Przetargi.pl
Dostawa systemu informatycznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego dla projektu pn. Partnerstwo na rzecz rozwoju dolnośląskich MMŚP i ich pracowników. Działanie 8.6 Zwiększenie konkurencyjności przedsiębiorstw i przedsiębiorców z sektora MMŚP

Agencja Rozwoju Regionalnego "ARLEG" S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 59220 Legnica, ul. Rataja
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-76 8622777 , fax. 0-76 8620968
  • Data zamieszczenia: 2017-03-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Rozwoju Regionalnego "ARLEG" S.A.
    ul. Rataja 26
    59220 Legnica, woj. dolnośląskie
    tel. 0-76 8622777, fax. 0-76 8620968
    REGON: 39002934600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa systemu informatycznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego dla projektu pn. Partnerstwo na rzecz rozwoju dolnośląskich MMŚP i ich pracowników. Działanie 8.6 Zwiększenie konkurencyjności przedsiębiorstw i przedsiębiorców z sektora MMŚP
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie i uruchomienie Systemu CRM mającego służyć do obsługi uczestników Projektu „Partnerstwo na rzecz rozwoju dolnośląskich MMŚP i ich pracowników” realizowanego przez sześciu Partnerów projektu, o których mowa w Rozdziale I siwz, który będzie posiadał co najmniej nw. główne funkcje: 1) Elektroniczne wspomaganie pracy specjalistów ds. doradztwa w świadczeniu usług doradczych dla przedsiębiorców dla 6 Partnerów Projektu przy minimum 12 jednocześnie pracujących użytkowników (w tym jeden Lider i każdy z Partnerów) ; 2) Realizacja funkcji wirtualnego doradcy - dostęp do aplikacji dla kandydatów i uczestników projektu z poziomu portalu WWW; 3) Ewidencja przedsiębiorców z sektora MMŚP i ich pracowników - uczestników Projektu; 4) Realizacja funkcjonalności CRM w stosunku do uczestników Projektu; 5) Przechowywanie danych osobowych i dokumentów związanych z uczestnikami Projektu; 6) Generowanie raportów zbiorczych; 7) Analiza środków wydawanych na każdego uczestnika Projektu wraz z podziałem terytorialnym; 8) Możliwość wysyłki maili do uczestników Projektu. Szczegółowy zakres zamówienia i wymagania Zamawiającego opisane zostały w załączniku nr 3A i Załączniku nr 3B do siwz, stanowiącymi integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ogólny opis projektu znajduje się także na stronie Zamawiającego: http://arleg.eu/partnerstwo-na-rzecz-rozwoju/ . 1.2. Warunki dotyczące wykonywania zamówienia opisane zostały również w projekcie umowy w Rozdziale XVII siwz. 1.3. Wykonawca udzieli na dostarczony i uruchomiony System minimalnie 24- miesięcznej gwarancji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48000000-8

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.1 Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania jest obowiązany wnieść wadium na czas związania ofertą. 1.2. Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 2.500 zł 1.3. Wymagane wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 18 kwietnia 2017 r. do godziny 11.00. 1.4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 1.5. Przy wnoszeniu wadium wykonawca winien powołać się na nazwę niniejszego postępowania: “Dostawa systemu informatycznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego dla projektu pn. Partnerstwo na rzecz rozwoju MMŚP i ich pracowników. Działanie 8.6 Zwiększenie konkurencyjności przedsiębiorstw i przedsiębiorców MMŚP”. 1.6. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Agencji Rozwoju Regionalnego ARLEG S.A., 59-220 Legnica, ul. Macieja Rataja 26, nr rachunku: 91 1050 1908 1000 0023 9999 2201. Uwaga: wniesienie wadium w pieniądzu winno nastąpić w terminie gwarantującym wpływ pieniędzy na konto Zamawiającego najpóźniej w dniu i do godziny składania oferty. 1.7. W przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, udzielona gwarancja musi być gwarancją samoistną, nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze żądanie, bez konieczności przedkładania jakichkolwiek dodatkowych dokumentów i winna zawierać co najmniej poniższe elementy (lub zapisy równoważne): a) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie siedziby, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji, e) zobowiązanie gwaranta do „zapłacenia” kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż wykonawca, którego ofertę wybrano: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 1.8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a uPzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 uPzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 uPzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 uPzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 1.9. Postanowienia o których mowa w pkt. 1.7 odnoszą się również do poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym oraz do poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 1.10. W przypadku wadium wniesionego w formie innej niż pieniężna - oryginał dowodu wniesienia wadium należy złożyć w odrębnej kopercie/opakowaniu: Agencja Rozwoju Regionalnego ARLEG S.A., 59-220 Legnica, ul. Macieja Rataja 26 Sekretariat, do dnia 18 kwietnia 2017 r. do godz. 11.00.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach