Komenda Wojewódzka Policji w Białymstoku ogłasza przetarg
- Adres: 15003 Białystok, ul. Sienkiewicza
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 85 670 31 37 , fax. 85 670 28 42
- Data zamieszczenia: 2017-10-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Białymstoku
ul. Sienkiewicza 65
15003 Białystok, woj. podlaskie
tel. 85 670 31 37, fax. 85 670 28 42
REGON: 5025282000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.podlaska.policja.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa systemu kamer nasobnych dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Białymstoku. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa systemu kamer nasobnych dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Białymstoku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32333100-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załączniki 1A-1C SIWZ. 2) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców w przypadku, gdy: - ofertę podpisuje inna osoba niż Wykonawca, - ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, którego treść winna wskazywać pełnomocnika oraz potwierdzać jego umocowanie do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu lub do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu i zawarcia w ich imieniu umowy. Dla ważności pełnomocnictwa wymaga się podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców. Korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z pełnomocnikiem. Dokument pełnomocnictwa musi być złożony w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 3) dokumenty służące potwierdzeniu parametrów oferowanych urządzeń podlegających ocenie w kryteriach oceny ofert zgodnie z rozdz. XIII SIWZ. W przypadku niedołączenia do oferty w/w dokumentów, Zamawiający nie przyzna Wykonawcy punktów w czwartym kryterium oceny ofert. Po złożeniu ofert: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – załącznik nr 3 SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Obowiązek złożenia oświadczenia dotyczy sytuacji, gdy w postępowaniu/danym zadaniu częściowym zostanie złożona więcej niż jedna oferta.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną