Instytut Kardiologii ogłasza przetarg
- Adres: 04-628 Warszawa, ul. Alpejska 42
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 8120440 , fax. 022 8126732
- Data zamieszczenia: 2012-08-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Instytut Kardiologii
ul. Alpejska 42 42
04-628 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 8120440, fax. 022 8126732
REGON: 00083758300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ikard.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa Systemu helpdesk wraz z niezbędnymi do jego działania komponentami umożliwiającymi zarządzanie sprzętem IT i oprogramowaniem wraz z wdrożeniem na rzecz Instytutu Kardiologii dla celów realizacji projektu Zintegrowany System Informatyczny wspomagający badania nad schorzeniami układu krążenia. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest : dostawa systemu rozumianego jako oprogramowanie wspierające helpdesk wraz z niezbędnymi do jego działania komponentami umożliwiającymi zarządzanie sprzętem IT i oprogramowaniem wraz z wdrożeniem na rzecz Instytutu Kardiologii dla celów realizacji projektu Zintegrowany System Informatyczny wspomagający badania nad schorzeniami układu krążenia oraz zakup niezbędnych licencji do uruchomienia tego oprogramowania. Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem: a) Przygotowania wdrożenia Systemu obejmującego: - instalację Oprogramowania bazowego w Infrastrukturze technicznej Zamawiającego, - udzielenie licencji/sublicencji lub przeniesienia autorskich praw majątkowych do utworów w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych, wykorzystywanych w trakcie lub powstałych w wyniku realizacji niniejszej Umowy obejmujących - udzielenie licencji/sublicencji do Oprogramowania bazowego i Oprogramowania systemowego. b) Wdrożenie Systemu obejmujące: - skonfigurowanie Oprogramowania systemowego i Oprogramowania bazowego w Infrastrukturze technicznej Zamawiającego i ewentualne modyfikacja Infrastruktury technicznej - przydzielenie pełnych praw dostępu administratorom Systemu - uruchomienie testowe, a następnie produkcyjne Systemu - przeprowadzenie testów Systemu - uruchomienie Systemu (Agenta monitorującego) na wszystkich wskazanych przez Zamawiającego Stacjach Roboczych (maksymalnie 600 stacji) w trzech lokalizacjach w Warszawie (ul. Alpejska, ul. Niemodlińska, ul.Spartańska), - dostarczenie Zamawiającemu Dokumentacji użytkownika i Dokumentacji Powdrożeniowej - przeprowadzenie niezbędnych szkoleń dla czterech administratorów, - Udzielenia licencji/sublicencji (dla 600 stacji) do utworów w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych, wykorzystywanych w trakcie lub powstałych w wyniku realizacji niniejszej Umowy obejmujących: udzielenie licencji/sublicencji do Systemu, Dokumentacji Powdrożeniowej, Dokumentacji Użytkownika. c) Świadczenie usług gwarancyjnych i serwisowych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 485170005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ikard.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup gotowego rozwiązania do obsługi sprawozdawczości oraz wdrożenie automatycznego zasilenia sprawozdania Finrep skonsolidowany
Dodano: 2016-06-03 - Zakup licencji Oracle Standard Edition Two, zn. spr. DZ.270.94.2016
Dodano: 2016-05-31 - Zakup licencji na potrzeby systemu zabezpieczeń Check Point (zn. spr. DZ.270.82.2016)
Dodano: 2016-04-26 - Dostawa oprogramowania
Dodano: 2016-03-31 - Zakup licencji oprogramowania Oracle BI Publisher lub równoważnego wraz z rocznym wsparciem
Dodano: 2016-01-27 - Zakup systemu elektronicznego obiegu dokumentów (EOD) wraz ze zintegrowanym z nim portalem, wdrożeniem, roczną zaawansowaną asystą techniczną oraz zapewnienie Zamawiającemu odpowiedniego zespołu doświadczonych specjalistów, który wykona prace analityczno-dostosowawcze dot. ww. systemu, zgodnie z warunkami określonymi przez Zamawiającego.
Dodano: 2015-12-03 - Zakup licencji oraz oprogramowania dla serwerów i stacji roboczych na potrzeby Urzędu Komunikacji Elektronicznej w podziale na trzy zadania
Dodano: 2015-11-19 - Zakup i wdrożenie systemu Helpdesk.
Dodano: 2015-10-30 - Dostawa oprogramowania i sprzętu komputerowego dla Urzędu Pracy m.st. Warszawy
Dodano: 2015-10-14 - Dostawa licencji oprogramowania do wirtualizacji wraz ze wsparciem technicznym
Dodano: 2015-05-28