub odpis notarialnie poświadczony; 3) WYKONAWCY WSPÓLNIEUBIEGAJĄCY SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA O udzielenie zamówienia publicznegoWykonawcy mogą się ubiegać wspólnie. W takim przypadku Wykonawcy zobowiązani sąustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie udzieleniazamówienia publicznego. Jednocześnie żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się oudzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie przesłanekwskazanych w rozdziale VI. W związku z powyższym, oświadczenie o braku podstaw dowykluczenia (wzór – załącznik nr 2 do SIWZ) oraz oświadczenie o przynależności do grupykapitałowej (wzór – załącznik nr 5 do SIWZ)składa każdy z Wykonawców oddzielnie.4)WYKONAWCA ZAGRANICZNY. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkaniapoza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument(dokumenty) wystawiony w kraju, wktórym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nieogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przedupływem terminu składania ofert. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którymWykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wniniejszym punkcie, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy, zewskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, którejdokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem ,właściwym organem sądowym,administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejscazamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.Dokumenty sporządzone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski.5)oświadczenie wskazujące zakres zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierzapowierzyć podwykonawcy/podwykonawcom

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach