Przetargi.pl
Dostawa systemu do telemetrycznego pomiaru ciśnienia tętniczego, EKG, aktywności i temperatury u małych zwierząt oraz nadajników dla Katedry Farmakodynamiki UJ CM w Krakowie. Sprawa znak: DZP/CM/242/3-3/ZP/13

Uniwersytet Jagielloński Collegium Medicum ogłasza przetarg

  • Adres: 31-008 Kraków, ul. Św. Anny 12
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 433 27 29 , fax. 12 433 27 29
  • Data zamieszczenia: 2013-04-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Jagielloński Collegium Medicum
    ul. Św. Anny 12 12
    31-008 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 433 27 29, fax. 12 433 27 29
    REGON: 00000127000040
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cm-uj.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa systemu do telemetrycznego pomiaru ciśnienia tętniczego, EKG, aktywności i temperatury u małych zwierząt oraz nadajników dla Katedry Farmakodynamiki UJ CM w Krakowie. Sprawa znak: DZP/CM/242/3-3/ZP/13
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu do telemetrycznego pomiaru ciśnienia tętniczego, EKG, aktywności i temperatury u małych zwierząt oraz nadajników dla Katedry Farmakodynamiki UJ CM w Krakowie. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w dwóch etapach: Etap I - w 2013 r. dostawa, instalacja i uruchomienie systemu do telemetrycznego pomiaru ciśnienia tętniczego, EKG, aktywności i temperatury u małych zwierząt (tj. 16 szt. nadajników, elementów systemu do zbierania, przechowywania i analizowania informacji oraz dodatkowych elementów) wraz z przeprowadzeniem 1 - dniowego szkolenia chirurgicznego z zakresu implantowania nadajników przeprowadzonego na zwierzęciu oraz z obsługi urządzeń i oprogramowania dla 5 pracowników. Etap II - dostawa 6 szt. nadajników w 2014 roku. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia lub rezygnacji z wykonania II etapu przedmiotu umowy bez możliwości dochodzenia z tego tytułu przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń. Parametry techniczne oraz warunki wymagane i punktowane przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 2 do SIWZ. Oferowany przedmiot zamówienia musi składać się z fabrycznie nowych elementów, pochodzić z produkcji z 2013 r. (nadajniki dostarczane w 2014 r. muszą pochodzić z produkcji z 2014 r.), musi posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami tj. ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (tj. Dz. U. z 2010 r. nr 138, poz. 935 z późn. zm.) potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat CE). Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. Dostawę wraz z transportem do siedziby użytkownika (w terminach określonych w pkt. 4 SIWZ). 2. Instalację i uruchomienie. 3. Przeprowadzenie 1 - dniowego szkolenia chirurgicznego z zakresu implantowania nadajników przeprowadzonego na zwierzęciu oraz z obsługi urządzeń i oprogramowania dla 5 pracowników. 4. Dostarczenie instrukcji obsługi w języku polskim. 5. Udzielenie gwarancji jakości, obejmującej wszystkie koszty związane z usunięciem wady, na okres: a) nadajniki - min. 24 miesięcy, b) oprogramowanie wraz z możliwością aktualizacji oraz wsparciem technicznym - min. 24 miesięcy, c) żywotność baterii po implantacji nadajnika (przy założeniu ciągłej pracy) - min. 3 miesięcy, d) pozostałe elementy systemu - 24 miesiące, licząc od protokolarnej daty przekazania systemu oraz nadajników do eksploatacji. 6. Autoryzowany serwis w czasie trwania okresu gwarancji. 7. Świadczenie serwisu gwarancyjnego w okresie gwarancji: a) czas reakcji serwisu od zgłoszenia wady do rozpoczęcia naprawy maksymalnie 3 dni robocze. b) czas naprawy do 21 dni roboczych od chwili zgłoszenia wady. W przypadku braku możliwości dokonania naprawy w tym terminie, wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia na własny koszt, na czas naprawy zastępczego urządzenia lub jego elementu o parametrach nie gorszych niż urządzenie/element naprawiany. c) w przypadku trzykrotnej naprawy urządzenia/tego samego elementu urządzenia będącego przedmiotem zamówienia lub gdy sumaryczny czas napraw przekroczy trzy miesiące w okresie gwarancji, wykonawca zobowiązany jest do wymiany urządzenia na nowe, na własny koszt. Termin wykonania zamówienia: Etap I - do 6 tygodni od daty zawarcia umowy. Etap II - do 4 tygodni po pisemnym zawiadomieniu od zamawiającego o możliwości dokonania dostawy jednak nie później niż 15.04.2014 r. (przewidywany termin dostawy - marzec 2014 r.)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 385000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Parametry techniczne
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.cm-uj.krakow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach