Przetargi.pl
Dostawa systemu informowania o bieżącej działalności szkoleniowej dla Centrum Szkolenia Inżynieryjno Lotniczego w Dęblinie Nr 13/14/N.

41 Baza Lotnictwa Szkolnego ogłasza przetarg

  • Adres: 08-521 Dęblin, ul. Brygady Pościgowej 5
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 551 75 25 , fax. 81 551 95 36
  • Data zamieszczenia: 2014-04-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 41 Baza Lotnictwa Szkolnego
    ul. Brygady Pościgowej 5 5
    08-521 Dęblin, woj. lubelskie
    tel. 81 551 75 25, fax. 81 551 95 36
    REGON: 06145692000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.41blsz.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa systemu informowania o bieżącej działalności szkoleniowej dla Centrum Szkolenia Inżynieryjno Lotniczego w Dęblinie Nr 13/14/N.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż oraz dopuszczenie do użytkowania i serwisowanie systemu informowania o bieżącej działalności szkoleniowej jednostki Digital Signage dla Centrum Szkolenia Inżynieryjno Lotniczego w Dęblinie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku Nr 1 a do SIWZ. 3. Szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ. 4. Zamawiający informuje, że Wymagania techniczne dla sprzętu i urządzeń informatycznych powinny być zgodne z Wykazem z obowiązującymi standardami sprzętu informatyki i oprogramowania do stosowania w Resorcie Obrony Narodowej obowiązującymi w danym roku. 5. Wymagania techniczne dla sprzętu i urządzeń służby kulturalno oświatowej zgodne z ustaleniami Gestora Departament Wychowania i Promocji Obronności. 6. UWAGA Zamawiający zaleca aby Wykonawcy przed przystąpieniem do złożenia oferty dokonali wizji lokalnej obiektu. Zainteresowani Wykonawcy przed przystąpieniem do przygotowania ofert mogą dokonać wizji lokalnej budynku Nr 1. Wykonawcy powinni zgłosić się w dniu 23 kwietnia 2014 r. środa Osobą upoważnioną do kontaktów w sprawie wizji lokalnej jest mjr Mirosław ŚWIĘCH, tel. 81 5518-140. 7. W terminie 3 dni od podpisania umowy, a przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu dokumenty potwierdzające uprawnienia dla Kierownika projektu posiadającego ukończony kurs lub szkolenie z zakresu zarządzania projektami np. PRINCE 2 Foundation lub równoważne np. PRINCE 2 Foundation lub równoważne certyfikat potwierdzający ukończenie kursu. Instalatorów zespół co najmniej 3 osób posiadających minimum 2 letnie doświadczenie zawodowe w obszarze systemów wideo, tzn dokumenty potwierdzające minimum 2 letnie doświadczenie zawodowe w obszarze systemów wideo aktualne tzn zaświadczenia lekarskie potwierdzające zdolność do pracy na stanowisku instalatora w tym pracę na wysokości zaświadczenie o ukończeniu szkolenia z zakresu Bezpieczeństwa i Higieny Pracy Zamawiający wymaga aby dostawa przedmiotu zamówienia nastąpiła w opakowaniu handlowym przystosowanym do transportu LOCO zamawiającego. Urządzenia po montażu i wykonaniu dedykowanej instalacji sieciowej, elektrycznej wraz z oprogramowaniem umożliwiającym prezentowanie w obiektach użytkownika informacji o działalności bieżącej muszą odpowiadać wymaganiom technicznym zawartym w jego dokumentacji technicznej. Wykonawca zobowiązany jest do przeszkolenia użytkownika w zakresie warunków eksploatacji urządzeń, likwidacji podstawowych niesprawności oraz z zakresu obsługi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 515000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.41blsz.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach